Chiemel Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik geloof dat Louis van Gaal komende vrijdag de voorselectie bekend gaat maken. Verwachten we nog verrassingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Verwacht dat Malacia er wel bij gaat zitten. Weet niet of dat echt een verrassing is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Als Louis nog eens Italiaans voetbal volgt is het wel tijd voor Schouten. Heb je meer aan dan een Koopmeiners, Strootman, Vilhena, Til en weet ik veel wie. Ook een betere voetballer tov De Roon. En gewoon weer Bergwijn oproepen lijkt mij ook heel normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Lijkt me dat Bijlow gewoon 1e keeper gaat worden nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Cillessen en Stekelenburg weer geblesseerd toch? Maakt de kans wel groter jah. Even denken, Krul heeft niet veel gespeeld eerder onder Van Gaal toch? Dat zou nog een steun in de rug voor Bijlow kunnen zijn. Nu nog fit blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Jay Gorter > Bijlow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Promes lijkt me einde verhaal qua interlandcarrière; die had Van Gaal niet eens meer opgeroepen voor een B-elftal, neem ik aan Verder verwacht ik wel wat meer veranderingen. Die zogenaamde 'Ajax-zweem' van De Boer wil hij vast snel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 uur geleden zei Regis: Jay Gorter > Bijlow Misschien over 2 of 3 jaar, maar nu nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 9 uur geleden zei 007mark: Lijkt me dat Bijlow gewoon 1e keeper gaat worden nu. In mijn ogen de enige fatsoenlijke optie voor de toekomst. Tijd om te gaan doorselecteren ipv de oudjes. Krul als enige ervaren erbij kan ik mee leven. Laten we maar stoppen met Steek, Cillessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Wat een onzin. Je moet zo goed mogelijk een bal uit het doel halen ééns in de zoveel maanden. 'Doorselecteren', hou op, hoor. Cillessen is ook pas 32, voor een keeper zo oud niet eens. Stekelenburg is nog steeds een degelijke keeper, Krul hadden ze dan weer allang mee moeten stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Cillessen is alleen weer eens geblesseerd. Het houdt niet op, niet vanzelf... Ik verwacht overigens eerder Drommel dan Bijlow. Heb het al eerder gezegd, maar Bijlow is zo vaak geblesseerd dat dat de kant van Mulder op lijkt te gaan. Hoop het natuurlijk niet, maar dat wordt eerst even afwachten de komende maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 17 uur geleden zei Titan: Promes lijkt me einde verhaal qua interlandcarrière; die had Van Gaal niet eens meer opgeroepen voor een B-elftal, neem ik aan Verder verwacht ik wel wat meer veranderingen. Die zogenaamde 'Ajax-zweem' van De Boer wil hij vast snel kwijt. Welke Ajax spelers zat er onterecht bij dan? Het was toch Blind, Timber, Klaassen, Gravenberch en Stekelenburg? Stekelenburg is natuurlijk wel een schande, maar dat vind ik alle Nederlandse keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 24 minuten geleden zei timpy00: Welke Ajax spelers zat er onterecht bij dan? Het was toch Blind, Timber, Klaassen, Gravenberch en Stekelenburg? Stekelenburg is natuurlijk wel een schande, maar dat vind ik alle Nederlandse keepers. Ik bedoelde het niet als aanval op de Ajacieden. Klaassen hoeft voor mij trouwens niet en Gravenberch moet misschien eerst weer wat fatsoenlijke wedstrijden gaan spelen. De Boer had toch wel de naam dat hij voor spelers ging die 'iets' met Ajax hadden, terecht of niet. Van Gaal kennende (voor zover je die man kunt kennen) gaat hij bewust spelers van andere clubs oproepen. Bij die man blijft het toch gissen tot je het weet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Bijlow Pasveer erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ook Van Gaal ziet blijkbaar iets in De Roon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Til Boutselectie. Geen Bergwijn, geen Schouten, die manke spitsen, Koopmeiners.. Geen Veltman is wel verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 8 minuten geleden zei Erwin.: Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens Is ook gewoon een prima speler als hij goed gebruikt wordt. Speelt niet voor niks bij Atalanta. Er zitten überhaupt maar 25 spelers in voorselectie. Neem aan dat er nog 1 keeper en 1 veldspeler afvalt. Qua verhouding zou dat een middenvelder moeten zijn en denk ik aan vd Beek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 21 minuten geleden zei Erwin.: Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 (bewerkt) Gakpo, Berghuis en eventueel Malen voor op de flanken. Dan ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat Depay voor in de spits word opgeroepen. Dat zal inderdaad wel weer het alom bekende LvG systeempje worden. Keuze voor Til enigzins vreemd, anderzijds is hij wel fit en klaar om eventueel gelijk te moeten presteren. Dumfries, tsja niet meer zien spelen na het EK. Ook misschien met het oog op zijn transfer naar Inter nog niet meteen opgeroepen? Geen idee. Verder de logische namen. Malacia overigens ook zwaar terecht Overigens had hij Noa Lang ook wel kunnen oproepen, zij het voor de voorlopige selectie om te kijken hoe hij er voor staat tussen alle andere NL-spelers! 13 augustus 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 13 minuten geleden zei MetalMichael: Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. Kan ik me wel in vinden ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Kleine voorselectie zeg. Had nog wel een El Ghazi verwacht, maar kan me prima vinden in de namen. Benieuwd naar hoe Van Gaal het gaat neerzetten in ieder geval. @MetalMichael; Hateboer (van een 3-5-2 uitgaande). Helaas is die gisteren weer geblesseerd geraakt (voor een maand of 3 waarschijnlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: @MetalMichael; Hateboer (van een 3-5-2 uitgaande). Helaas is die gisteren weer geblesseerd geraakt (voor een maand of 3 waarschijnlijk). Dus was hij geen logische vervanger. Je zou nog aan Karsdorp kunnen denken, bedenk ik me nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Noa Lang ook niet eens opgenomen in de voorselectie van Jong Oranje. Misschien denken ze dat het een Marokkaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Zou Lang in de nieuwe cyclus nog bij Jong Oranje mogen dan? Is 22 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten