RogerGarcia Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 (bewerkt) 21 uur geleden zei PJHoutman: Echt absurd dat De Vrij die al jaren én constant én op hoog niveau presteert in Italië nu wordt weggezet voor De Ligt, die in dezelfde competitie op zijn zachtst gezegd nog wennende is. En dan lees je ook nog dat hij "niet mee moet naar het EK". Beste verdediger die we hebben gehad sinds Stam en de Boer, maar dan krijg je weer deze onzin omdat het toevallig een Feyenoorder is. Man De Vrij kan er gewoonweg niet zo veel van weinig van. De Ligt, Aké, Van Dijk en Blind zijn mijlenver van De Vrij vandaan. En dat is niet omdat het een Feyenoorder is. 22 november 2019 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 Vaste basis bij de nummer 2 in de Serie A. RogerGarcia: "Kan er niet zo veel van." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 En dan ook ff Blind noemen hey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Beste reserve doelman padt. Beste reserve vr zeefuik of hateboer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 15 uur geleden zei MetalMichael: Vaste basis bij de nummer 2 in de Serie A. RogerGarcia: "Kan er niet zo veel van." 10 uur geleden zei ForzaUtreg: En dan ook ff Blind noemen hey Kunnen jullie a.u.b. de discussie niet persoonlijke maken? Laten we het gewoon gezellig houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei 007mark: Kunnen jullie a.u.b. de discussie niet persoonlijke maken? Laten we het gewoon gezellig houden. Onzin argumentatie dient gewoon benoemd te worden. 23 november 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Nederland bij Oekraïne en Oostenrijk. Meest gunstige loting denk ik zo. Beter dan Duitsland in ieder geval, die zitten bij Frankrijk en Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Ben erbij tegen Oekraïne. Wel ff een aantal PSV stickers meenemen. 1 december 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Depay wellicht zijn voorste kruisband gescheurd. Oeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 En Malen ziet er ook slecht uit. Luuk de Jong eerste spits op het EK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 11 minuten geleden zei PJHoutman: En Malen ziet er ook slecht uit. Luuk de Jong eerste spits op het EK? Naoufal Bannis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 58 minuten geleden zei PJHoutman: En Malen ziet er ook slecht uit. Luuk de Jong eerste spits op het EK? Heb je gedronken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Wat een dramatische voetbalweek. Ajax dramatische week qua uitslagen en aantal blessures en ook nog ff Depay sowieso en Malen waarschijnlijk zwaar geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: En Malen ziet er ook slecht uit. Luuk de Jong eerste spits op het EK? Huntelaar. Nog een paar goals en dan is hij Van Persie voorbij op de topscorerslijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Wat een aderlating zeg. Huntelaar in deze hoedanigheid kan niet mee met Lucky Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Boadu dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Sierhuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 (bewerkt) Vincent Janssen 3 uur geleden zei Chiemel: Wat een dramatische voetbalweek. Ajax dramatische week qua uitslagen en aantal blessures en ook nog ff Depay sowieso en Malen waarschijnlijk zwaar geblesseerd Wat heeft dat met het Nederlands Elftal te maken? 16 december 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Mijn antwoord zou dan Promes, Van de Beek of desnoods Boadu zijn. Die van Koeman: Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 6 uur geleden zei Sophomore: Vincent Janssen Wat heeft dat met het Nederlands Elftal te maken? In welk topic kan ik over NL elftal én Ajax posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Zuur dit ja. Lijkt me ook niet dat hij dat gaat halen in 6 maand, al zal het een voordeel zijn dat hij erg gespierde benen heeft. Ikzelf was er volgens mij na 7 maand weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Ik geef het wel een kans hoor, Milik en Ibrahimovic waren er binnen 5/6 maanden ook weer. In dat boek van Memphis zeggen kenners dat hij een uitzonderlijk sterk lichaam heeft, dat helpt natuurlijk ook mee. Hopen dat het meevalt en zijn revalidatie geen terugslagen kent.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Beetje Arjen Robben 2010 flashbacks. Al was dat natuurlijk 2 weken van tevoren pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Ik geef het wel een kans hoor, Milik en Ibrahimovic waren er binnen 5/6 maanden ook weer. In dat boek van Memphis zeggen kenners dat hij een uitzonderlijk sterk lichaam heeft, dat helpt natuurlijk ook mee. Hopen dat het meevalt en zijn revalidatie geen terugslagen kent.. Lichaam maakt niet zoveel uit, het gaat vooral om de spieren in het been en specifiek rond de knie. Als die heel erg sterk zijn dan zal de spierafname van de spieren rond de knie een stuk minder zijn. Dan kun je dus sneller stappen maken in je revalidatie. Maar het neemt niet weg dat de spier die gebruikt word als vervanger van de kruisband, de spier die vaak bij de hamstring wordt weggehaald, een bepaalde periode nodig heeft om 1. Te hechten en 2. Te wennen aan het feit dat het nu functioneert als een kruisband. Helaas teveel ervaring mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Lichaam maakt niet zoveel uit, het gaat vooral om de spieren in het been en specifiek rond de knie. Als die heel erg sterk zijn dan zal de spierafname van de spieren rond de knie een stuk minder zijn. Dan kun je dus sneller stappen maken in je revalidatie. Maar het neemt niet weg dat de spier die gebruikt word als vervanger van de kruisband, de spier die vaak bij de hamstring wordt weggehaald, een bepaalde periode nodig heeft om 1. Te hechten en 2. Te wennen aan het feit dat het nu functioneert als een kruisband. Helaas teveel ervaring mee. Ja dat geloof ik zeker, het is zeer ingrijpend en een lang proces, maar zijn ook nieuwe technieken waarmee ze een kruisband vervangen en er zijn ook spelers die zonder kruisband spelen. Ook is het genezingsproces van een topsporter veel beter dan iemand van, met alle respect, jouw niveau van belastbaarheid en spierontwikkeling. Dat er spelers zijn die binnen 6 maanden hersteld zijn geeft dus aan dat er wel kans is dat hij op tijd herstelt. Neemt niet weg dat ik er ook een hard hoofd in heb maar hem wel een kans geef door zijn spierontwikkeling en lichaamsbouw. We gaan het zien. Wat die nieuwe techniek is, moet ik je even besparen. Mijn fysio zei dat een keer tegen me, zal het eens navragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten