MisterX Posted September 4, 2016 Posted September 4, 2016 Alvast maar een topic. Binnenkort worden de eerste details waarschijnlijk bekend gemaakt. Naar mijn idee is dat altijd ergens tussen september en november. Geen idee meer het exacte tijdstip. Laat de roddelpers ook alvast maar beginnen, wie gaan er dit jaar mee doen, denken/hopen jullie? En wat zal het land worden? Â Ik hoop zelf op een tweede keer ergens in Afrika. Zou wel vet zijn. Genoeg plekken waar het opnemen naar mijn idee best kan (niet te gevaarlijk / onmogelijk ivm wetgeving) en genoeg mooie locaties. Quote
007mark Gepost September 4, 2016 Gepost September 4, 2016 Had laatst al paar mogelijke kandidaten gehoord, omdat ze tijdje niks lieten weten op Twitter. Kan me de namen van Kluun en Floortje Dessing herinneren. Is natuurlijk wel speculeren ;c Quote
Larsjee10 Gepost September 4, 2016 Gepost September 4, 2016 Floortje Dessing ja met haar aparte tweet van "Ik kan weer inloggen :)" Quote
MisterX Gepost September 4, 2016 Gepost September 4, 2016 Is kluun niet een oversexte horrorschrijver? Staat me bij dat mijn Nederlands docent zo'n tien jaar geleden helemaal weg van hem was om die reden. Of sla ik compleet de plank mis? Quote
PJHoutman Gepost September 4, 2016 Gepost September 4, 2016 Is kluun niet een oversexte horrorschrijver? Staat me bij dat mijn Nederlands docent zo'n tien jaar geleden helemaal weg van hem was om die reden. Of sla ik compleet de plank mis? Â Kluun is van Komt een Vrouw bij de Dokter. Quote
Mangata Gepost September 5, 2016 Gepost September 5, 2016 Stijn van Vliet (Streetlab) mogelijk ook kandidaat. Wordt nu al een topseizoen met Njits dan. Kan zo stukgaan als hij lacht. Quote
himan Gepost September 5, 2016 Gepost September 5, 2016 Als die drie meedoen zijn de Nederlanders behoorlijk bekend.. Quote
Erwin. Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Diederik Jekel, Imanuelle Grives, Jeroen Kijk in de Vegte, Jochem van Gelder, Roos Schlikker, Sanne Wallis de Vries, Sigrid ten Napel, Thomas Cammaert, Vincent Vianen en Yvonne Coldeweijer Quote
007mark Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Sigrid :love: Â Verder ken ik alleen Diederik, Sanne en Jochem. Quote
Niejo101 Gepost November 8, 2016 Author Gepost November 8, 2016 Hyped! Â Zal alvast droppen dat Roos mijn 'gut feeling' mol is. Eens kijken hoe lang ik dat vol mag houden ;) Â En oh ja, go #teamsigrid Quote
Magikarp Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Had Jeroen al niet eens meegedaan of was dat zo een andere sbs vent Quote
Erwin. Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Jeroen is een radio dj, ik denk dat jij Viktor Brand bedoelt Quote
Vitesse88 Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Ken alleen Jochem en Sanne. Die kale herken ik. Verder zegt het mij weinig maar vind dat juist wel leuk. Quote
Gert Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Is Sigrid de dochter van Evert? Zoja, dan is Evert al de fifa ellende vergeven. Quote
Viktor Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 die Sigrid en Yvonne mogen best de finale halen :) Â Verder ken ik alleen Sanne, Jochem en Jeroen. Quote
MisterX Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 (edited) Land is VS? Dacht oooit gehoord te hebben dat dat nooit kon omdat ze dan een Amerikaanse filmploeg moesten hebben? Â Zoals standaard zijn het allemaal tweedrangs BN-ers. Volgens mij ken ik er dit jaar zelfs geen een. Dat is mij volgens mij nog nooit overkomen. Nou ja, ik herken die kale van gezicht, maar geen idee wat de naam is en of ik hem wel echt ken... Â Edit: grapje, ik kan Jochem toch wel. Naam kwam me al wel erg bekend voor. Misschien gaan er nog meer kwartjes vallen. Edited November 8, 2016 by MisterX Quote
MisterX Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Omdat mijn edit blijkbaar nog niet is doorgevoerd: Natuurlijk ken ik Jochem van Gelder wel. Die naam kwam me al zo bekend voor... Misschien dat er dan toch nog meer kwartjes gaan vallen in de toekomst. Quote
Kelvin Gepost November 8, 2016 Gepost November 8, 2016 Alleen Vincent Vianen zegt mij uit dit rijtje helemaal niets. Quote
MisterX Gepost December 27, 2016 Gepost December 27, 2016 Begint het nu komend weekend of nog een week later. Quote
Kyrill Gepost December 27, 2016 Gepost December 27, 2016 Is Sigrid de dochter van Evert? Zoja, dan is Evert al de fifa ellende vergeven. Â Nee helaas.Carrie ten Napel wel Quote
ROEMM Gepost December 27, 2016 Gepost December 27, 2016 Begint het nu komend weekend of nog een week later. Â Het begint zaterdag 7 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1 Quote
MisterX Gepost December 27, 2016 Gepost December 27, 2016 Nog langer wachten. Jammer. Van mij mag het vandaag beginnen. Quote
Vitesse88 Gepost December 27, 2016 Gepost December 27, 2016 Zat ff de app door te scrollen, echt weinig bekende gezichten. Quote
Larsjee10 Gepost December 29, 2016 Gepost December 29, 2016 Donderdagavond was echt veel beter. :( Quote
Recommended Posts