Lazy Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Ik vind daarin vooral nog steeds opmerkelijk dat je dit als KNVB niet gewoon kunt 'verbieden' om op kunstgras te spelen in de Eredivisie. Er gelden bepaalde regels voor het spelen in de Eredivisie (minimaal aantal plekken in je stadion, bepaalde verlichting en andere voorzieningen voor tv uitzendingen en dergelijke). Hoezo kan één van die vereisten dan niet zijn spelen op natuurgras...? Mooi alternatief zou kunnen zijn dat het vanuit de KNVB wordt geregeld. Daar komt voldoende geld binnen jaarlijks, waarom dan niet een deel investeren in natuurgras. Die bobo's in Zeist roepen allemaal dat het beter is voor de ontwikkeling van ons voetbal.. Nou, prima post om geld in te investeren. Nu komen ze met een plan dat clubs op natuurgras een bonus krijgen van 350k. Leuk, maar onderhoudskosten voor een veld zijn jaarlijks hoger dan dat. Kortom, waarom zou je als club dan kiezen voor echt gras... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Los van de discussie over kunstgras mbt blessures en in hoeverre het spel er anders van wordt, ik geloof er geen snars van dat het presteren van clubs in Europa daar verband mee houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Oh ik wel hoor. Denk dat als clubs met kunstgras thuis spelen, dat ze daar zeker een voordeeltje mee hebben. Je zag het een aantal jaar terug toen clubs in Rusland vaak kunstgras hadden, of nu nog in de eerste voorrondes met clubs die op kunstgras spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Dat geloof ik best. Maar wordt Utrecht uitgeschakeld door Dudelange doordat er een aantal kunstgrasvelden in de Eredivisie zijn? AZ door Kairat Almaty? Vitesse door Petrolul? Ajax door Rosenborg? Ik kan het me niet voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bastiaan Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Wat wel zou kunnen is dat clubs in de KKD voordeel halen van het feit dat ze in eigen stadion een kunstgrasveld hebben liggen. Dit zou er voor kunnen zorgen dat niet de beste clubs promoveren, waardoor het nvieau in de eredivisie weer omlaag gaat. Zelfde gaat ook wel op voor de play-offs, zorgt er ook voor dat niet altijd de beste clubs promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Is natuurlijk ook inherent aan het spelletje, veel te variabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 @Hwbje vond het zeker geen rood voor Lozano? Vond het zelf ook niet overduidelijk trouwens. De winnende goal van Koolwijk vond ik trouwens ongeldig vanwege buitenspel van Mahmudov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Maurice Steijn ? Even janken over de KNVB, terwijl het een 100% terechte rode kaart was. In je hok, snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 7 uur geleden zei Sophomore: @Hwbje vond het zeker geen rood voor Lozano? Vond het zelf ook niet overduidelijk trouwens. De winnende goal van Koolwijk vond ik trouwens ongeldig vanwege buitenspel van Mahmudov. Niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 8 uur geleden zei Sophomore: @Hwbje vond het zeker geen rood voor Lozano? Vond het zelf ook niet overduidelijk trouwens. De winnende goal van Koolwijk vond ik trouwens ongeldig vanwege buitenspel van Mahmudov. Mahmudov staat niet hinderlijk buitenspel. Hij ontwijkt de lijn van het schot en keeper Emmen hoeft niet op Mahmudov te reageren of rekening met hem te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Dan ben je geen keeper geweest. Iemand in je rug hebben staan is erg hinderlijk. Volgens de regels heb je denk ik wel gelijk, maar erger mij kapot aan die nieuwe buitenspel regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 In je rug? Hij staat twee meter naar rechts van de keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Steijn :-d Best een sympathieke vent, maar wat sloeg hij de plank mis zeg gisteren. Oh oh, wat huilie. Met zo'n instelling blijf je altijd bij VVV hangen. En die Van Ooijen ?. En die Toine die ook niks zegt he, waarom grijpt de VAR dan niet in? Zeg dan gewoon het is een belachelijke overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei PJHoutman: In je rug? Hij staat twee meter naar rechts van de keeper. Het is lastig om exacte afstanden te meten (en bovendien niet heel relevant), maar dit lijkt mij geen twee meter. 26 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Mm, op het moment dat het schot langs de keeper komt strekt hij zich en komt hij nog niet aan Mahmudov. Maar dit is wel wat dichterbij idd. Vind t nog steeds geen hinderlijk buitenspel, trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 november 2018 Share Geplaatst 28 november 2018 Hmm Jong Feyenoord speelde tegen Sparta Praag -23 en won met 8-0. 4 kols van Joël Zwarts...kan zowel links als in de spits...niks Toornstra op links zondag! Gewoon deze jongen de kans geven, er moet eens wat meer naar de toekomst gekeken worden. Met Bijlow pakt het ook goed uit, dus waarom niet met een Zwarts, Bannis, Geertruida, Burger, Kökcü, Touré of van mijn part een keer die Noah Lewis... Bouwen voor het kampioensteam dat de Europees Kampioen 2020, Ronald Koeman, kan leiden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2018 Share Geplaatst 3 december 2018 Ben serieus geschrokken van Sinkgraven, zo skinny ? Donneer nu op Giro 555, heeft hij niets te eten gekregen sinds zijn vorige wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Willem ll verdient waarschijnlijk ook meer dan 10 miljoen aan die transfer van Frenkie door doorverkooppercentage van 15%. Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Schijnt iets genuanceerder te liggen die 15% zodat ook RKC nog miljoenen meepikt (gedeelde jeugd met WII). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Leuk voor ze inderdaad. Gaat alleen niet om 10 miljoen, aangezien de jeugdopleiding toen samen was met die van RKC, dus als het goed is krijgen ze iets van 6 en 4 miljoen ieder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Alsnog kassa natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 Goede jeugdscouting hebben ze daar met oa F. De Jong, Locadia en V. Van Dijk. Jammer dat de (jeugd)trainers en weinig tot niet meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Als dit geen rood is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 2 minuten geleden zei Mangata: Als dit geen rood is... Ik ben ook benieuwd naar de uitleg van de scheids om hier geen rood te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 1 minuut geleden zei Pino: Ik ben ook benieuwd naar de uitleg van de scheids om hier geen rood te geven. Die kan er gewoonweg niet zijn. Doorgebroken speler = rood, that's how it works. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten