Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=]Diederik is mijn mol. Jochem gaf vlak voor de test aan vol op Diederik te zitten -> groen scherm. Diederik? Groen scherm. Imma zat volgens mij op Jochem en Thomas -> rood scherm.

[spoiler=S]Imma zat ook op Diederik dacht ik... werd bij die opdracht met die porto's ook gezegd.

bewerkt door Minitolluz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=]Imma zat op Diederik, Jochem zat op Diederik. Diederik deed 75% Sanne, 25% Jochem. Thomas zit op Sanne & Jochem. Sanne zit op Jochem en klein beetje Thomas.

Een ding is duidelijk. Diederik is het niet, dus het is of Sanne of Jochem. Een uiterste optie is Thomas, maar het zou wel vrij bijzonder zijn als niemand echt op de mol zit. Ik weet niet meer op wie de vorige deelnemers zaten, daar zou je het misschien aan af kunnen leiden.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar lijkt me dat ze niet gaan zeggen dat iemand volledig op iemand anders zit. Zou wel raar zijn. Overigens begin ik ook Thomas steeds meer te verdenken. Zat al vanaf aflevering 1 op Jochem, maar Thomas heeft echt teveel momenten gehad dat het gewoon niet klopte de laatste tijd. Van die net niet opvallende dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S]Imma zat ook op Diederik dacht ik... werd bij die opdracht met die porto's ook gezegd.

[spoiler=S]Imma zat op meerdere mensen toch? Op het eind zei ze tegen Art iets in de trant van dat ze waarschijnlijk weet wie de mol is, maar dat ze daar de test niet volledig naar heeft ingevuld. Dus als ze ook op Diederik zat dan kan het nog steeds. ;c

bewerkt door Mouko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar lijkt me dat ze niet gaan zeggen dat iemand volledig op iemand anders zit. Zou wel raar zijn. Overigens begin ik ook Thomas steeds meer te verdenken. Zat al vanaf aflevering 1 op Jochem, maar Thomas heeft echt teveel momenten gehad dat het gewoon niet klopte de laatste tijd. Van die net niet opvallende dingen.

Ik denk dat wij hetzelfde denken. Sanne en Diederik heb ik al heel lang afgeschreven als potentiële mol. Jochem is vanaf het begin ook mijn mol, maar vind hem juist de laatste tijd goed zijn best doen, terwijl ik Thomas maar steeds niet af kan schrijven. Vind hem maar een beetje als grijze mus overkomen. Alsof al zijn acties niet getoond zijn, zoals gebruikelijk bij de mol. Die zien we pas na afloop bij de bekendmaking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=mol]Titel aflevering ''Raam taal'' > Thomas met de autodeur (met raam) bij de spreekwoordenopdracht (taal)

[spoiler=ook dit]Bovendien begon hij bij de opdracht met het alfabet aan de verkeerde kant. Als je in het raam iets schrijft, lees je dat van de buitenkant ook verkeerd om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit eigenlijk al heel lang op Thomas, had uiteraard nog wat sub mollen, maar Thomas stond er altijd op.

Mooi programma, maar ik weet eigenlijk altijd dat wij als kijker niet genoeg info krijgen, zodat je altijd te kort schiet als het gaat om info verzamelen. De programma makers bepalen wat jij ziet, het zou in theorie zelfs zo kunnen zijn dat ze alles inzetten op een mol die het niet is, vooral als ze iemand nemen die in de finale komt. Het is maar hoe je het monteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites