Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Gert:

Vond Ake wel een genot gisteren. Vind de keren dat ik een wedstrijdje Bournemouth zie hem ook altijd sterk.

Wel jammer dat de Vrij niet ipv de Ligt eens mocht spelen in toch een soort oefenpot. Had hij wel verdiend.

Die was niet fit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Vrij moet niet mee naar het EK. Gewoon De Ligt, VVD, Aké en Blind meenemen. Met Van Aanholt en 2 spelers voor de rechtsback. Lever je verdedigend niet in en creëer je extra ruimte voor een middenvelder of aanvaller. Alleen selecteren als een van de andere cv's geblesseerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Hwb:

De Vrij moet niet mee naar het EK. Gewoon De Ligt, VVD, Aké en Blind meenemen. Met Van Aanholt en 2 spelers voor de rechtsback. Lever je verdedigend niet in en creëer je extra ruimte voor een middenvelder of aanvaller. Alleen selecteren als een van de andere cv's geblesseerd is.

Wat heb je aan ruimte voor een extra middenvelder of aanvaller? Een selectie bestaat uit 23 personen zodat iedere positie dubbel bezet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei RogerGarcia:

De Vrij wordt ook enorm overschat. Is niet veel bijzonders. 

46 minuten geleden zei Hwb:

De Vrij moet niet mee naar het EK. 

Weet niet hoe ik hier precies op moet reageren, maar mijn mond valt open van verbazing.

Al is dat hele over/onderschat een non-discussie, bedoel dat is enkel een beeld dat je zelf in je hoofd hebt en bij iedereen anders is. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dysproz:

Wat heb je aan ruimte voor een extra middenvelder of aanvaller? Een selectie bestaat uit 23 personen zodat iedere positie dubbel bezet is.

Je kunt een centrumspits meenemen die iets anders brengt dan je basisspits en eenzelfde type dat hem kan vervangen bij een blessure. De welbekende pinhhitter á la Van Hooijdonk etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Je kunt een centrumspits meenemen die iets anders brengt dan je basisspits en eenzelfde type dat hem kan vervangen bij een blessure. De welbekende pinhhitter á la Van Hooijdonk etc.

Ik denk dat je genoeg opties voor de spits hebben gezien de multifunctionaliteit van sommige aanvallers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt absurd dat De Vrij die al jaren én constant én op hoog niveau presteert in Italië nu wordt weggezet voor De Ligt, die in dezelfde competitie op zijn zachtst gezegd nog wennende is. En dan lees je ook nog dat hij "niet mee moet naar het EK". Beste verdediger die we hebben gehad sinds Stam en de Boer, maar dan krijg je weer deze onzin omdat het toevallig een Feyenoorder is. Man :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman gaat de Vrij wel meenemen, dat is echt wel een zekerheidje (veel mee gewerkt, transfer dankzij dat topseizoen onder Koeman, etc.). Hij kan beter Strootman thuis laten, wat-ie trouwens denk ik ook niet gaat doen. Want je hebt met Blind toch wel een extra optie voor op het middenveld. Kun je ook meteen drie type spitsen meenemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Dysproz:

Je wil in aanval en middenveld meer kunnen variëren dan in de verdediging, in de meeste gevallen tenminste. En dus heb je meerdere smaken nodig. Ook maken volgens mij (maar dit is een onbewezen aanname) verdedigers, zeker centrale verdedigers, gemiddeld meer minuten dan middenvelders en aanvallers. Mits je multifunctionele verdedigers hebt, heb je achterin imo geen dubbele bezetting nodig. Laten we bijvoorbeeld eens 6 aanvallers selecteren: Depay, De Jong/Weghorst, Promes, Babel zijn zekerheidjes. Dan heb je nog Malen, Bergwijn, Stengs, Boadu, De Jong/Weghorst. Van die laatste namen neem ik er dan liever 3 mee dan 2 + De Vrij.

11 uur geleden zei PJHoutman:

Echt absurd dat De Vrij die al jaren én constant én op hoog niveau presteert in Italië nu wordt weggezet voor De Ligt, die in dezelfde competitie op zijn zachtst gezegd nog wennende is. En dan lees je ook nog dat hij "niet mee moet naar het EK". Beste verdediger die we hebben gehad sinds Stam en de Boer, maar dan krijg je weer deze onzin omdat het toevallig een Feyenoorder is. Man :D 

Ik ben behoorlijk fan van De Vrij, al zie ik hem in Italië niet spelen. Maar van Koeman krijgt hij weinig speeltijd. Het centrum staat met Van Dijk en De Ligt wel vast. Dan neem je imo nog De Vrij of Aké mee (waarbij Koemans voorkeur naar Aké lijkt te gaan). De ander zou ik thuislaten, omdat je met Blind een speler hebt die op meerdere posities uit de voeten kan. Het is dus geen diskwalificatie van de kwaliteiten van De Vrij dat ik zeg dat hij niet mee moet naar het EK, maar hij is de cv met de minste kansen op speeltijd. En volgens mij heb je meer aan een selectie met 7 verdedigers en een extra aanvaller, dan een met 8 verdedigers. Dus zou ik er een thuislaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Vrij moet gewoon mee. Beetje bull shit dat er geen twee CV's geblesseerd kunnen raken mijn inziens. Ook staat hij boven Aké. Maar ze horen er beiden bij. Ik zou eerder Veltman niet meenemen. Alhouwel ik gewoon voor 8 verdedigers ben. Ook denk ik dat je mogelijk wil variëren met 3 CV's mocht dat nodig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites