Jump to content
Sign in to follow this  
007mark

Champions League 2017/2018

Recommended Posts

Van mij mag die hele CL wel in dit format. Gewoon 128 teams en alleen maar knock-out

dit slaat nergens op idd, zou als Juventus ook gewoon van het veld lopen zonder ook maar iemand de hand te schudden

Zuiver penalty gast. Hoe dom kan je zijn Benatia zijnde. Rood voor Buffon is wel erg maar je weet niet wat die heeft gezegd natuurlijk.

Ongelofelijk, dit kan ook alleen Real Madrid overkomen. Te bizar. Vind het overigens niet echt een penalty, zelfs mijn moeder blijft hier nog gewoon staan normaal gesproken..

Edited by Rogier.

Terechte penalty, al had ik het Juve met Buffon en Chiellini zeker gegund.

Maar die penalty op dit moment zo binnen schieten. Pure klasse.

Liep als een bezetene rond ook. Rood misschien overdreven, maar je weet inderdaad niet wat hij zei en wat hij allemaal gedaan heeft (qua contact/schreeuwen/etc.). Verder een discutabele penalty, je kan hem geven, maar of het echt een loepzuivere is... Lastig. Wel echt ziek binnen geschoten zeg :

Na vorig jaar, Barca Real, denk je alles gehad te hebben op het hoogste niveau. Werkelijke schande dit. Andersom geeft die hem 100% niet. Overigens schiet die hem enorm lekker in, dat getuigd wel van klasse. Maar jemig, wat hoop ik dat Bayern de cup pakt.

Waarom immense druk? Anders waren ze tegen 10 man de verlenging in gegaan en het is niet dat hij een blanco erelijst heeft.

Verder wel perfecte penal idd.

Jammer hoor, vond het geen 100% penalty. Hoop dat Liverpool Bayern vermijdt(dacht dat ook voor de loting van kwartfinale), dan moet het goedkomen. Real teert op zijn kwaliteiten en kan tactisch vrij weinig veranderen tijdens een wedstrijd, daarentegen kan Bayern alle soorten voetbal spelen. Tegen Roma moet je gewoon twee keer winnen.

Edited by Acquafresca

Ik vond het wel een penalty, maar het is gewoon oliedom van Benatia. De bal stuit tegen die vent zijn buik aan, je hebt nog een minuut of drie de tijd om om hem heen te lopen en die bal weg te werken. Nee hoor: vol omverlopen. Echt een bizarre keuze. Zonde dat Buffon dan zo tekeer gaat, maar Ronaldo scoort die penalty hier natuurlijk altijd.

Snapte verder niet waarom Juve niet wisselde, voorste 6 liepen al sinds de 60e minuut op hun achterste benen en Douglas Costa was vandaag zo bizar slecht dat je zelfs met Daryl van Mieghem beter af was geweest, bizar dat hij 90 minuten vol mocht maken. Met één of twee frisse krachten had je Real misschien nog wel meer pijn kunnen doen.

Edited by PJHoutman

Vind het met de beelden die ik tot dusver gezien heb lastig bepalen, want zie nergens een goede camerapositie waarin je ziet in hoeverre Benatia echt tegen/in de rug van Vázquez loopt. Neig eerlijk gezegd naar nee, maar dat komt mede doordat het Spaanse voetbal van de laatste jaren (nationaal) gebouwd is op janken.

Het viel mij op dat Juve echt uitkeek naar de verlenging, alsof ze gokte dat ze daarin (of misschien strafschoppen) de sterkeren zouden zijn. Wellicht was dit ook gebaseerd op het feit dat ze nog twee keer mochten wisselen. Zuur dit voor met name Buffon en de zijnen.

Waarom immense druk? Anders waren ze tegen 10 man de verlenging in gegaan en het is niet dat hij een blanco erelijst heeft.

Verder wel perfecte penal idd.

Na al die heisa, pas in de 96ste minuut kunnen nemen. Spelers van Juve die hem uit de concentratie halen, nog een wissel, andere keeper bla bla.

http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=12454

Edited by cimbomcu

Ik mag dan wel een Madridista zijn, maar ik probeer toch altijd zo objectief mogelijk te blijven in zulke situatie. Echter vind ik dit gewoon zuiver penalty. Vazquez komt alleen voor doel Benatia ontneemt hem een 100% doelkans, ik kan niet begrijpen hoe je hierin geen penalty kan zien. Benatia en Buffon mogen na de partij zoveel klagen als ze willen, als ze niet eens kunnen inzien dat het gewoon oerdom was, dan ben je gewoon subjectief. Wellicht in het heetst van de strijd, maar toch.

Ironisch trouwens dat Chiellini na de partij gebaren van omkoping gaat maken, dat moet je vooral doen als speler van Juventus. Jongen toch.