Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Dansmeister:

Als je wat wil gaan presteren op het EK zal je het ook van de Ajax vriendjes moeten hebben ouwe reus.

Dravertje Vd Beek en Babel zijn nou niet van een bijzonder niveau. Ihattaren en Gakpo zijn twee klassen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Rossi:

Dravertje Vd Beek en Babel zijn nou niet van een bijzonder niveau. Ihattaren en Gakpo zijn twee klassen beter.

Nou ja, ik vind Ihattaran niet echt uitblinken dit seizoen. Ja op Instagram wellicht. 

Maar dat er iets mankeert aan het wisselbeleid/selectiebeleid, dat is vrij duidelijk. Zie Oranje ook niet ver komen op het EK.

Overigens natuurlijk waanzin dat de knvb gaat verlengen met vd Looi. Als er nog eentje ongeschikt is, dan is hij het wel. Laten we z’n bijna uitschakeling belonen met een verlenging :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:

Moet je eens beter naar Donny gaan kijken. Dans zijn opmerking sloeg verder vooral op Frenkie en Matthijs gok ik zo. Met afstand de 2 beste spelers die we in Nederland hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Zo zonde hoe de positieve publieke opinie die Koeman opgebouwd had met Oranje, nu in twee potten 180 graden gedraaid is hé. 

Moet eerlijk zeggen dat dat bij mij al begonnen is met Bosnië uit. Dat was me toen al een partijtje inspiratieloos. En dan neem ik Mexico thuis nog niet eens mee, omdat dat zogenaamd ‘de eerste wedstrijd’ was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei joostmakaay:

Zo zonde hoe de positieve publieke opinie die Koeman opgebouwd had met Oranje, nu in twee potten 180 graden gedraaid is hé. 

Dit inderdaad.

Denk ook dat het komt omdat Koeman eigenlijk een perfecte match was en er daarna niet een soortgelijke kandidaat was waarbij je hetzelfde gevoel had. En dan helpen de resultaten tot nu toe ook niet echt mee aan dat beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Karlo:

Dit inderdaad.

Denk ook dat het komt omdat Koeman eigenlijk een perfecte match was en er daarna niet een soortgelijke kandidaat was waarbij je hetzelfde gevoel had. En dan helpen de resultaten tot nu toe ook niet echt mee aan dat beeld.

Het is ook meer omdat je het op meerdere facetten gewoon merkt. Tactisch zit het niet helemaal goed in elkaar, er worden qua selectie/opstelling vreemde keuzes gemaakt en eigenlijk spelen de reacties van Depay en Wijnaldum bij hun wissel zaterdag boekdelen. Die reacties waren onder Koeman nooit zo geweest. Dat de resultaten dan ook nog eens tegenvallen is simpelweg de som van al het bovenstaande. Plus het feit dat ie zelf doet alsof het allemaal onder controle is en we ons nergens druk om hoeven te maken, waarmee je jezelf voor schut zet en het publiek voor de gek houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zeus:

Ihattaren en Gakpo twee klasses beter tov "dravertje" Van de Beek. Dit moet één van de slechtste uitspraken ooit hier zijn.

Verbaasd je dat dan? Die opmerking komt van iemand die én een hele ongezonde aversie heeft tegen alles wat met Ajax te maken heeft én heeft 0.0 verstand van voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-3-2021 om 18:38 zei Regis:

Moet je eens beter naar Donny gaan kijken. Dans zijn opmerking sloeg verder vooral op Frenkie en Matthijs gok ik zo. Met afstand de 2 beste spelers die we in Nederland hebben.

Dat gaat beetje moeilijk met maar 2 basis optredens in de PL heel dit seizoen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Regis:

Wel fijn om te zien dat die 2 gehypte circusartiesten op de flank zelfs tegen postbodes het verschil niet kunnen maken en al moeite hebben een man te passeren. 

Heeft toch ook helemaal geen zin. Je backs staan standaard hoog en houden breed. Speel je ook nog met twee mwah buitenspelers. Hou drie achterop en speel gewoon met een tien en twee technisch begaafde centrale aanvallers + hoge vleugelmiddenvelders. 

Al die hoge voorzetten zijn ook juist het makkelijkst te verdedigen voor zo'n campingelftal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-3-2021 om 20:03 zei 007mark:

Uit eigen ervaring waag ik dat te betwijfelen...

Overigens maakt dat sowieso geen reet uit die potjes. Daar winnen Turkije en Noorwegen namelijk ook 4x van.

Na deze eerste helft nog steeds? Met 20 bier in de mik hadden er van ons toch een aantal al zeker 3 in het netje gelegd.

Het is toch maar goed dat die Wijnaldum bij die ren je rot show in Liverpool speelt he. :-D Jezus wat een slechte aannames heeft die gast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een weddenschapje. Straks wordt de 0-1 gescoord en is er sowieso een speler die naar de bal rent en hem naar de middenstip gaat brengen. Wie wordt dit?

De winnaar wordt voorgedragen als lid van de maand op dit forum.

Zelf gok ik op Luuk de Jong.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaassen, dat is echt geen pech meer. Absolute middelmaat. 

De Jong speelt zeker omdat die zo behendig is op de kleine ruimte? 

3 minuten geleden zei Bolderbast:

Zelf gok ik op Luuk de Jong

We hebben een winnaar :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites