Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik echter hoor wat Jochem blijkbaar allemaal gedaan heeft, dan hoefde Thomas soms geen eens aan de bak. Zoveel bieden voor jokers, Jochem ging ook wel door. Of bij die estafetteopdracht, waar blijkbaar Jochem dus 1000 euro uit de pot houdt, niet Thomas. Als je zo'n bliksemafleider hebt, dan snap ik ook wel dat je niet verdacht wordt. Ik heb na het zien van de ontknoping wel het idee dat Jochem meer geld uit de pot heeft gehaald / niet verdiend heeft, dan Thomas. Dat is dan toch wel een smetje op zijn prestatie, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het fantastisch gedaan, anders wordt je niet 'maar' 2x ingevuld in alle testen samen. Mooi en leuk seizoen.

Helemaal mee eens. Totaal niet verwacht ook. Vanaf aflevering 1 geen enkel moment aan Thomas gedacht.

Ook weer mooi om te zien dat ze die 'hints' lieten zien die naar Thomas verwezen.. een aantal toch een stuk simpeler dan de vele complottheorieën.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die vond ik echt tenenkrommend slecht hoor. Die gespiegelde afbeelding in de opening had dan wel op kunnen vallen, maar die met die laatste en eerste letter lijkt mij meer verzonnen na afloop omdat ze anders niet genoeg hints hadden. Heel vergezocht.

Maar klasse van Thomas. Ik had hem pas vorige week als Mol, maar dit was ook mijn eerste seizoen dat ik zag en besefte later pas dat zo'n obvious mol als Jochem niet zou passen. Maar wat heeft die er inderdaad een potje van gemaakt, heerlijk zeg. :D Wel goed gespeeld ook, want zo werd hij een hele goede verdachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het een leuk seizoen! Thomas prima Mol, alleen al om het feit dat hij bij veel opdrachten steeds maar weer de sleutelpositie kreeg van de rest. Alleen wel een smet dat hij de verdubbelaar niet won, dat is nou juist een opdracht die de Mol MOET winnen zou je zeggen. En als Mol zal je voorkennis hebben (hij houdt bijvoorbeeld heel bewust een bepaalde envelop achter tijdens die Trail), dus dan zou je zeggen dat Thomas thuis heeft kunnen oefenen met die puzzels.

Ik zat eigenlijk de hele tijd op Jochem, maar die faalde zo hard bij die verdubbelaar (niet eens aan de puzzel toekomen) dat ik toen dacht "hij zal wel gewoon oprecht een kluns zijn en niet de Mol".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het een leuk seizoen! Thomas prima Mol, alleen al om het feit dat hij bij veel opdrachten steeds maar weer de sleutelpositie kreeg van de rest. Alleen wel een smet dat hij de verdubbelaar niet won, dat is nou juist een opdracht die de Mol MOET winnen zou je zeggen. En als Mol zal je voorkennis hebben (hij houdt bijvoorbeeld heel bewust een bepaalde envelop achter tijdens die Trail), dus dan zou je zeggen dat Thomas thuis heeft kunnen oefenen met die puzzels.

Ik zat eigenlijk de hele tijd op Jochem, maar die faalde zo hard bij die verdubbelaar (niet eens aan de puzzel toekomen) dat ik toen dacht "hij zal wel gewoon oprecht een kluns zijn en niet de Mol".

Hij heeft het vaak zonder voorkennis gedaan, zodat ie de verbaasde/onhandige kandidaat kon spelen. De opdracht van de verdubbelaar moest door de makers eerlijk worden gespeeld, dus heeft ie niet kunnen oefenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het vaak zonder voorkennis gedaan, zodat ie de verbaasde/onhandige kandidaat kon spelen. De opdracht van de verdubbelaar moest door de makers eerlijk worden gespeeld, dus heeft ie niet kunnen oefenen

Ah ja, dat was me niet helemaal duidelijk dat hij daar geen voorkennis over had. Zit ook wel wat in natuurlijk!

Aan de andere kant hadden ze vorig jaar bij die opdracht dat ze die rots moesten beklimmen naar die kist een sleuteltje klaar gelegd voor Klaas zodat hij ongezien geld uit die kist kon halen. Dat vind ik eigenlijk nog een stuk flauwer/oneerlijker van de makers dan Thomas de mogelijkheid geven om met de puzzel te oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat dacht ik wel al, anders was dat flauw geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bron? Heb dit nergens horen zeggen. En dan heb ik het vooral over je eerste zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites