Magikarp Geplaatst 24 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2018 Een ep gezien. Vind het nog helrmaal niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Heb de eerste vier afleveringen gezien. Wel weer leuk om te volgen, maar zit er nog niet zo in als bij het eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Vond seizoen 1 niet goed. Seizoen twee kijk ik dus niet. Voor mij bewijst de serie wederom waarom ik alleen maar films kijk, en bijna nooit series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Vond seizoen 1 niet goed. Seizoen twee kijk ik dus niet. Voor mij bewijst de serie wederom waarom ik alleen maar films kijk, en bijna nooit series. Want deze serie staat voor ALLE series die er zijn? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Want deze serie staat voor ALLE series die er zijn? :cab: Neen, maar het is wel zo dat de meeste series (me ondanks de hype) niet echt kunnen overtuigen. Er moet toch wel een reden zijn waarom ik maar niet into series geraak, en een beetje die hypeboot aan het missen ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Misschien kijk je de verkeerde series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Okee dit seizoen was minder dan het eerste seizoen, maar toch vond ik het weer erg sterk. Geeft denk ik een heel realistisch beeld van hoe sommige dingen er aan toe gaan. Hadden wat mij betreft alleen iets beter er voor kunnen zorgen dat de slachtoffers er beter uit zouden komen. Bijvoorbeeld dat Bryce bijna geen enkele straf krijgt en Justin wel. Plus het feit dat de getuigenissen nu eigenlijk vrij weinig geholpen hebben. Nu zou het kunnen zijn dat veel mensen die met dezelfde dingen worstelen zoiets zeggen van 'zie je nu wel, het helpt niks'. Verder vond ik de heftigheid van de beelden deze keer wel meevallen. Muziek in dit seizoen was trouwens weer heel goed gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 S2E11 is wel een dikke climax hoor. Al vond ik het allerlaatste scene van s2 weer jammer. Had t leuker gevonden als t daadwerkelijk was gebeurd. Had dat gevoel al sinds zijn tape. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 S2E11 is wel een dikke climax hoor. Al vond ik het allerlaatste scene van s2 weer jammer. Had t leuker gevonden als t daadwerkelijk was gebeurd. Had dat gevoel al sinds zijn tape. Klinkt hard en sadistisch, maar had hetzelfde inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Zo, dan eindelijk ook seizoen 2 gezien. Wat ongelofelijk slecht en ongeloofwaardig zeg :D echt boordevol cringe momenten. Zo jammer na dat boeiende en vaak beklijvende eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Seizoen 3 erdoorheen gejaagd. Met veel belangstelling gekeken en was weer beter dan tweede seizoen. Tyler wel echt meesterlijk geacteerd. Net als Bryce eigenlijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 22 minuten geleden zei 007mark: Seizoen 3 erdoorheen gejaagd. Met veel belangstelling gekeken en was weer beter dan tweede seizoen. Tyler wel echt meesterlijk geacteerd. Net als Bryce eigenlijk wel. Ik vond hem matig. Er zitten wel een aantal goede dingen in (zoals Tyler inderdaad). Maar dat nieuwe personage was helemaal niks en Clay kan ik niet uitstaan. Die twee verpesten het seizoen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 13 uur geleden zei 007mark: Seizoen 3 erdoorheen gejaagd. Met veel belangstelling gekeken en was weer beter dan tweede seizoen. Tyler wel echt meesterlijk geacteerd. Net als Bryce eigenlijk wel. Inmiddels halverwege. Blijft goed boeien. Interessant seizoen met weer een hoop taboes die ze aan de kaak stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Spoiler Jammer man. Seizoen 3. Vond twee al heel erg overbodig bij vlagen, maar seizoen drie is niet veel beter. Veruit het grootste hoogtepunt voor mij is de omhelsing van Clay en Tyler. Sowieso laatste dat met Jessica echt de serie draagt. Alex weer echt een heel interessant persoon, had veel meer screentime moeten krijgen. Zeker als je de laatste aflevering hebt gezien. Waar de één weinig screentime heeft, heeft een ander teveel. Allerjezus... Ani. Sherlock Holmes in de huid gekropen van. Echt bij ieder gesprek, elke corner en elke gebeurtenis was mevrouw erbij. Ook echt met iedereen bevriend. Ik begrijp het risico dat je loopt zonder Hannah Baker, maar om zo'n figuur zoveel screentime te geven. Vreselijk. Ook die Casey(?) kon ik niet uitstaan. Het grootste compliment wat 13 reasons why had in seizoen 1, dat het taboe zo goed vertellen. Dat het niet alleen maar problemen waren. Seizoen 3 stikt van de problemen, zonder enorm in de inhoud op te gaan. Dat is echt een gemiste kans. Betreur het dat de cast hetzelfde is gebleven naar seizoen 1. Had liever zoals True Detective gezien. Steeds een nieuwe cast met een nieuw verhaal en een probleem wat bespreekbaar en voelbaar moet worden gemaakt, uitvergroten. Dat is voor mij de kracht van Hannah geweest. Verder; de soundtrack. Die viel echt heel erg tegen dit seizoen he? Jammer man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Gisteren seizoen 3 afgerond. Spoiler Die laatste aflevering was me toch een partij anti-climax. Daardoor is eigenlijk de rest van het seizoen ook in 1 klap een stuk minder. Alex had veel meer uitgediept mogen worden blijkt, dat is echt een gemiste kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 (bewerkt) Kan mezelf vinden in de mening van Dansmeister. Niveau minder dan in seizoen 1 en verhaal trekt op niet meer veel. Soundtrack ook minder al zitten er nog paar heel leuke songs in hier en daar. edit:juist deze gevonden bevat spoilers dus best zien als je de 3 seizoenen hebt gezien. 11 september 2019 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 september 2019 Auteur Share Geplaatst 11 september 2019 Blij dat ik het bij 1 seizoen heb gehouden. Prima open einde zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 Vanaf afgelopen vrijdag S4 gekeken. Vond deze eerlijk gezegd zeer sterk. Ani wat minder in beeld, wat sowieso wel fijn was. De psycholoog van Clay als nieuw karakter vond ik tof en zorgde hier en daar voor goede rustmomentjes in de afleveringen. Verder wel weer heavy shit hoor. Justin :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Op 11-6-2020 om 18:44 zei 007mark: Vanaf afgelopen vrijdag S4 gekeken. Vond deze eerlijk gezegd zeer sterk. Ani wat minder in beeld, wat sowieso wel fijn was. De psycholoog van Clay als nieuw karakter vond ik tof en zorgde hier en daar voor goede rustmomentjes in de afleveringen. Verder wel weer heavy shit hoor. Justin :( Dat is meest recente seizoen toch? Tegen beter weten in (vond het afgelopen seizoen drie keer niks eigenlijk) aan begonnen samen met m´n vriendin maar na drie afleveringen al erge twijfels om überhaupt nog door te gaan.. Het venijn zit ´m in de staart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 1 uur geleden zei Chimpa: Dat is meest recente seizoen toch? Tegen beter weten in (vond het afgelopen seizoen drie keer niks eigenlijk) aan begonnen samen met m´n vriendin maar na drie afleveringen al erge twijfels om überhaupt nog door te gaan.. Het venijn zit ´m in de staart? Van wat ik mij ervan kan herinneren wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten