Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Promes lijkt me einde verhaal qua interlandcarrière; die had Van Gaal niet eens meer opgeroepen voor een B-elftal, neem ik aan :D Verder verwacht ik wel wat meer veranderingen. Die zogenaamde 'Ajax-zweem' van De Boer wil hij vast snel kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cillessen is alleen weer eens geblesseerd. Het houdt niet op, niet vanzelf...

Ik verwacht overigens eerder Drommel dan Bijlow. Heb het al eerder gezegd, maar Bijlow is zo vaak geblesseerd dat dat de kant van Mulder op lijkt te gaan. Hoop het natuurlijk niet, maar dat wordt eerst even afwachten de komende maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Titan:

Promes lijkt me einde verhaal qua interlandcarrière; die had Van Gaal niet eens meer opgeroepen voor een B-elftal, neem ik aan :D Verder verwacht ik wel wat meer veranderingen. Die zogenaamde 'Ajax-zweem' van De Boer wil hij vast snel kwijt.

Welke Ajax spelers zat er onterecht bij dan?

Het was toch Blind, Timber, Klaassen, Gravenberch en Stekelenburg? 

Stekelenburg is natuurlijk wel een schande, maar dat vind ik alle Nederlandse keepers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei timpy00:

Welke Ajax spelers zat er onterecht bij dan?

Het was toch Blind, Timber, Klaassen, Gravenberch en Stekelenburg? 

Stekelenburg is natuurlijk wel een schande, maar dat vind ik alle Nederlandse keepers.

Ik bedoelde het niet als aanval op de Ajacieden. Klaassen hoeft voor mij trouwens niet en Gravenberch moet misschien eerst weer wat fatsoenlijke wedstrijden gaan spelen.

De Boer had toch wel de naam dat hij voor spelers ging die 'iets' met Ajax hadden, terecht of niet. Van Gaal kennende (voor zover je die man kunt kennen) gaat hij bewust spelers van andere clubs oproepen. 

Bij die man blijft het toch gissen tot je het weet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Erwin.:

Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens

Is ook gewoon een prima speler als hij goed gebruikt wordt. Speelt niet voor niks bij Atalanta. Er zitten überhaupt maar 25 spelers in voorselectie. Neem aan dat er nog 1 keeper en 1 veldspeler afvalt. Qua verhouding zou dat een middenvelder moeten zijn en denk ik aan vd Beek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Erwin.:

Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens

Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. 

Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gakpo, Berghuis en eventueel Malen voor op de flanken. Dan ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat Depay voor in de spits word opgeroepen. Dat zal inderdaad wel weer het alom bekende LvG systeempje worden. Keuze voor Til enigzins vreemd, anderzijds is hij wel fit en klaar om eventueel gelijk te moeten presteren. Dumfries, tsja niet meer zien spelen na het EK. Ook misschien met het oog op zijn transfer naar Inter nog niet meteen opgeroepen? Geen idee.

Verder de logische namen. Malacia overigens ook zwaar terecht :)  Overigens had hij Noa Lang ook wel kunnen oproepen, zij het voor de voorlopige selectie om te kijken hoe hij er voor staat tussen alle andere NL-spelers!

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. 

Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. 

Kan ik me wel in vinden ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites