Socrates Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) Harde poten, glibberige klauwen en een scheve kop. Dumfries dus. Wat speelt die slecht. Verder weer de gebruikelijke problemen met De Roon (wel goed zonder bal), Wijnaldum en Weghorst. Zit er alsnog redelijk wat energie in. 13 juni 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik zei het al tegen een vriend van me, zonde dat Ziyech en Dest er vandaag gewoon niet bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Toch steeds weer verrast als je Dumfries en Weghorst ziet voetballen dat zuks profvoetballer is geworden. Zijn ze met mij toch een begenadigd voetballer misgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) De Roon zit wel lekker in de wedstrijd, Wijnaldum vanaf minuut 1 moe/traag. Dumfries kan goed lopen, maar daar blijft het dus ook bij. Promes overwegen. 13 juni 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Het valt me nog niet eens tegen, maar we moeten wel kansen gaan afmaken. Ik denk dat we het tegen een sterke tegenstander wel heel moeilijk gaan krijgen. De defensie ziet er nooit echt solide uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Jullie hadden wel gelijk. Weghorst in deze formatie werkt niet. Krijgt weinig de bal, is te traag, balbehandeling is matig. 3 minuten geleden zei Socrates: Harde poten, glibberige klauwen en een scheve kop. Dumfries dus. Wat speelt die slecht. Verder weer de gebruikelijke problemen met De Roon (wel goed zonder bal), Wijnaldum en Weghorst. Zit er alsnog redelijk wat energie in. Jij hebt de gebruikelijke zondebokken weer te pakken lees ik? Dmufries speelt helemaal niet slecht. Hij komt op, de voorzetten zijn niet erg slecht, alleen die ene kans had er wel in gemogen. Namelijk de kopbal alleen voor de keeper. Dat over de Roon is al helemaal lachwekkend. Die staat een geweldige pot te spelen. Zit er vaak tussen waardoor Nederland verder kan met aanvallen. Zelfs aanvallend deed hij mee. Weghorst mag er wel uit. Doet erg zijn best zonder bal, maar aan de bal is het niks. Te langzaam, te weinig kracht ook om de bal bij te houden. Daar zou Malen inderdaad beter zijn, zoals velen al schreven hier. Ik had de hoop dat Weghorst een type Huntelaar was, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Als Oekraïne in de buurt van de zestien komt dan worden ze wel te vaak meteen gevaarlijk, wordt veels te veel ruimte gegeven zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Tijd voor de messensteker uit Moskou. Armoe troef. Zou dan maar eerder Wijnaldum op die rechterkant zetten. Berghuis op tien. Maar ja, Weghorst in de spits. Moet je ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 2 minuten geleden zei Chiemel: De Roon zit wel lekker in de wedstrijd, Wijnaldum vanaf minuut 1 moe/traag. Dumfries kan goed lopen, maar daar blijft het dus ook bij. Promes overwegen. Probleem met Promes daar neerzetten is dat je dan verdedigend nog zwakker bent. Dan zou je de match zomaar kunnen verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Weghorst staat er alleen voor dat ene moment in de wedstrijd, als je hem eruit haalt kun je hem wel naar huis sturen. Die moet je laten staan voor die paar momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Bij Oekraïne weten ze precies niet dat Dumfries meedoet.. staat daar constant alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Berghuis voor Timber. Dumfries alleen toestaan naast de 16 te komen, maar niet erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Zojuist zei DGremlin: Bij Oekraïne weten ze precies niet dat Dumfries meedoet.. staat daar constant alleen. En met reden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Niets gezien, schakel net in. Ik hoor dat Dumfries een van de beste spelers is? Dat zou eens een verrassing zijn. Normaal is het een dom renpaard die weinig kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 6 minuten geleden zei Chiemel: De Roon zit wel lekker in de wedstrijd, Wijnaldum vanaf minuut 1 moe/traag. Dumfries kan goed lopen, maar daar blijft het dus ook bij. Promes overwegen. 4 minuten geleden zei Socrates: Tijd voor de messensteker uit Moskou. Armoe troef. Zou dan maar eerder Wijnaldum op die rechterkant zetten. Berghuis op tien. Maar ja, Weghorst in de spits. Moet je ermee. Die zit op de tribune heren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Zojuist zei MisterX: Niets gezien, schakel net in. Ik hoor dat Dumfries een van de beste spelers is? Dat zou eens een verrassing zijn. Normaal is het een dom renpaard die weinig kan. Ik weet niet wie je bron is, maar die moet lekker gaan korfballen dan. Of je moet een grap maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Zojuist zei Socrates: Ik weet niet wie je bron is, maar die moet lekker gaan korfballen dan. Of je moet een grap maken. Commentatoren van de NOS. Ik ben net ingeschakeld bij de bespreking van de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 7 minuten geleden zei Chiemel: De Roon zit wel lekker in de wedstrijd, Wijnaldum vanaf minuut 1 moe/traag. Dumfries kan goed lopen, maar daar blijft het dus ook bij. Promes overwegen. Zit op de tribune geloof ik. Woutje eruit, rendeert niet in dit systeem. Malen erin en Davy of Gravenberch erbij. Wordt moedeloos van de Roon. En Denzel, tjonge zo’n kopkans moet toch iig tussen de palen. Eerste kwartier moet je gewoon scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 1 minuut geleden zei MisterX: Commentatoren van de NOS. Ik ben net ingeschakeld bij de bespreking van de eerste helft. Zenden die ook wat uit ja? Dacht 15 minuten reclame in de rust. Schaamteloos van de publieke omroep, zouden een voorbeeld aan de Belgen moeten nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Zojuist zei Socrates: Zenden die ook wat uit ja? Dacht 15 minuten reclame in de rust. Schaamteloos van de publieke omroep, zouden een voorbeeld aan de Belgen moeten nemen. Dus die gasten in de studie van de NOS mogen bij deze gaan korfballen Volgens hun was Dumfries de topper aan Nederlandse kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Zenden die ook wat uit ja? Dacht 15 minuten reclame in de rust. Schaamteloos van de publieke omroep, zouden een voorbeeld aan de Belgen moeten nemen. Misschien moet jij jouw eigen plek eens kennen? Je hebt niet de kennis van een Cruijff, terwijl je dat wel doet lijken.. Dumfries is bij al het gevaar van Nederland betrokken. Dus die speelt inderdaad een puike wedstrijd. Verdedigend laat hij geen steken vallen. Aanvallend voor gevaar zorgen. Wat moet een Dumfries nog meer doen? Puik keeperswerk verrichten? Van Hooijdonk zei het volgens mij, dat Dumfries de beste Nederlander was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 1 minuut geleden zei MisterX: Dus die gasten in de studie van de NOS mogen bij deze gaan korfballen Volgens hun was Dumfries de topper aan Nederlandse kans. Dat was hij ook.. Van Aanholt bijvoorbeeld is niet te zien. Zowel verdedigend als aanvallend niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 BINGO! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 De ziekte van het moderne voetbal. Beetje rennen en je bent gelijk top bezig. Dat je niet met een bal overweg kan is niet meer relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 WOOOOO GINI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten