Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei PJHoutman:

Echt absurd dat De Vrij die al jaren én constant én op hoog niveau presteert in Italië nu wordt weggezet voor De Ligt, die in dezelfde competitie op zijn zachtst gezegd nog wennende is. En dan lees je ook nog dat hij "niet mee moet naar het EK". Beste verdediger die we hebben gehad sinds Stam en de Boer, maar dan krijg je weer deze onzin omdat het toevallig een Feyenoorder is. Man :D 

De Vrij kan er gewoonweg niet zo veel van weinig van. De Ligt, Aké, Van Dijk en Blind zijn mijlenver van De Vrij vandaan. En dat is niet omdat het een Feyenoorder is. 

bewerkt door RogerGarcia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei MetalMichael:

Vaste basis bij de nummer 2 in de Serie A. RogerGarcia: "Kan er niet zo veel van." :-D

10 uur geleden zei ForzaUtreg:

En dan ook ff Blind noemen hey :-D 

Kunnen jullie a.u.b. de discussie niet persoonlijke maken? Laten we het gewoon gezellig houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vincent Janssen ;c 

3 uur geleden zei Chiemel:

Wat een dramatische voetbalweek. Ajax dramatische week qua uitslagen en aantal blessures en ook nog ff Depay sowieso en Malen waarschijnlijk zwaar geblesseerd

Wat heeft dat met het Nederlands Elftal te maken? 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Ik geef het wel een kans hoor, Milik en Ibrahimovic waren er binnen 5/6 maanden ook weer. In dat boek van Memphis zeggen kenners dat hij een uitzonderlijk sterk lichaam heeft, dat helpt natuurlijk ook mee. Hopen dat het meevalt en zijn revalidatie geen terugslagen kent..

Lichaam maakt niet zoveel uit, het gaat vooral om de spieren in het been en specifiek rond de knie. Als die heel erg sterk zijn dan zal de spierafname van de spieren rond de knie een stuk minder zijn. Dan kun je dus sneller stappen maken in je revalidatie. Maar het neemt niet weg dat de spier die gebruikt word als vervanger van de kruisband, de spier die vaak bij de hamstring wordt weggehaald, een bepaalde periode nodig heeft om 1. Te hechten en 2. Te wennen aan het feit dat het nu functioneert als een kruisband. Helaas teveel ervaring mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Lichaam maakt niet zoveel uit, het gaat vooral om de spieren in het been en specifiek rond de knie. Als die heel erg sterk zijn dan zal de spierafname van de spieren rond de knie een stuk minder zijn. Dan kun je dus sneller stappen maken in je revalidatie. Maar het neemt niet weg dat de spier die gebruikt word als vervanger van de kruisband, de spier die vaak bij de hamstring wordt weggehaald, een bepaalde periode nodig heeft om 1. Te hechten en 2. Te wennen aan het feit dat het nu functioneert als een kruisband. Helaas teveel ervaring mee. 

Ja dat geloof ik zeker, het is zeer ingrijpend en een lang proces, maar zijn ook nieuwe technieken waarmee ze een kruisband vervangen en er zijn ook spelers die zonder kruisband spelen. Ook is het genezingsproces van een topsporter veel beter dan iemand van, met alle respect, jouw niveau van belastbaarheid en spierontwikkeling. Dat er spelers zijn die binnen 6 maanden hersteld zijn geeft dus aan dat er wel kans is dat hij op tijd herstelt. Neemt niet weg dat ik er ook een hard hoofd in heb maar hem wel een kans geef door zijn spierontwikkeling en lichaamsbouw. We gaan het zien.

Wat die nieuwe techniek is, moet ik je even besparen. Mijn fysio zei dat een keer tegen me, zal het eens navragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites