Sophomore Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 8 uur geleden zei Chiemel: In welk topic kan ik over NL elftal én Ajax posten? Daar zijn verschillende topics voor, maar zou bv. kunnen in het Dronkenbroederstopic (na zondag 20.00 uur als je de Eredivisie uitslagen verklapt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Damn Depay en malen er lang uit, enorme domper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 4 uur geleden zei Jespresso: Ja dat geloof ik zeker, het is zeer ingrijpend en een lang proces, maar zijn ook nieuwe technieken waarmee ze een kruisband vervangen en er zijn ook spelers die zonder kruisband spelen. Ook is het genezingsproces van een topsporter veel beter dan iemand van, met alle respect, jouw niveau van belastbaarheid en spierontwikkeling. Dat er spelers zijn die binnen 6 maanden hersteld zijn geeft dus aan dat er wel kans is dat hij op tijd herstelt. Neemt niet weg dat ik er ook een hard hoofd in heb maar hem wel een kans geef door zijn spierontwikkeling en lichaamsbouw. We gaan het zien. Wat die nieuwe techniek is, moet ik je even besparen. Mijn fysio zei dat een keer tegen me, zal het eens navragen. Dat van die spelers zonder kruisband: dat gebeurd al lang niet echt meer op topsportniveau. Je kunt idd prima, onder bepaalde omstandigheden, in de lagere regionen van het amateurvoetbal spelen zonder kruisband. Maar zodra de intensiteit omhoog gaat en je minimaal 3/4 keer per week traint is dat eigenlijk al geen doen meer. Je hebt het over genezingsproces, maar dat is niet lichaamgerelateerd. Ergo een amateurvoetballer zou er 7 maand over kunnen doen en een prof 12. Alles valt of staat met hoe het lichaam reageert op de ingreep, hoe snel de spier zich goed hecht, hoe snel je pijnvrij raakt en hoe snel je spieropbouw is. Als topsporter heb je eigenlijk alleen invloed op dat laatste: je gaat goed getraind de operatie in, dus is de kans groter dat je spieren in de revalidatie ook sneller weer aansterken. Maar die andere 3 zijn lichaamafhankelijk. En zoals eerder aangehaald: het maakt ook nog uit hoe je hem afscheurt. Zo kan het zijn dat een getrainde van ginkel er langer over doet om terug te komen dan ik dat bijvoorbeeld deed. Overigens ben ik me bewust van de nieuwere technieken, zelf bij de 2e keer voor ingeschreven gestaan als proefkonijn. Maar ook daar zijn de tijdwinsten nog niet te koppelen aan een casuaal verband Maar laten we hopen dat depay alles mee zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Nee joh, alles mee zit. Depay gaat toch niet naar het EK man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Nee joh, alles mee zit. Depay gaat toch niet naar het EK man. Nee dat verwacht ik ook niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Trouwens goed dat het EK sowieso niet nu in. Bijna hele selectie is geblesseerd, zit op de bank of is uit vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 15 minuten geleden zei Chiemel: Trouwens goed dat het EK sowieso niet nu in. Bijna hele selectie is geblesseerd, zit op de bank of is uit vorm. Wordt inderdaad tijd dat Van Beek, Haps en Karsdorp weer fit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Vraag is wat Koeman nu gaat doen. Anders spelen met De Jong of Weghorst, of de spelstijl min of meer intact houden met Malen, Boadu of Babel. Gok het laatste met Malen of Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 23 minuten geleden zei Hwb: Vraag is wat Koeman nu gaat doen. Anders spelen met De Jong of Weghorst, of de spelstijl min of meer intact houden met Malen, Boadu of Babel. Gok het laatste met Malen of Babel. Malen ligt er ook maanden uit, ook twijfel voor EK zelfs maar hij haalt het wel eerder gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Als hij al op tijd fit geraakt is vorm van de dag ook een doorslaggevende factor op zo'n eindtoernooi. Ik zou in deze combinaties wel iets zien: Bergwijn - Promes - Stengs Bergwijn de diepte in, Promes bewegelijke, makkelijk scorende centrale aanvaller en Stengs de aangever voor de diepte zoekende Bergwijn en Promes. Promes - Van de Beek - Bergwijn De diepte op de vleugels, VD Beek als nummer 10/valse 9. Kan je daarachter extra voetbal (Pröpper) of defensieve zekerheid (De Roon) positioneren naast De Jong en Wijnaldum. Eigenlijk is het een soort 4-4-2 in een ruit. Zelfs een Stengs zou dan nog de positie van VD Beek kunnen invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Toffe opties Zeus. Zeker die eerste zie ik Koeman ook nog wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Misschien loopt de oplossing van ons spits-probleem wel gewoon in Mexico te ballen momenteel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Op 16-12-2019 om 00:37 zei Sophomore: Vincent Janssen Je bent niet de eerste. @Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Tja het is niet alsof hij alles aan gort schiet daar. Hij doet het volgens mij best aardig maar het is zo lastig op waarde te schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Was ook meer een grapje, met een hele kleine serieuze ondertoon. Gignac ging ook mee naar het EK 2016 met Frankrijk terwijl hij in Mexico speelde, al schoot/schiet hij er wel belachelijk veel in daar. Dat laatste is natuurlijk een gigantische kanttekening; zo lang dat met Janssen niet het geval is lijkt het mij geen goed idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 1 minuut geleden zei Sophomore: Was ook meer een grapje, met een hele kleine serieuze ondertoon. Voor mij ook hoor. Ergens hoop je dat hij zijn vorm terugvindt, maar na twee of drie jaar niet meer op niveau moet hij eerst maar eens een volledig seizoen bevestigen alvorens hij weer in aanmerking komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Vincent is toch nog niet eens echt basisspeler daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 (bewerkt) https://www.transfermarkt.nl/vincent-janssen/leistungsdaten/spieler/207015 Dacht dat hij ook geblesseerd was voor een tijdje, maar dat staat hier niet aangegeven (terwijl ze dat normaal gesproken wel netjes bijhouden). 30 december 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Toen Vincent Janssen in vorm was, was het al een twijfelgeval toch? Een jaartje bij AZ goed gespeeld ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Daar gaan we toch niet meer aan beginnen hoop ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Als het zover komt dat dit land het moet hebben van Vincent Janssen in de spits kunnen we net zo goed Geert Wilders minister-president maken, Dré Hazes naar het songfestival sturen en van Duindorp onze hoofdstad maken. Tevens stel ik dan voor om ook Padt, Karsdorp, Beugelsdijk en Immers op te stellen, als we dan toch niks meer te verliezen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Het wordt gewoon Sam Lammers jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 3 uur geleden zei Zeus: Als het zover komt dat dit land het moet hebben van Vincent Janssen in de spits kunnen we net zo goed Geert Wilders minister-president maken, Dré Hazes naar het songfestival sturen en van Duindorp onze hoofdstad maken. Tevens stel ik dan voor om ook Padt, Karsdorp, Beugelsdijk en Immers op te stellen, als we dan toch niks meer te verliezen hebben. Geert als minister president zeker doen . Dre gaat het zeker goed doen daar . En Amsterdam of Duindorp is mij om het even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 20 uur geleden zei Chiemel: Toen Vincent Janssen in vorm was, was het al een twijfelgeval toch? Een jaartje bij AZ goed gespeeld ofzo? Tja. Geen wereldspits, maar duidelijk completer dan De Jong, Weghorst en Dost. Als je een goal nodig hebt moet je één van die drie erin gooien, als je 90 minuten met een spits wil spelen en ook nog iets van combinaties aan wil gaan, moet je met Janssen spelen. Als Depay en Malen ontbreken zou ik trouwens met twee spitsen spelen en dan Babel en Promes het gewoon laten uitzoeken voorin, vooral omdat we echt 0 buitenspelers van niveau hebben, maar ik vermoed dat Koeman dat niet gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten