PJHoutman Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Hoezo waren de andere wedstrijden gewoon prima? Jullie hebben alles verloren op de laatste wedstrijd na. Is goed jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Jezus, Soof en Pien, jullie snappen niet wat hij ermee bedoelt? Het lijkt mij 99.9% zeker dat hij de CL bedoelt, mennekes. Is het Eredivisie topic toch? Maar ok, dat is mij nu duidelijk ja. Heb zelf ook nog deelgenomen eerder aan deze discussie, dus extra dom van me ;c Benfica was idd dramatisch in CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Is goed jongen. Dat is het verschil tussen eens per 18 jaar kampioen worden en 3 keer in de afgelopen 4 jaar he. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Dat is het verschil tussen eens per 18 jaar kampioen worden en 3 keer in de afgelopen 4 jaar he. ;) Elk jaar kampioen worden lijkt me doodvermoeiend. Denk dat ik er snel op uitgekeken zou raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Elk jaar kampioen worden lijkt me doodvermoeiend. Denk dat ik er snel op uitgekeken zou raken. Daarom hadden we vorig seizoen maar een tussenjaar genomen. Konden de lamme en de blinde het met elkaar uitvechten wie er met de schaal vandoor zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Daarom hadden we vorig seizoen maar een tussenjaar genomen. Konden de lamme en de blinde het met elkaar uitvechten wie er met de schaal vandoor zou gaan. De lamme en de blinde haalden vorig seizoen anders wel een aanzienlijk hoger niveau, en waren ook een stuk leuker om naar te kijken, dan PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 De lamme en de blinde haalden vorig seizoen anders wel een aanzienlijk hoger niveau, en waren ook een stuk leuker om naar te kijken, dan PSV. Dude hap nu niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Dude hap nu niet. Blijft leuk toch. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 Dude hap nu niet. Geef die kerel zijn pleziertje en laat mij happen... Ik snap überhaupt niet dat mensen die identiteitsloze, karakterloze club supporten...Dit is trouwens geen trollpost mensen van de staff. Maar echt, een club als PSV zie je nergens... Ze zijn uniek, zo nep zijn ze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 (bewerkt) Blijft leuk toch. :mrgy: In tegenstelling tot het spel van PSV :mrgy: 4 mei 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 In tegenstelling tot het spel van PSV :mrgy: Drie keer kampioen in vier jaar tijd. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 4 mei 2018 Share Geplaatst 4 mei 2018 (bewerkt) Ahhhh, de typische discussie van wie er nou mooier en beter speelt. Feit is, een kampioen is een kampioen en daar kan je bar weinig aan veranderen. Er is geen echte nepclub in Nederland trouwens, die eer gaat naar landen als Spanje met Real Madrid waar iedereen zonder verstand van voetbal naar zit af te trekken. 4 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Drie keer kampioen in vier jaar tijd. :mrgy: Veel succes tegen Osijek in de voorrondes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Ahhhh, de typische discussie van wie er nou mooier en beter speelt. Feit is, een kampioen is een kampioen en daar kan je bar weinig aan veranderen. Er is geen echte nepclub in Nederland trouwens, die eer gaat naar landen als Spanje met Real Madrid waar iedereen zonder verstand van voetbal naar zit af te trekken. Yooo, kom eens met een betere uitleg omtrent Real, want nou ben ik op mijn korte (overigens zeer brede) pikkie getrapt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Buiten grapjes om, ik ben blij dat ik Nederlander ben en dus de Eredivisie kan volgen zonder raar aangekeken te worden. Hier heb je tenminste nog een béétje spanning aan de top en er zit heus potentie in om weer langzamerhand te klimmen op de coefficientenlijst, ook al houden wij ervan om alles en iedereen af te zeiken, En wat Real betreft, volg je het Twitterkanaal van de UCL? Oeioeioei wat zijn die dol op die omkopende en over het paard getilde Madrilleentjes zeg. Pure PR-stunts die steeds meer mensen de keel begint uit te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Veel succes tegen Osijek in de voorrondes! We spelen minimaal groepsfase Europa League als de winnaar van de Champions League van dit seizoen bij de eerste vier eindigt. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Veel succes tegen Osijek in de voorrondes! Wij zitten niet eens in die voorrondes dusja wat is wijsheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 We spelen minimaal groepsfase Europa League als de winnaar van de Champions League van dit seizoen bij de eerste vier eindigt. :thumb: Tja, EL... Dat is toch veel te min voor een 'topclub' als PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Buiten grapjes om, ik ben blij dat ik Nederlander ben en dus de Eredivisie kan volgen zonder raar aangekeken te worden. Hier heb je tenminste nog een béétje spanning aan de top en er zit heus potentie in om weer langzamerhand te klimmen op de coefficientenlijst, ook al houden wij ervan om alles en iedereen af te zeiken, En wat Real betreft, volg je het Twitterkanaal van de UCL? Oeioeioei wat zijn die dol op die omkopende en over het paard getilde Madrilleentjes zeg. Pure PR-stunts die steeds meer mensen de keel begint uit te hangen. Ehh, omkopende? You buggin'? Ik zit op Twitter met name voor muziek en wat minder voor autismezaken en graffiti, plus een heel klein beetje voetbal...Krijg het dus niet mee, ben sinds kort officieel supporter van Real (kost dan wel wat teveel imho :-( ). Ik word juist moe van dat 75% van de wereldbevolking Barcelona rijdt en op het antivoetbal van Atletico geilt. Ik denk dat er een overgrote meerderheid is tegen Madrid tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Iedereen begint toch topvoetbal te haten inmiddels. Maakt niet echt uit welke topclub, vele daarvan zijn echt om beroerd van te worden, vooral die Spaanse en Italiaanse onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Tja, EL... Dat is toch veel te min voor een 'topclub' als PSV? Weet niet in wat voor rare wereld jij leeft maar de EL is een prima competitie voor de topclubs in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 mei 2018 Share Geplaatst 5 mei 2018 Weet niet in wat voor rare wereld jij leeft maar de EL is een prima competitie voor de topclubs in Nederland. Toch gaat er in Europa iets fout als de kampioen van Nederland niet eens 1 plek krijgt in de CHAMPIONS League terwijl de nummer vier van Italië zo mag instromen.(vul voor Nederland Roemenië of zo in en dan geldt het ook.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Weet niet in wat voor rare wereld jij leeft maar de EL is een prima competitie voor de topclubs in Nederland. Ineens is je houdinkje weg? Ok... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Twente publiek is weer lekker bezig;e. Wat hebben die zich verschrikkelijk opgesteld zeg de afgelopen weken, beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 Hoop dat ze degraderen o wacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten