V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Het eindejaar nadert, dus we zijn er weer! Voor het derde opeenvolgende jaar organiseren Thomas Boeschoten en mezelf de ondertussen welbekende Music Top 50 voor de verschillende Nederlandstalige CM/FM-fora. De afgelopen 2 jaren waren grote successen, heel wat mensen maakten hun eigen lijstje en dat leverde telkens een erg mooie lijst op. Twee jaar geleden werd de hoogste plaats ingenomen door November Rain van Guns n' Roses, terwijl de nummer 1 vorig jaar was weggelegd voor Clocks van Coldplay. Uiteraard hopen we dat we dit jaar weer evenveel lijstjes mogen ontvangen van jullie allemaal, en dat jullie natuurlijk evenveel plezier beleven in het samenstellen van jullie eigen lijstjes! En voor wie zich afvraagt hoe de lijst van vorig jaar er nu weer uitzag, hier kun je nog eens de volledige Top 100 bekijken. Hoe zal alles in z’n werk gaan ? Dat zal in ieder geval niet veel verschillen met de voorbije jaren. Er wordt opnieuw een beroep gedaan op de users van de Nederlandstalige fora uit het CM/FM wereldje. Die fora zijn The Dugout (CM Benelux), Managers United, FMGO, FM Inside en voor het eerst ook FTR. De puntentelling zal dit jaar iets verschillen met vorig jaar, dit vooral om mensen aan te moedigen grotere lijstjes te maken, en de makers van langere lijstjes ook te belonen. Je zal de keuze hebben uit 4 verschillende formaten, en naargelang het formaat zul je een bepaald aantal punten kunnen toekennen, en een bepaald aantal platen van 1 artiest kunnen nomineren. Een overzichtje: Top 10 ● Maximum 2 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-90-80-...-20-10 Top 25 ● Maximum 3 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-96-92-...-12-8-4 Top 50 ● Maximum 6 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-98-96-...-6-4-2 Top 100 ● Maximum 9 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-99-98-...-3-2-1 Je kunt je eigen lijstje opgeven door het te posten in dit topic. We verzoeken jullie echter wel om je lijstje maar op 1 forum te posten, zodat we geen problemen krijgen met mensen die op verschillende fora posten onder verschillende nicknames. Wil je dan toch op andere fora ook je lijst posten, vermeld dan even erbij dat je (onder een andere naam) al ergens anders postte. Mensen die vorig jaar al meegestemd hebben, kunnen op elk moment hun lijstje van vorig jaar nog eens terugvragen. Aanvraag via PM, of via MSN. Houd er rekening mee dat dit een lijst Aller Tijden is, en dus geen lijst van je huidige favoriete nummers (recente nummers dus). Het is overigens ook aan te raden hier even jullie tijd voor te nemen. Zo'n lijstje samenstellen kan best lastig zijn, dus haast en spoed is zelden goed. Maar je kan het natuurlijk nog aanpassen... voór de deadline. Hou tijdens het stemmen ook rekening met de organisators. Zorg ervoor dat je telkens de juiste artiest en titel opgeeft. Klein voorbeeldje van iets wat vorig jaar voorkwam: iemand gaf Rowwen Hèze – Limburg op en iemand anders stemde op Rowwen Hèze – Kwestie van geduld terwijl dat dus hetzelfde nummer is. Dat soort dingen is alleen maar verwarrend voor ons. In tegenstelling tot vorig jaar is er nog geen deadline bekend, maar deze zal meer dan waarschijnlijk in de 2de week van december liggen! Wees dus op tijd om te stemmen. Wat betreft het aanpassen van een eerder geposte lijst, zorg dat je het altijd meld bij mij, oftewel via PM, op MSN of gewoon in een nieuwe post in dit topic. Als je jouw lijstje aanpast zonder het te melden, is de kans bijzonder klein dat ik de wijziging opmerk en dus nog kan aanpassen. Iedereen dus veel plezier met het samenstellen van zijn lijstje! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Het eindejaar nadert, dus we zijn er weer! Voor het derde opeenvolgende jaar organiseren Thomas Boeschoten en mezelf de ondertussen welbekende Music Top 50 voor de verschillende Nederlandstalige CM/FM-fora. De afgelopen 2 jaren waren grote successen, heel wat mensen maakten hun eigen lijstje en dat leverde telkens een erg mooie lijst op. Twee jaar geleden werd de hoogste plaats ingenomen door November Rain van Guns n' Roses, terwijl de nummer 1 vorig jaar was weggelegd voor Clocks van Coldplay. Uiteraard hopen we dat we dit jaar weer evenveel lijstjes mogen ontvangen van jullie allemaal, en dat jullie natuurlijk evenveel plezier beleven in het samenstellen van jullie eigen lijstjes! En voor wie zich afvraagt hoe de lijst van vorig jaar er nu weer uitzag, hier kun je nog eens de volledige Top 100 bekijken. Hoe zal alles in z’n werk gaan ? Dat zal in ieder geval niet veel verschillen met de voorbije jaren. Er wordt opnieuw een beroep gedaan op de users van de Nederlandstalige fora uit het CM/FM wereldje. Die fora zijn The Dugout (CM Benelux), Managers United, FMGO, FM Inside en voor het eerst ook FTR. De puntentelling zal dit jaar iets verschillen met vorig jaar, dit vooral om mensen aan te moedigen grotere lijstjes te maken, en de makers van langere lijstjes ook te belonen. Je zal de keuze hebben uit 4 verschillende formaten, en naargelang het formaat zul je een bepaald aantal punten kunnen toekennen, en een bepaald aantal platen van 1 artiest kunnen nomineren. Een overzichtje: Top 10 ● Maximum 2 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-90-80-...-20-10 Top 25 ● Maximum 3 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-96-92-...-12-8-4 Top 50 ● Maximum 6 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-98-96-...-6-4-2 Top 100 ● Maximum 9 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-99-98-...-3-2-1 Je kunt je eigen lijstje opgeven door het te posten in dit topic. We verzoeken jullie echter wel om je lijstje maar op 1 forum te posten, zodat we geen problemen krijgen met mensen die op verschillende fora posten onder verschillende nicknames. Wil je dan toch op andere fora ook je lijst posten, vermeld dan even erbij dat je (onder een andere naam) al ergens anders postte. Mensen die vorig jaar al meegestemd hebben, kunnen op elk moment hun lijstje van vorig jaar nog eens terugvragen. Aanvraag via PM, of via MSN. Houd er rekening mee dat dit een lijst Aller Tijden is, en dus geen lijst van je huidige favoriete nummers (recente nummers dus). Het is overigens ook aan te raden hier even jullie tijd voor te nemen. Zo'n lijstje samenstellen kan best lastig zijn, dus haast en spoed is zelden goed. Maar je kan het natuurlijk nog aanpassen... voór de deadline. Hou tijdens het stemmen ook rekening met de organisators. Zorg ervoor dat je telkens de juiste artiest en titel opgeeft. Klein voorbeeldje van iets wat vorig jaar voorkwam: iemand gaf Rowwen Hèze – Limburg op en iemand anders stemde op Rowwen Hèze – Kwestie van geduld terwijl dat dus hetzelfde nummer is. Dat soort dingen is alleen maar verwarrend voor ons. In tegenstelling tot vorig jaar is er nog geen deadline bekend, maar deze zal meer dan waarschijnlijk in de 2de week van december liggen! Wees dus op tijd om te stemmen. Wat betreft het aanpassen van een eerder geposte lijst, zorg dat je het altijd meld bij mij, oftewel via PM, op MSN of gewoon in een nieuwe post in dit topic. Als je jouw lijstje aanpast zonder het te melden, is de kans bijzonder klein dat ik de wijziging opmerk en dus nog kan aanpassen. Iedereen dus veel plezier met het samenstellen van zijn lijstje! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Even sticky maken aub. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Sticky gemaakt hooorrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Als je een top 100 hebt zoals ik, zijn er dan geen restricties behalvedie 9 keer dezelfde artiest in totaal, dus mag er dan wel drie keer dezelfde artiest in de top 10 staan? Vond ik een beetje onduidelijk, en Pink Floyd moet natuurlijk 3 keer in mijn top 10 staan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Je hebt een Top 100 , dus mag je 9x dezelfde artiest in je lijst hebben. Als die nu alle 9 in je top 10 staan of niet, doet er niet toe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Dankjewel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Dan zal ik het spits maar af bijten! Het is geen gehaast werk hoor, ben hem al een hele tijd aan het voorbereiden. Dus bij deze! 1. Pink Floyd – Wish you were here 2. Coldplay – The scientist 3. Pink Floyd – Shine on you crazy diamond 4. Deep Purple – Child in time 5. Led Zeppelin – Stairway to heaven 6. Pink Floyd – Comfortably numb 7. Golden Earring – Radar love 8. The Beatles – A day in the life 9. Radiohead – Street spirit 10. Billy Joel – Piano man 11. Red Hot Chili Peppers – Road trippin’ 12. Bob Dylan – Like a rolling stone 13. The Beatles – Here comes the sun 14. Dire Straits – Sultans of swing 15. Supertramp - School 16. The Who – Baba O’Riley 17. dEUS – Nothing really ends 18. Jimi Hendrix – All along the watchtower 19. Pink Floyd – Hey you 20. Snow Patrol - Run 21. Eric Clapton – Tears in heaven 22. Bob Dylan - Hurricane 23. Coldplay - Yellow 24. Lynyrd Skynyrd – Free bird 25. Red Hot Chili Peppers – Scar tissue 26. The Rolling Stones – Paint it black 27. The Beatles – Whily my guitar gently wheeps 28. Procol Harum – A whiter shade of pale 29. Pink Floyd - Echoes 30. Radiohead – Karma police 31. Jimi Hendrix – Little wing 32. Eagles – Hotel California 33. Bob Marley – No woman no cry 34. The Beatles - Blackbird 35. Dire Straits – Brothers in arms 36. Bruce Springsteen – Streets of Philadelphia 37. Coldplay - Trouble 38. Doves – Caught by the river 39. The Beach Boys – God only knows 40. The Doors – Riders on the storm 41. Pink Floyd – On the turning away 42. Mark Knopfler – What it is 43. Radiohead – Paranoid android 44. Jimi Hendrix – Purple haze 45. The Beatles – Fool on the hill 46. Alan Parsons Project – Old and wise 47. Supertramp – Crime of the century 48. Focus – Hocus Pocus 49. The Rolling Stones - Angie 50. Animals – House of the rising sun 51. dEUS – Roses 52. Supertramp – Fool’s overture 53. Oasis – Wonderwall 54. Queen – Innuendo 55. The Beatles – Helter Skelter 56. Pink Floyd – Time 57. Crosby, Stills, Nash and Young – Suite Judy blue eyes 58. Eric Clapton – Layla (Unplugged) 59. Metallica – Nothing else matters 60. The Beatles – Something 61. Deep Purple – Smoke on the water 62. Jeff Buckley – Hallelujah 63. Jimi Hendrix – Voodoo child (Slight return) 64. Santana – She’s not there 65. The Beach Boys – Good vibrations 66. Pearl Jam – Alive 67. Michael Jackson – Beat it 68. Simon and Garfunkel – Bridge over troubled water 69. Crosby, Stills, Nash and Young – Almost cut my hair 70. dEUS – Instant street 71. Queensryche – Silent lucidity 72. Prince – Purple rain 73. Led Zeppelin – Since I’ve been loving you 74. Pink Floyd – Sorrow 75. Queen – Bohemian Rhapsody 76. 10CC – Dreadlock holiday 77. Moby – Porcelain 78. Supertramp – Give a little bit 79. Kansas – Dust in the wind 80. The Beatles – Strawberry fields 81. Jimi Hendrix – Hey Joe 82. Billy Joel – She’s always a woman to me 83. Coldplay – Warning sign 84. Rage Against the Machine – Killing in the name of 85. Lou Reed – Perfect Day 86. Fleetwood Mac – Go your own way 87. Radiohead – Fake plastic trees 88. Bob Dylan – Blowing in the wind 89. Boudewijn de Groot – Avond 90. Red Hot Chili Peppers – Under the bridge 91. Michael Jackson - Thriller 92. The Beatles – A hard days night 93. Pearl Jam - Black 94. The Who – My generation 95. Pink Floyd – Brain damage/ Eclipse 96. The Doors – Light my fire 97. Toto – Hold the line 98. Eagles – The last resort 99. The Verve – Bittersweet symphony 100. John Lennon - Imagine Negenmaal Pink Floyd en The Beatles, van die laatste heb ik er op het laatste moment nog 1 moeten verwijderen, maar de vervangers stonden te trappelen! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Hele mooie lijst om de nieuwe Top 50 mee te starten :P Veel van je nummertjes zullen ook in mijn lijst voorkomen. Wel jammer dat je Alive en Black niet omgekeerd hebt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 2006 Ook ik had de mijne al een tijdje voorbereid. 1 Jacques Brel - Ne Me Quitte pas 2 The Frames - Revelate 3 Muse - Newborn 4 White Stripes Instinct Blues 5 Iggy Pop - Passenger 6 Morrissey - You have killed me 7 Coldplay - The Scientist 8 Johnny Cash - The Mercy Seat 9 dEUS - Bad Timing 10 Jasper Steverlinck - Life on Mars 11 Queens of the Stone Age - No one knows 13 Saybia - I Surrender 13 Zita Swoon - Song for a dead singer 14 Coldplay - Warning Sign 15 Starsailor - Love is here 16 Morrissey - The youngest was the most loved 17 Thin Lizzy Whiskey In The Jar 18 Wolfmother - Joker And The Thief 19 The Music - Bleed from within 20 We Are Scientists - The Great Escape 21 dEUS - Hotel Lounge 22 Absynthe Minded - My Heroics part 1 23 Danko Jones - Mango Kid 24 Admiral Freebee - Ever Present 25 The Scabs - Hard times 26 Coldplay Green Eyes 27 Interpol - Evil 28 Sioen - See You Naked 29 Neil Young - My my, Hey hey 30 Morning Runner - Burning benches 31 Tom Waits - Hard rain coming down on me 32 The Strokes - Someday 33 Muse - Plug in Baby 34 The Strokes - Hard to explain 35 Johnny Cash - Personel Jesus 36 Calexico - Chrystal Frontier 37 Muse - Citizen Erased 38 Franz Ferdinand - This fire 39 Franz Ferdinand - Come on home 40 Gorki - Billy 41 Pulp - Wishfull thinking 42 White Stripes - Hotel Yorba 43 Moby - Porcelain 44 Novastar Wrong 45 De Mens - Zonder Verlangen 46 Novastar - Never Back Down 47 De Mens - Kamer in Amsterdam 48 White Stripes - Jimmy the Exploder 49 Kaiser Chiefs - I predict a riot 50 Daft Punk - Rollin' & Scratchin' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Pffff, veel onverwachte overeenkomsten met mijn liedje Erik! Jeff Buckley, Nothing really ends, gekke diamand en gently guitar! Ik ga ook eens puzzelen, heb alleen nog maar nominaties :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 1. Dune - Hardcore Vibes 2. Dune - Hand in Hand 3. Mylo vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure 4. Beasty Boys - Figh for Your Right to Party 5. DJ Paul Elstak - You're A Hardcore Hooligan 6. Ard Und Marc - Akustika (Tatanka Remix) 7. Da Boy Tommy - Halloween 8. Da Boy Tommy - Kol Nedra 9. Underworld - Born Slippy 10. Rune - Calabria 11. Paul van Dyke - Time of our Lives 12. Party Animals - Have you ever been Mellow 13. Noize Suppressor - Bone crusher 14. 3 Steps Ahead - Hakkuh 15. 3 Steps Ahead - Drop It 16. Neophyte - Braincracker 17. DJ Furax - Seigneur 18. The Masochist - Killing Scum 19. Ard und Jorn - 16 20. Darude - Sandstorm 21. Daft Punk - One More Time 22. DJ Duro - Cocaine MF 23. Zombie Nation - Kernkraft 440 24. Raoul Zerna - X-Rated Love 25. DJ Massiv and The Rebel - Maniac 26. Ganon - Orcheal 27. DJ Pat B - Power Puff 28. Tranceball - Calyptus 29. Totalition - Otherside 30. Sam Parker - From the Netherlands 31. Polycarpus - Poly is a Devil 32. Medxion - I Feel Bass (Y and M remix) 33. Jan van Hoff - Amsterdam 2005 34. Marcel Woods - De Bom 2001 35. Lethal MG - Going Wilder 36. Largemellow - Holiday 37. Lethal TH - Mary Go Wild 38. Doctor Bass - Unfinished Business 39. DJ Marcky - Viva La France (DJ Furax remix) 40. DJ Furax - Mad Traxx 41. Dj Furax en Redshark vs. Q-IC - Desire Go Orgus 42. DJ Tony - Impego 43. Zatox - Apocalypse (Hardstyle Mix) 44. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart's re-edit) 45. Technoboy - Warmachine 46. Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Atomic Hard mix) 47. Tatarola - Who is Calling 48. PCP - Zombie 49. Mike Oldfield - Moonlight Shadow 50. K-Traxx - Hardventure (2005 Tatanka remix) Nog niet echt gesorteerd ofz, ook niet echt de mooiste ofzo, maja daarvoor heb ik teveel hoor, geen zin in allemaal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karelax Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 1. Youssef en Kamal - De leven draait door 2. Lvo - Ik hou van dikke kleine kinderen 3. Kos met de snor - Ik mis je 4. Lvo - Lvo is maffia 5. Gele Haas - Dingen zijn veranderd 6. Youssef en Kamal - Katoen plukker (negativ diss) 7. Gele Haas - Afscheid van je vrouw 8. Kos met de snor - Kamal diss 9. Ali B - Het leven van de straat 10. Partysquad - Rampeneren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 HJ, hoezo enkel elektro, vorig jaar had je een mooie diverse lijst :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Hee Ruben wat tof dat Frames bij je op 2 staat. Erg leuke vernieuwende lijst! Erik, jij bent mijn neighbourd bij Last.fm maar toch zou mijn lijst er heel anders uitzien. Er staan stuk voor stuk klassiekers in, echt legendarische muziek, ik ga zelf meer kiezen voor alternatieve muziek. Wat voor mij persoonlijk klassiekers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 HEt koste wat tijd, en misschien vergeet ik nog wat, maar ik vind het wel leuk om te posten gewoon. 1. Red Hot Chili Peppers – Could have lied 2. Red Hot Chili Peppers – Scar Tissue 3. Eric Clapton – Wonderful tonight 4. The Verve – Drugs don’t work 5. Muse - Unintended 6. Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’ 7. Boudewijn de Groot – Avond 8. Billy Joel – Goodnight Saigon 9. Sufjan Stevens – To be alone with you 10. dEUS – Nothing really ends 11. Eagle eye Cherry – Save Tonight 12. Beatles – While my guitar gently weeps 13. Eric Clapton – Tears in Heaven 14. Animals – House of the Rising Sun 15. Bryan Adams – Please forgive me 16. Robbie Williams - Angels (Live) 17. Guns n’ Roses – November rain 18. Eric Clapton - Layla 19. Billy Joel – She’s always a woman 20. Beatles – Let it Be 21. Herman van Veen – Hilversum III 22. Red Hot Chili Peppers – Other Side 23. Jeff Buckley – Hallelujah 24. Bon Jovi – Bed of Roses 25. Meatloaf – Paradise by the dashboard light 26. Elvis Presley – I can’t help falling in love with you 27. Death Cab for Cutie – Lack of Colour 28. Metallica – Nothing Else Matters 29. Bon Jovi – Always 30. Eels – Novocaine for the soul 31. Pink floyd – Shine on you crazy Diamond 32. Robbie Williams – She’s the one 33. Simon and Garfunkel – Mrs Robinson 34. Herman van Veen – Toveren 35. Red Hot Chili Peppers – My Friends 36. Backworld – Hands of Ash 37. Billy Joel – Pianoman 38. The Doors – Riders on the storm 39. Robbie Williams – Love calling Earth 40. Bon Jovi – Born to be my baby 41. Boudewijn de Groot – Testament 42. Norah Jones – Don’t know why 43. Bon Jovi – Livin’ on a prayer 44. Frank Boeijen – Kronenburg park 45. Red Hot Chili Peppers – Higher Ground 46. Blof – Ach ze is er niet 47. Michel Fugain – Une Belle Histoire 48. Bob Marley – Iron Lion Zion 49. Air – Cherry Blossom Girl 50. Lynyrd Skynyrd – Sweet home Alabama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Oe, Sufjan en Norah en Hilversum III :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 HJ, hoezo enkel elektro, vorig jaar had je een mooie diverse lijst :( ROCK ZUGIT! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 en vorig jaar niet? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karelax Geplaatst 28 oktober 2006 Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 HJ, hoezo enkel elektro, vorig jaar had je een mooie diverse lijst :( Elektro is wel grote term he, daar valt veel onder. Dit is vooral (happy)hardcore en jumpstyle maar jumpstyle en hardcore klinkt bijna t zelfde Net zoiets als je Slipknot en the Beatles in het zelfde hokje plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Nouja er staat ook wel wat techno en dance tussen .. vandaar dat ik Elektro zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 29 oktober 2006 Share Geplaatst 29 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Ik zie nergens een lijst met lekker veel Hip Hop/RnB :( Wat een enorme verrassing. Ik zal maar binnenkort de tijd moeten vinden om mijn lijstje te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 29 oktober 2006 Share Geplaatst 29 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Ja, wees de eerste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 29 oktober 2006 Share Geplaatst 29 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 Ik zie nergens een lijst met lekker veel Hip Hop :( Wat een enorme verrassing. Ik zal maar binnenkort de tijd moeten vinden om mijn lijstje te maken. Niet écht een verrassing, er komen volgens mij misschien net tien mensen op de fora's die uitsluitend hiphop ed. luisteren. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 oktober 2006 Share Geplaatst 29 oktober 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 – 2006 1. Youssef en Kamal - De leven draait door 2. Lvo - Ik hou van dikke kleine kinderen 3. Kos met de snor - Ik mis je 4. Lvo - Lvo is maffia 5. Gele Haas - Dingen zijn veranderd 6. Youssef en Kamal - Katoen plukker (negativ diss) 7. Gele Haas - Afscheid van je vrouw 8. Kos met de snor - Kamal diss 9. Ali B - Het leven van de straat 10. Partysquad - Rampeneren sorry, maar als muziek zoals PartySqaud zich ook maar durft te vertonen in een lijst als deze... :cab: zal binnekort mijn top100 er tegen aan gooien =) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten