Jump to content
Sign in to follow this  
Marc.

Pro Evolution Soccer 2018

Recommended Posts

Ik heb nog zo'n standaard man, Sabatini.

Die training snap ik nog niet echt. Staan daar ook tutorials van online?

Niet in myclub. Maar in het hoofdmenu de training tutorial voltooien.

Goede tip! Zag Nepthentez op YouTube en die grind GP dmv Sim wedstrijden met je slechte spelers. Die training ga ik morgen ff doen. Gisterenavond online gespeeld, 1x winst :r El Khayati, Perisic en keeper van Nice verkregen. Moet alleen ff een nieuwe trainer hebben maar voor een goede moet je coins er tegenaan gooien volgens mij?

Moet overigens wel zeggen dat ik nog in flinke twijfel ben of ik PES echt blijf doen en toch voor fifa ga. Mis de transfermarkt, sbc’s, drafts etc eigenlijk best wel.

Edited by Vitesse88

Ik heb nu Simeone gekocht. Mijn team trekt zich meer terug en vanuit daar speel ik op de counter. Op dit moment erg blij mee omdat de linies zo dicht op elkaar staan. Voordat ik online speel zorg ik wel dat ik minimaal een teamgeest van +90 heb. Plus in begin speel ik vaak nog met zilveren 2 sterren en 3 sterren teams om het spel eigen te maken. Dit is op dit moment mijn 3 sterren team. Verder hou ook rekening met de vorm van een speler. Dit valt te checken voordat je een wedstrijd start en daar is wel degelijk verschil te merken. @Vitesse88 dat is juist een van de redenen dat ik gestopt ben met Fifa. Ik wil met verschillende spelers een team kunnen maken. Kunnen bouwen zodat ze beter worden. Ik zag wel dat jij een paar lekkere spelers hebt. Het is verder ook handig dat je in het menu even je spelanalyse bekijkt en hier een geschikte manager op uitzoekt. [url=https://ibb.co/jYV5VU][img]https://image.ibb.co/f3ROH9/IMG_4770.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/d8TEPp][img]https://preview.ibb.co/iQqiH9/A499_BF70_276_D_4_BB4_A367_4_D15_C161_E703.jpg[/img][/url] [img]https://ibb.co/d8TEPp[/img] Edited by Thom

Is er al iets bekend over een database update? Ik wil namelijk met een Master League beginnen, maar dan natuurlijk wel met de juiste namen etc.

Vast wel. Ik heb nu voor het eerst voor 5 pond een abbo afgesloten met Pesuniverse. Waar speel jij op?

Vast wel. Ik heb nu voor het eerst voor 5 pond een abbo afgesloten met Pesuniverse. Waar speel jij op?

Speel op de PS4.

Wat houdt zo'n abbonement in?

Edited by Bramvinos

Is niet meer dan dat je betaald voor een option file met alle correcte shirts in goede resolutie. Je kan natuurlijk ook zoeken op internet maar ik heb het liever in 1x goed voor elkaar.

Net mijn pc versie van Efootball pes 2020 (wat een naam :classic_blink:) gepre-ordered.  De demo speelt erg lekker en volgens de geruchten speelt de volledige versie nog beter. ML is sterk verbeterd, met teams die echt anders spelen. 

Ik denk dat ik hier een carrière van ga maken op dit forum. Beter dan FIFA. 

Demo speelt heel lekker inderdaad. Als ik in de loop van dit jaar nog zin heb in een voetbalspelletje wordt dit hem.

Op 7-9-2019 om 13:56 zei Magikarp:

Demo speelt heel lekker inderdaad. Als ik in de loop van dit jaar nog zin heb in een voetbalspelletje wordt dit hem.

Mijn verwachtingen zijn weer gedownschaald. Want nu blijkt dat de volledige versie een patch krijgt dat alles wat goed was aan de demo er weer uit haalt. Omdat mensen die graag online myclub spelen geklaagd hebben. Er zitten bijna geen overtredingen meer in, middenveld spel is weg, zelfs de ID zit er bijna niet meer in. Allemaal omdat ze vinden dat het spelletje niet onderbroken moet worden door overtredingen. Die Japanners snappen er ook echt niks van. 

Citaat

Yup, it seems they had a vision but dumped immediately when what I would presume was MyClubbers whined on twitter/Facebook. Sorry if I sound bitter but I'm to old for this crap.

Dit vond ik net op een evo-web website, en dit zegt het allemaal. Jonge mensen die graag online spelen hebben geklaagd, het was te langzaam en te moeilijk om een bal af te pakken. Daarom hebben ze het weer veranderd. Laat die lui Fifa spelen, PES hoort moeilijk te zijn. 

ik heb PES 5 met een patch gedownload en speelde met Heerenveen tegen NAC Breda, een na hoogste niveau en verloor met 0-2. Zo hoort het te zijn. Moeilijk, veel overtredingen (van beide kanten) en gebaseerd op stats. Zo scoorde van Hooijdonk met een vrije trap.