Jump to content
Sign in to follow this  
Grote Ree

MU Worldvisionsongfestival #18

Recommended Posts

Land: Israel

Artiest: Nathan Goshen

Nummer: Thinking about it (KVR Remix)

YouTube:

Blijkbaar doet ie het niet als ik 'm als filmpje plaats, dus bij deze de link naar het filmpje op YouTube, waar ie t wel doet.

Edited by Jimmyy

Land: Palestina

Artiest: Hanni El Khatib

Nummer: This I Know

[YOUTUBE]yKrjcEI25nQ[/YOUTUBE]

Land: Palestina

Artiest: Hanni El Khatib

Nummer: This I Know

[YOUTUBE]yKrjcEI25nQ[/YOUTUBE]

Is deze inschrijving een reactie op mijn deelname? :P

Land: Trinidad & Tobago

Artiest: jointpop

Nummer: Quicksand

[YOUTUBE]UL7jGXlZl2k[/YOUTUBE]

Edited by King XVI

Vanaf wanneer kan ik punten doorsturen? Vertrek morgen namelijk op weekend :p

Ik weet niet hoe lang je weg gaat, maar als je echt een weloverwogen keuze hebt gemaakt kan je vast wel alvast insturen, dan wordt die ranglijst gebruikt in het geval je niet meer een nieuwe instuurt.

Vanaf wanneer kan ik punten doorsturen? Vertrek morgen namelijk op weekend :p

Stemmen kan je meestal tot 2 weken na het sluiten van de inschrijving doorsturen dus dat weekend zal geen probleem zijn denk ik.

Maar 21 inzendingen lijkt mij ook wel genoeg trouwens. Zoveel tijd heb ik nu ook weer niet.

[CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [B]Inschrijving gesloten[/B] Hopelijk heeft iedereen inmiddels een beetje uit kunnen brakken van een mooie Koningsnacht en -dag. 'The day after' lijkt me een goed moment om de balans op te maken en te constateren dat liefst 21 landen mee zullen doen aan deze editie van het MU Worldvisiongsongfestival. Daarmee is ook de tijd van onbezorgdheid voorbij, want nu zal er gestemd moeten worden. Zoals gezegd maak je een top 10 plus één of twee 'reservelanden' die in aanmerking komen voor punten als er onverhoopt een land gediskwalificeerd wordt. De nummer 1 krijgt 12 punten, de nummer 2 ontvangt er 10, nummer 3 haalt 8 punten binnen, nummer 4 krijgt er 7 en zo gaan we verder net zo lang totdat we bij de nummer 10 zijn aangekomen die één schamel puntje sprokkelt. Je stemmen stuur je per PM naar mij op. De uiterste deadline zal [B]zaterdag 13 mei middernacht [/B]zijn. Ik ben vanaf 7 mei een weekje in Madrid dus ik ben niet in de gelegenheid om mensen te gaan herinneren om hun stemmen in te gaan sturen en dat soort praktijken (overigens heb ik daar ook helemaal geen zin in, maar dat terzijde). Dus zorg ervoor dat je op tijd je stemmen instuurt, anders volgt diskwalificatie. Onderstaande link biedt je een YouTube-afspeellijst op alfabetische volgorde om 20 van de 21 inzendingen te beluisteren: [URL]https://www.youtube.com/playlist?list=PLPTvVA8_EEnLeLbjJtA9-Tym9dUm5LACj[/URL] Enige inzending die niet in deze afspeellijst te plaatsen was, was die van Nederland: [URL]https://soundcloud.com/leifdeleeuwband/real-this-time[/URL] Veel succes allemaal! [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER][/CENTER]

Helaas net te laat met mijn eigen deelname maar ik luister graag naar deze editie!

Voor mij steken er 5 nummers bovenuit.

Ook zoeits ongeveer :p Vond buiten men eigen nummer maar 4-5 nummers echt de moeite.

Klaar met beoordelingen. Zaten weinig hoogtepunten tussen, dus scores liggen dicht bij elkaar wat mij betreft.

Liefst vijf belhamels wisten niet op tijd hun stemmen in te leveren. Aangezien het voor het spel nou niet echt bevorderlijk is om met zijn zestienen door te gaan, krijgen de vijf dissonanten tot [B]dinsdagavond[/B] middernacht de tijd om hun stemmen alsnog op te sturen. Het gaat hier om de volgende users: @Chimpa @Platina32 @himan @Jimmyy @Erwin.

Ja scusi, ik heb ze al wel geluisterd maar moet nog ff de punten geven. Komt vanavond of anders morgen