Jump to content
Sign in to follow this  
Magikarp

FIFA Ultimate Team 17 #2

Recommended Posts

Jezus het is alsof m'n spelers niet meer kunnen na de update. Zo tering traag allemaal

En ik was echt niet het type speler dat het van verdedigen moest hebben, integendeel

Edited by Kweekie

Jezus het is alsof m'n spelers niet meer kunnen na de update. Zo tering traag allemaal

En ik was echt niet het type speler dat het van verdedigen moest hebben, integendeel

Ik heb precies hetzelfde.

Een Kyle Walker heeft bij mij letterlijk 5 seconde nodig om een bal aan te nemen en vervolgens naar links of naar rechts te draaien, laat staan 180 graden

Een Kevin de Bruyne kan bij mij opeens geen enkele bal meer aannemen

Een Koscielny kan geen enkele bal veroveren

Prima dat verdedigen moeilijker is, maar dit slaat nergens op zo.

En dan die zwaar overdreven nadruk op balcontrole, man man man die animaties duren zo lang en zijn zo uitvoerig, en bij elke balaanname springt de bal 3 meter de lucht in.

Alle potjes sinds de laatste patch waren steeds enorme clusterfucks weer

Heujjj, even een potje fifa. Eerste verlies ik met 1-0 (terecht). 2e sta ik na 36 minuten 2-0 voor en hops weg is die. Weer genaaid. Ik speel niet meer tot dit is verholpen. Vind het zo verschrikkelijk slecht en tragisch , minne mannetjes zijn dat.

Heujjj, even een potje fifa. Eerste verlies ik met 1-0 (terecht). 2e sta ik na 36 minuten 2-0 voor en hops weg is die. Weer genaaid. Ik speel niet meer tot dit is verholpen. Vind het zo verschrikkelijk slecht en tragisch , minne mannetjes zijn dat.

Zou het alleen bij seizoenen en draft zijn? Gameplay speelde deze avond een partij slecht zeg. Maar nu er geen weekendleague is mis ik het wel

Ik word gewoon misselijk van de lat!! Ik heb echt patent op dat ding alle fucking Jezus wat schiet ik er vaak op!

Wat kokkie zegt over die game speed ficking hel als je van die tiki tak spelers hebt die heel vaak met de x werken en weer terug en vooruit in 1x raken ziet het er gewoon flipperkast nep uit man. En dan moet je net bij mij zijn met wat biertjes op zulke gasten met dat overdreven pass gedoe trap ik het liefst de tevens in! Maar zelfs daar zijn ze dan te traag voor. Wil iemand ia een filmpje maken van Lloris als die een penalty stopt? Wat een mongool is dat zeg. Ik heb soms ook de indruk als je te lang met een team speelt (waar je lekker mee balt) ze op gegeven moment geen drol meer van kunnen dat je voor je gevoel rijp bent om weer te gaan handelen..na ja heb er weer stuk of 6 te koop en bedenk de rest van de week wel weer een nieuw plan bah bah

Er is een fix voor de glitch. Niet de officiële via een patch maar 1 waar BorasLegend achter kwam. Als je eenmal je FIFA opstart moet je niet meer op je PS knop drukken of op je shareknop. Dus gewoon niet in een PS4 menu komen als je eenmal FIFA speelt. Dan werkt de quit glitch niet en verlies je geen potjes als er mensen boos weggaan. Als je wel op de PS knop hebt gedrukt dan moet je je FIFA opnieuw opstarten.

haha ik had gister er al geen last van. Normaal ga ik tussendoor wel effe in een party of eruit maar gisteren niet, dus dat zal wel daaraan liggen. Fijn! Thanks voor de tip. Met 7 uit 4 ook m'n beste start ooit in divisie 1, dus hopelijk blijf ik er eens in. Gaat beter & beter!

Hier nog steeds div 6(of 5 geen idee). Nu is dit het team

Horn (wat een baas is dat), Coke, Sule (84), Toprak, Schmelzer, Luiz Gustavo (84), Draxler, Thiago (allemaal cm) lb Douglas Costa (normaal) Werner (normaal, voor de speciale ga ik nu sparen) en Bellarabi (84)

Benieuwd of het nu beter gaat, want Sule, Thiago en Costa heb ik vandaag gekocht.Speelde eerst nog met Kimmich en bittencourt, dus moet wel beter gaan lopen

Iemand die hier veel kennis heeft over de transfermarkt? Is het slim om nu inform Kante te kopen? Er zijn er maar een paar op de markt aan maximum prijs

Er is een fix voor de glitch. Niet de officiële via een patch maar 1 waar BorasLegend achter kwam. Als je eenmal je FIFA opstart moet je niet meer op je PS knop drukken of op je shareknop. Dus gewoon niet in een PS4 menu komen als je eenmal FIFA speelt. Dan werkt de quit glitch niet en verlies je geen potjes als er mensen boos weggaan. Als je wel op de PS knop hebt gedrukt dan moet je je FIFA opnieuw opstarten.

Al uitgetest? Dan ga ik het vanavond laat eens proberen.

Mwah. Hij is zo hoog omdat er een paar gekke denken dat hij een upgrade krijgt naar 84 en dus zn IF 85 rated wordt. Zie dat niet gebeuren al weet je het nooit met EA.

Dus gaat wss wel dik zakken na de winterupgrades.. Hij was hiervoor zo rond de 300k en dat zal het ook wel maximaal worden over 1.5 week. Heb hem zelf voor 250k dus kan hem wel lekker verkopen eigenlijk maar Kante IF gaat nooit meer uit de club hier ;c

Bedankt voor de tip. Dan spaar ik wel verder voor de OTW

Ook maar eens mijn team wat aangepast. Al zeker 3 maand niet gespeeld door alle onzin die er in zat, nu maar weer eens proberen. BPL teampje gemaakt. rond de 60/70k kwijt. Uit mijn hoofd: GKButland, VER:Shaw/kabasele/smallling/trippier MID: dembele/can/Oscar AANV: Boufal/Vardy/Deulofeu.

Kijken of dat een beetje speelt. Vanavond maar eens even wat potjes spelen en dan wil ik nog boufal vervange door martial, deulofeu voor mahrez trippier voor walker en Kanté voor can. Had IF Kanté in het begin gekregen in een pack, maar die verkocht paar week geleden voor 250k. Vond hem niet zoveel meer bijzonder tov de normale versie.

Binnekort ook een Bundesliga link toevoegen aan mijn team met Renato Sanches en Alaba om in-game Alaba cm te zetten en Sanches linksachter. Die Portugees kan je echt overal zetten, die speelt altijd goed

Wat zijn volgens jullie nou de top 5 beste spitsen van het spel? Heb momenteel Lacazette, opzich prima maar vind hem wel heel erg wisselvallig. Misschien toch maar weer een teampje maken met Dybala.

Is Butland gepatchd trouwens? Speelt drama bij mij de laatste tijd. :cab:

Edited by Joery

Iemand Shaqiri IF wel eens geprobeerd?

Hier alleen de gewone maar ik kan niet met hem overweg. Heb sowieso moeite dit jaar met wingers alhoewel Willian het wel oke doet

Hier alleen de gewone maar ik kan niet met hem overweg. Heb sowieso moeite dit jaar met wingers alhoewel Willian het wel oke doet

Gewoon 4-3-2-1 spelen in plaats van 4-3-3 etc. Speelt veel fijner imo.

Gewoon 4-3-2-1 spelen in plaats van 4-3-3 etc. Speelt veel fijner imo.

Ja ik ben omgegaan naar de 4-1-2-1-2 varianten. Gebruik beide (dus die met 2 CM's en een CVM maar ook die met LM en RM) vind die met de linker en rechter middenvelder wel fijner spelen. Als je dan wordt overlopen kan je ze altijd nog als CM laten spelen