Geplaatst 22 januari 20178 jr. Succes. Met Beerschot lijkt het me in ieder geval zeker mogelijk om de club binnen twee seizoenen terug op het hoogste niveau te krijgen.
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Zalig, een novelle over 'den beirschot'. Vind alleen dat het logo en de truitjes sinds de overname spuuglelijk zijn. Desondanks, veel succes!
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Auteur [spoiler=reacties] Veel succes in België!Merci! Succes. Met Beerschot lijkt het me in ieder geval zeker mogelijk om de club binnen twee seizoenen terug op het hoogste niveau te krijgen.Dat lijkt me inderdaad te moeten lukken, daarna begint de harde strijd van eerste klasse. Zalig, een novelle over 'den beirschot'. Vind alleen dat het logo en de truitjes sinds de overname spuuglelijk zijn. Desondanks, veel succes!Het is natuurlijk een fantastische club ;). Ik vind persoonlijk het logo wel iets hebben, wel niet zo mooi als vroeger natuurlijk.
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Clepkens is natuurlijk een hele goede doelman voor dat niveau, ben benieuwd welke beloftevolle jongeren de kans zullen krijgen bij dit sterrenensemble.
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Clepkens heeft in ieder geval genoeg ervaring om op dit niveau mee te kunnen.
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Auteur Clepkens is natuurlijk een hele goede doelman voor dat niveau, ben benieuwd welke beloftevolle jongeren de kans zullen krijgen bij dit sterrenensemble.Clepkens is een koning voor dit niveau inderdaad! Namen zeggen mij helaas niets. Heb je misschien ook screentjes? Natuurlijk. [spoiler=Michaël Clepkens] [spoiler=Quintijn Steelant]
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Succes met Beerschot weer naar eerste te krijgen, ik kijk er al naar uit!
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Auteur [spoiler=reacties] Succes met Beerschot weer naar eerste te krijgen, ik kijk er al naar uit!Dank u! Dank voor de screentje. Lijken me wel leuke keepers!Laat maar weten als je bepaalde screens nodig hebt.
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Leuke manier van voorstellen! Ik blijf het bijzonder vinden dat Swinkels van de Eredivisie naar het 3e niveau van België is gegaan.
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Succes met Beerschot. Je hebt al leuke spelers kunnen aantrekken zo te lezen.
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Auteur [spoiler=reacties] Ook in deze linie weer het nodige talent en ervaringDat is inderdaad de grote kracht van Beerschot Wilrijk, hopen dat het er ook een heel seizoen uitkomt. Leuke manier van voorstellen! Ik blijf het bijzonder vinden dat Swinkels van de Eredivisie naar het 3e niveau van België is gegaan. Bedankt man. Veel spelers maken een rare stap naar lager niveau, het project spreekt enorm aan. Succes met Beerschot. Je hebt al leuke spelers kunnen aantrekken zo te lezen.Dank u. Ik heb zelf nog geen spelers aangetrokken, ze spelen allemaal effectief voor de club.
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Als niet-Belg ken ik de meeste spelers totaal niet. Je maakt er wel een leuk verhaaltje van, dat moet ik wel zeggen, maar misschien is het handig om vervolgens ook nog een screentje van de desbetreffende speler toe te voegen. Gewoon te verduidelijking. Dat zou ik wel een goede toevoeging vinden. Of iets als een teamoverzicht met sterren en beste rollen etc. Gewoon om net iets meer feeling bij de spelersgroep te krijgen :)
Geplaatst 23 januari 20178 jr. Leuke selectie! Ja zag ook dat ze in het echt op de eerste plaats staan en promotie eigenlijk wel al een feit is
Geplaatst 24 januari 20178 jr. Auteur [spoiler=reacties] Een leuke groep middenvelders.Klopt volledig. Als niet-Belg ken ik de meeste spelers totaal niet. Je maakt er wel een leuk verhaaltje van, dat moet ik wel zeggen, maar misschien is het handig om vervolgens ook nog een screentje van de desbetreffende speler toe te voegen. Gewoon te verduidelijking. Dat zou ik wel een goede toevoeging vinden. Of iets als een teamoverzicht met sterren en beste rollen etc. Gewoon om net iets meer feeling bij de spelersgroep te krijgen :)Ik hoop dat ik aan je verwachtingen heb voldaan nu. Indien je nog bepaalde screens wenst mag je het altijd vragen. Losada en Messoudi _O_De helden van het Kiel. Een geweldige groep boordevol ervaring. Leuke samenvattingen!Ervaring troef inderdaad, bedankt voor het compliment. Leuke selectie! Ja zag ook dat ze in het echt op de eerste plaats staan en promotie eigenlijk wel al een feit isIn het echt zwalpen ze er over heen, benieuwd wat dat in fm gaat geven ;). Allemaal spelers waar je zeker kampioen moet mee spelen.Dat is in ieder geval de bedoeling.
Geplaatst 24 januari 20178 jr. Duidelijker kan niet, met deze selectie ben je toch wel wat verplicht om de rest aan flarden te spelen.
Geplaatst 24 januari 20178 jr. Hopen dat je de verwachtingen kan waarmaken. Zou je eens een screenshot van je jeugdploeg willen trekken?