Jump to content
Sign in to follow this  
Magikarp

FIFA Ultimate Team 17 #2

Recommended Posts

Was dat speciale team wat ik op Twitter zag serieus? Met al die spelers die je langzaam maar zeker Fifa nog meer deden haten? Dacht dat het een 1 april grap was, hoewel het EA kennende serieus kan zijn.

Komt er trouwens ooit een ''oplossing'' om tegen gelijke teams te spelen? Ik speel met een skir Ajax teampie en kom steeds tegen voornamelijk van die leuke typisch Fifa achtige PL teams, zou wel leuk zijn om daar eens wat aan te doen.

Huhu ja, ik heb een Eredivisie team, kom je steeds teams met een voorhoede met Mane, Vardy, Walcott enzo tegen :r

Huhu ja, ik heb een Eredivisie team, kom je steeds teams met een voorhoede met Mane, Vardy, Walcott enzo tegen :r

Ja, dat dus. Echt zo irritant. Vind dat soort teams ook een stuk vervelender dan teams met echte goede spelers.

Tijdje niet gespeeld en geen WL gedaan. Scheelt een hoop frustraties zeg haha. Nu ook m'n team weggedaan en wss een minder team voor terug gehaald maar ik vond het gewoon leuk om te doen dus maakt me ook niet zoveel uit.

Lloris

Walker

Koscielny

Varane TOGS

Alba

Alli POTM

Kante IF

Isco IF

Griezman

Suarez SBC

Torres SBC

Paar potjes mee gespeeld en heel makkelijk mee gekwalificeerd voor aankomende weekend League. Ga er toch maar weer een keer aan geloven. Ben benieuwd haha.

Minder team :cab: ? Wat had voor een team had je voor?

Haha, nja eentje met Ronaldo en Bale voorop. Maar werd gek van in minuut 1 van formatie te wisselen en de spelersinstructies aan te passen. Ook was de verdediging beter met Smalling en Bailly tov Koscielny. De gea in de goal was ook een stuk fijner dan lloris naar mijn idee!

Heb me de afgelopen dagen even goed op de SBC's gericht waarbij je het meeste winst kunt halen, met het oog op de vele mogelijkheden die je nu in packs hebt met de FUT birthday kaarten en zo. Al met al ongeveer 50k winst gemaakt, maar gewoon geen enkele walkout of niks he :r mijn pack luck is echt beneden alle peil gewoon. Beste speler was Javi Martinez en Keylor Navas ;e

Vanavond ook nog de hele avond lopen SBC'en, eindelijk met resultaat. :mrg: FUT bday Abate en Sirigu _O_

Heb me de afgelopen dagen even goed op de SBC's gericht waarbij je het meeste winst kunt halen, met het oog op de vele mogelijkheden die je nu in packs hebt met de FUT birthday kaarten en zo. Al met al ongeveer 50k winst gemaakt, maar gewoon geen enkele walkout of niks he :r mijn pack luck is echt beneden alle peil gewoon. Beste speler was Javi Martinez en Keylor Navas ;e

Op welke SBC's doel je dan?

Die Dembele 80 rw, speelt ook maar kut. Komt amper zijn man voorbij en scoren is er helemaal niet bij...Maar weer verkopen als de markt iets bij is getrokken.Sparen voor Robben dan maar.

Ramos vanavond ook nog gepacked :mrg: van zo'n 450k naar 900k gegaan nu _O_

Edited by Joery

Die dagelijkse fut birthday zijn ook wel nice. Weliswaar untradeable, maar nu wel al 6 dagen achter elkaar een selectie ingediend en dan krijg je al een rare mega pack. Vanavond nieuwe doen en ik krijg 100k pack

Edited by Larsjee10

Vind het wel logisch, anders moesten die sbc's ook allemaal een stuk duurder. Nu kan elke boerenlul een 100k pack krijgen, dat zijn dan gewoon gratis coins zowat

Rewards al gekregen of hoe laat komt het normaliter? Afgelopen week na een lange tijd weer wl gespeeld, maar de rewards zijn er nog niet bij mij...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Komen om 20:00 voortaan.

En ja jongens. Janken:

38c77e12778f50b0021306dbc74ff637.png

Wat een geluk 2 weken op rij :r Verder nog Coutinho, Benteke, Alves, Gomez en Ionita.