Spring naar bijdragen
007mark

Europa League 2017/2018

Aanbevolen berichten

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Donderdag is het de beurt aan de eerste Nederlandse club om de eer hoog te houden. Utrecht gaat het dan in Malta opnemen tegen FC Valletta.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eventjes kijken, is op Ziggo select te zien. Historische shirts van Utrecht, wel tof. Vooral de kleurencombinatie :naughty:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoop dat de Utrecht spelers en staf zich hiervoor een paar weken geleden een pitch invasion hebt toegestaan en jezelf door het publiek hebt laten surfen. Vond het al behoorlijk beschamend, maar mocht je er gelijk uitgaan al helemaal.

bewerkt door Sophomore

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond 19.30 terugwedstrijd Utrecht-Valleta in het stadion van RKC. Zal me niks verbazen als ze met een zielige 1-1 uitgeschakeld worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjongejonge die Makienok jongens :-D :r Laten we vooral hopen dat 'ie als targetman gaat fungeren en niet teveel met zijn voeten hoeft te doen :D

bewerkt door ForzaUtreg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

JA waar komt

die gast vandaan? Niet uit de jeugd toch?

hopelijk winnen ze gewoon maar zou typisch nederlands zijn als ze idd 1-1 spelen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
JA waar komt

die gast vandaan? Niet uit de jeugd toch?

hopelijk winnen ze gewoon maar zou typisch nederlands zijn als ze idd 1-1 spelen

Palermo dacht ik, was verhuurd aan Preston North End. Komt oorspronkelijk uit Denemarken, was in vroegere FM's altijd wel een groot talent maar dat is er niet aan af te zien :-D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Palermo dacht ik, was verhuurd aan Preston North End. Komt oorspronkelijk uit Denemarken, was in vroegere FM's altijd wel een groot talent maar dat is er niet aan af te zien :-D

Haha oke

rare wissel dan of nu 2 centrale spitsen ofzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Prima Europees seizoen van Galatasaray.

Goed voor Nederlandse voetbal. Turkije kan dit seizoen worden ingehaald op de coefficientenlijst.

Volgende ronde Utrecht - Lech Poznan en PSV - NK Osijek. Denk dat Utrecht het lastig gaat krijgen, PSV moet natuurlijk makkelijk verder kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die voorrondes moeten we* eigenlijk alles winnen, zowel uit als thuis. Ook al tellen deze punten maar voor de helft mee in de kwalificatie, 'gratis' punten tegen mindere tegenstanders. Al schat ik Poznan te hoog in voor Utreg. Al weet ik niet of ik dat baseer op de reputatie van de supporters of de kern.

*Hiermee doel ik op clubs uit Nederland, voor als we directe plaatsing CL terug willen

bewerkt door Sophomore

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lech Poznan zal toch ook geen fantastische ploeg hebben, als Sneijder ook nog voor Utrecht tekent walsen ze er overheen. :huhu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Normaal moet Utrecht kunnen winnen idd, maar verschil is niet heel groot. Osijek is moeilijker dan iedereen denkt, maar daar moet PSV ook overheen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Osijek de nummer 4 van Kroatië, hou op hoor. Daar hoeven we denk geen hoge pet van op de hebben. Lech Poznan lijkt me ook een prima loting voor Utrecht, maar denk toch een maatje te groot, rekening houdend met dat Utrecht ook maar een middelmatige ploeg is natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, denk je? Volgens mij maakt Utrecht een prima kans tegen die ploeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snap niet dat Ajax na een mislukt seizoen zo weinig versterkingen heeft gehaald voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar

Een reserve keeper en supersub, of mis ik wat?

Edit: Had in CL topic gemoeten. Sorry :(

bewerkt door Sophomore

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Utrecht tot nu toe wel de betere ploeg, maar creeërt eigenlijk geen kansen. Kerk weer slecht zeg, waarom die jongen nog mag spelen is me een raadsel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sfeertje hoor van die fans van Lech Poznan :<

Enige die je hoort op tv.

Utrecht tot nu toe wel de betere ploeg, maar creeërt eigenlijk geen kansen. Kerk weer slecht zeg, waarom die jongen nog mag spelen is me een raadsel.

Die andere nieuwe (Deen geloof ik) kan er al helemaal niks van :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden