Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Muziekquiz 2017

Jimmyy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[FONT=tahoma]Nog zo'n twee dagen tot de deadline van de eerste ronde. Inmiddels 23 inzendingen, maar daar kunnen er zeker nog een aantal bij. Mocht je nog mee willen doen, zorg dan dat je niet direct een achterstand oploopt! :) Deze eerste ronde is zeer goed te doen en je kunt hier dus lekker scoren! @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Yitushita @Lakigigar @Rogier. en ieder ander die zich geroepen voelt :) (voor degene die al ingestuurd hebben excuus voor de extra tag)[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[FONT=tahoma][center][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/center] [SIZE=16px][b]Uitslag Ronde 1[/b][/SIZE] De eerste ronde was een redelijk eenvoudige ronde, zo bleek wel aan de hoge punten. Een flink aantal mensen scoorde meer dan veertig punten, hetgeen in de vorige quiz normaliter maximaal drie spelers lukte (en soms zelfs helemaal niemand) in een normale ronde. Twee personen wisten zelfs de maximumscore van vijftig punten te behalen, gefeliciteerd daarmee Yves en Fabian..[/FONT] [yts]X6t9WGgOPiU[/yts] [FONT=tahoma] [SIZE=16px][b]Antwoorden Ronde 1[/b][/SIZE] 1. Guns 'n Roses - Sweet child o'mine 2. Daniel Powter - Bad day 3. Swedish House Mafia - Save the world 4. The Beatles - A day in the life 5. A-Ha - Take on me 6. Alvaro Soler - Sofia 7. Bronski Beat - Smalltown boy 8. Fool's Garden - Lemon tree 9. Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale 10. Black Eyed Peas - Where is the love [SIZE=16px][b]Punten Ronde 1[/b][/SIZE] Yves - 50 Fabian. - 50 Christian. - 49 Bakkes12 - 47 Magikarp - 45 Erwin. - 45 Bolderbast - 44 RobBouwman - 42 MetalMichael - 42 Zeus - 41 Kelvin - 41 JanVertonghen' - 36 Bm - 35 Grote Ree - 33 PJHoutman - 32 007mark - 32 Juca - 32 Dysproz - 29 Hansje - 29 Richarð. - 28 Baddoo - 27 King XVI - 24 pecswollenaer - 22 GAE EAGLES - 22 Chiemel - 15 [SIZE=16px][b]Stand na Ronde 1[/b][/SIZE] Yves - 50 Fabian. - 50 Christian. - 49 Bakkes12 - 47 Magikarp - 45 Erwin. - 45 Bolderbast - 44 RobBouwman - 42 MetalMichael - 42 Zeus - 41 Kelvin - 41 JanVertonghen' - 36 Bm - 35 Grote Ree - 33 PJHoutman - 32 007mark - 32 Juca - 32 Dysproz - 29 Hansje - 29 Richarð. - 28 Baddoo - 27 King XVI - 24 pecswollenaer - 22 GAE EAGLES - 22 Chiemel - 15 De volgende ronde zal morgen online komen. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm (sorry kun je niet taggen :() @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Yitushita @Lakigigar @Rogier. [/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, dacht echt dat Bad Day van James Blunt was zeg. Had verder wat ik moest hebben vond ik (1, 4, 5, 9, 10). Volg de populaire muziek ook totaal niet meer de laatste jaren. Swedish House Maffia ken ik wel qua naam maar zou er geen nummers van kennen. Bronski Beat had ik misschien moeten hebben, mja. Alvaro Soler nooit van gehoord, Lemon Tree had ik wel maar artiest had ik geen idee. Hulde aan mensen die een perfecte score hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kelvin'] Liesbeth List vergeten bij vraag 9[/QUOTE] Bijvoorbeeld inderdaad @MetalMichael , of het niet compleet juist hebben van de titel, bijvoorbeeld Bad Morning ipv Bad Day :P Al vermoed ik dat het ditmaal Liesbeth List geweest zal zijn, waren wel meerdere die enkel Ramses Shaffy hadden. Ik heb nog even getwijfeld om een puntje aftrek te geven voor iedereen die 'Save the world tonight' opschreef in plaats van 'Save the world', maar ik ben coulant geweest ditmaal :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[FONT=tahoma][center][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/center] [b]Ronde 2[/b] De eerste ronde bleek nogal makkelijk voor velen, hoe zal dat ditmaal zijn? In elk geval zit er een extra moeilijkheidsgraad aan alle fragmenten. Het thema is namelijk [b]Vreemde talen[/b] dus er zitten ongetwijfeld nummers bij in talen die jullie niet machtig zijn. Wel zijn al deze nummers (grote) hits geweest in zowel Nederland als België, dat maakt het dan weer iets gemakkelijker. Veel succes! [yts]BoaqGIxdyts[/yts] De deadline is [b]zondag 5 februari 20.00 uur[/b].[/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm (sorry kun je niet taggen :() @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Yitushita @Lakigigar @Rogier.[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites