Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Hebben we straks Fortuna, VVV en Roda in de Eredivisie. Moesten die niet allemaal gefuseerd worden omdat het anders nooit meer wat zou worden met het voetbal in Limburg? ;c

MVV kan ook nog play offs halen. Gewoon heel Limburg in de Eredivisie!

Volgend seizoen komt Korotaev terug en dan gaan we het seizoen erop de Champions League in. _O_

Heb gehoord dat Ronaldo al Bang(aard) is,

Ik weet dat Venlo noordelijker ligt ja.. ;c Maar ik was wel in de veronderstelling dat er toen heel vaak geroepen is dat er eigenlijk maar voor 1 club plek is in Limburg, maar dat ging dus alleen om Roda, MVV en Fortuna.

Ja 1 club in Zuid Limburg. Sowieso onzin er zitten ook 3 clubs uit Rotterdam in de Eredivisie.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar misschien zit er in Rotterdam ook wel veel meer geld qua sponsoring. En qua jeugdopleiding kan je Feyenoord en Sparta natuurlijk niet vergelijken met de opleidingen van de Limburgse clubs, die spreken volgens mij veel meer aan voor jonge talenten dus dat trekt meer talentjes die weer met winst kunnen worden verkocht.

bewerkt door Tomasson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fusie binnen een stad vind ik afgrijselijk, maar is nog werkbaar. Zoveel clubs in NL zijn fusieclubs en daar hoor je nooit iemand over (bijvoorbeeld FC Twente, FC Utrecht, NAC, Roda JC, AZ en PEC Zwolle). Een fusie tussen clubs uit verschillende steden lijkt me, los van de sentimenten, gigantisch onpraktisch. Supporters van de ene club moeten opeens naar een andere stad, dat slaat toch nergens op.

Edit: AZ is natuurlijk een fusie tussen club uit verschillende steden. Maarjah daar creëer je blijkbaar klapvee mee.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buttner evenzeer natuurlijk, beiden 6 wedstrijden schorsen.

Buttner kan niet geschorst worden, die heeft al geel gekregen voor die overtreding. Maar Kramer was toch wel ff zwaarder die trapt hem bewust in zijn gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs in zo’n potje weet Blom te fluiten als een debiel, tergend slecht. Buttner geeft toch ook gewoon een elleboog? Slaande beweging Brogno slechts geel? Naja, 7-0 is lekker. Hoop nog steeds dat Twente degradeert, kans wordt groter dat het in Arnhem gebeurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kramer :-D Ongelofelijke debiel, zou Kramer als arbeidsongeschikte gesubsidieerd arbeid verrichten op de sociale werkplaats mocht die geen voetballer zijn geworden? Jawel he. Dat is echt het type speler waarvan je hoopt dat die naar een club in Thailand gaat en de komende 10 jaar niet weer terug komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker kijken zo bij PSV - Ajax. Zou het echt geweldig vinden als dat feestje van die gasten verstoord wordt en ze op woensdagavond in Kerkrade kampioen worden:r. Aan de andere kant ook wel geinig als ze tegen Ajax kampioen worden. Laat het maar een 3-4tje of iets in die richting worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites