Kyrill Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Heel gaaf ja. Geweldig :D Michael Kelly(Doug van House of Cards en CIA Agent in POI) heerlijke acteur en bijrol personage. Jonathan Pryce en Stephen Graham(Al Capone in Boardwalk) en natuurlijk Tom Hardy als James. Seizoen 1 is voor mij een 9/10 enorm genoten. Maar 8 episodes dus vliegt voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fulceny Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Heb hem vandaag ook maar even binnen gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Heb er 3 gezien, vette serie inderdaad dit. Erg mysterieus allemaal wat betreft zijn verleden, hou daar wel van. Tom Hardy is sowieso echt een genot om naar te kijken als James. Veel andere goede en bekende acteurs, helemaal mooi. Erg benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Naar aanleiding van dit topic ben ik de serie maar even aan het binnenhalen. Ik ben zeer benieuwd! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Als je alleen de titel leest denk je meteen aan hele foute films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Vorige week gekeken, echt een hele zieke serie. Vind series/films die zich (ver) in de geschiedenis afspelen vaak wel leuk en interessant, maar deze is echt heel vet hoor. Had ook niet anders verwacht met Tom Hardy, één van mijn favo acteurs. Speelt die rol echt ongekend goed. Zeker een aanrader als je van thrillers houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taq1982 Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Ik heb een stuk proberen te kijken, alleen misschien net op een fout moment, ik kon er niet inkomen. Aan het eind van het jaar (in de donkerdere tijden) maar weer eens een poging wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten