Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Jezus, Soof en Pien, jullie snappen niet wat hij ermee bedoelt? Het lijkt mij 99.9% zeker dat hij de CL bedoelt, mennekes.

Is het Eredivisie topic toch?

Maar ok, dat is mij nu duidelijk ja. Heb zelf ook nog deelgenomen eerder aan deze discussie, dus extra dom van me ;c

Benfica was idd dramatisch in CL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk jaar kampioen worden lijkt me doodvermoeiend. Denk dat ik er snel op uitgekeken zou raken.

Daarom hadden we vorig seizoen maar een tussenjaar genomen. Konden de lamme en de blinde het met elkaar uitvechten wie er met de schaal vandoor zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom hadden we vorig seizoen maar een tussenjaar genomen. Konden de lamme en de blinde het met elkaar uitvechten wie er met de schaal vandoor zou gaan.

De lamme en de blinde haalden vorig seizoen anders wel een aanzienlijk hoger niveau, en waren ook een stuk leuker om naar te kijken, dan PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dude hap nu niet.

Geef die kerel zijn pleziertje en laat mij happen... Ik snap überhaupt niet dat mensen die identiteitsloze, karakterloze club supporten...Dit is trouwens geen trollpost mensen van de staff. Maar echt, een club als PSV zie je nergens... Ze zijn uniek, zo nep zijn ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahhhh, de typische discussie van wie er nou mooier en beter speelt. Feit is, een kampioen is een kampioen en daar kan je bar weinig aan veranderen. Er is geen echte nepclub in Nederland trouwens, die eer gaat naar landen als Spanje met Real Madrid waar iedereen zonder verstand van voetbal naar zit af te trekken.

bewerkt door Minuy600
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahhhh, de typische discussie van wie er nou mooier en beter speelt. Feit is, een kampioen is een kampioen en daar kan je bar weinig aan veranderen. Er is geen echte nepclub in Nederland trouwens, die eer gaat naar landen als Spanje met Real Madrid waar iedereen zonder verstand van voetbal naar zit af te trekken.

Yooo, kom eens met een betere uitleg omtrent Real, want nou ben ik op mijn korte (overigens zeer brede) pikkie getrapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten grapjes om, ik ben blij dat ik Nederlander ben en dus de Eredivisie kan volgen zonder raar aangekeken te worden. Hier heb je tenminste nog een béétje spanning aan de top en er zit heus potentie in om weer langzamerhand te klimmen op de coefficientenlijst, ook al houden wij ervan om alles en iedereen af te zeiken,

En wat Real betreft, volg je het Twitterkanaal van de UCL? Oeioeioei wat zijn die dol op die omkopende en over het paard getilde Madrilleentjes zeg. Pure PR-stunts die steeds meer mensen de keel begint uit te hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten grapjes om, ik ben blij dat ik Nederlander ben en dus de Eredivisie kan volgen zonder raar aangekeken te worden. Hier heb je tenminste nog een béétje spanning aan de top en er zit heus potentie in om weer langzamerhand te klimmen op de coefficientenlijst, ook al houden wij ervan om alles en iedereen af te zeiken,

En wat Real betreft, volg je het Twitterkanaal van de UCL? Oeioeioei wat zijn die dol op die omkopende en over het paard getilde Madrilleentjes zeg. Pure PR-stunts die steeds meer mensen de keel begint uit te hangen.

Ehh, omkopende? You buggin'? Ik zit op Twitter met name voor muziek en wat minder voor autismezaken en graffiti, plus een heel klein beetje voetbal...Krijg het dus niet mee, ben sinds kort officieel supporter van Real (kost dan wel wat teveel imho :-( ). Ik word juist moe van dat 75% van de wereldbevolking Barcelona rijdt en op het antivoetbal van Atletico geilt. Ik denk dat er een overgrote meerderheid is tegen Madrid tbh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet in wat voor rare wereld jij leeft maar de EL is een prima competitie voor de topclubs in Nederland.

Toch gaat er in Europa iets fout als de kampioen van Nederland niet eens 1 plek krijgt in de CHAMPIONS League terwijl de nummer vier van Italië zo mag instromen.(vul voor Nederland Roemenië of zo in en dan geldt het ook.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites