Jump to content
Sign in to follow this  
007mark

Champions League 2017/2018

Recommended Posts

Was dat buitenspel? Leek me dat die bal via Milner ging namelijk. Of was dat eerste moment al buitenspel?

Ging via Milner volgens mij ja, geen idee of het daarvoor al buitenspel was. Zou wel wat zijn zeg, afgelopen zaterdag hadden ze ook al pech met de scheids. Al kan je dan als tegenargument weer zeggen dat die 1-0 een overtreding was...

Verder een prima pot van City, maar ze zijn soms toch iets te bang en slordig. Snap dat eerste wel, maar zo meteen zal je toch echt risico's moeten gaan nemen. Jammer ook dat die linkerkant stijflinks is, Sané en Silva doen echt niks met rechts. Vind David Silva sowieso een vrij matige pot spelen trouwens. En die hoge voorzetten :cab: Ben benieuwd zo, denk dat hij Aguero er best vroeg bij gaat gooien als er niet gescoord wordt. Lijkt me wel lekker voor de pot, dan krijg je sowieso nog goals.

Zieke eerste helft van City wel. Maar lastig vol te houden, zeker als je er dan maar eentje maakt.

Lekkere comment weer. Ook in de herhaling nog roepen dat Walker die fout maakt :-D Dat verschil zie je toch wel. Wel knap van Liverpool dit, totaal niet verwacht natuurlijk. Vrij 'gemakkelijk' ook nog.

Nu Roma - Barca maar aan, hoor ik dat meneertje Schelvis er zit :-D Geluid kan gelijk uit dus.

Edit: ROMA :r Janken dit.

Edited by JanVertonghen'

Lijkt me wel eens verfrissend ja, maar zeker Real zie ik thuis niet hard onderuit gaan.

Was van tevoren best nerveus, maar mooi dat Liverpool zich erdoorheen heeft gewerkt. Eerste helft totaal niet eraan te pas gekomen, maar een sterke tweede helft met goede counters.

En heerlijk van Roma inderdaad :D Speelt het hele CL-seizoen al zeer sterk.

Wat een heerlijke assist op Mandzukic zeg, perfect afgemeten. Gaat natuurlijk niet weer zo'n avondje worden, maar t is iig spannend.

volgens mij is Ronnie een beetje moe. Gaat om de haverklap liggen. :cab:

Kan het voetballend weer eens niet aan dus doet hij maar weer waar hij beter in is: toneelspel..