Kyrill Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Ik probeer me Cim te herinneren ten tijden van de meet net als Root. Helaas lukt het me bij die eerste niet, die persoon bestaat niet meer. Die ander lijkt.iig leven te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Ik probeer me Cim te herinneren ten tijden van de meet net als Root. Helaas lukt het me bij die eerste niet, die persoon bestaat niet meer. Die ander lijkt.iig leven te hebben. Dit kan ik ontkrachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Dit is misschien nog wel erger dan wanneer je het met 'ja' had beantwoord. Zeer zorgwekkend weer allemaal. Zit ook in een instelling tegenwoordig inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Volgens mij kun je beter een dove scheids hebben in plaats van een blinde. Meneer Nijhuis kan op 5 km afstand horen als iemand iets loopt t fluisteren, maar een doorgebroken speler torpederen in de zestien is geen probleem bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 (bewerkt) Doe even weer een zeikronde over mijn favoriete scheidsrechter Bas Nijhuis. 100% penal Feyenoord ontnomen die handsbal van Mari, maar de scheidsrechter vond het geen penal. Daarnaast, die situatie met Jones en Umar, meneer Nijhuis geeft dus aan dat hij het een discussiepunt vindt maar dat Jones met zijn ervaring niet de scheids de gelegenheid moet geven om te fluiten, wat een kul reden weer, wie is hij om dat te bepalen zeg :D Positief: heerlijk om die Vreven na 4 min al weg te sturen, dat was klasse. 4 maart 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 (bewerkt) Nijhuis kan bij die penalty toch niet veel anders, de grens zegt dat het een 100% penalty is, en Nijhuis zag het zelf niet. Kan je moeilijk zeggen tegen die grens van joh het zal wel. Gaf na afloop ook toe dat ‘ie geen penalty gegeven had als ‘ie dat moment zelf waargenomen had. 4 maart 2018 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Nijhuis heeft het gewoon uitstekend gedaan. Bij PSV-Utrecht werd er ook penalty voor PSV terecht omgezet in geel voor schwalbe voor Pereiro. Valt juist te prijzen dat als ze het zelf niet zien het oordeel van hun grensrechter overnemen. En Feyenoord had geen recht op een penalty, NAC had er ook eigenlijk nog een 2e moeten krijgen en Botteghin is ook nog eens ontsnapt aan 2e geel en rode kaart. Nee Feyenoord heeft verdiend verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 https://nos.nl/artikel/2220592-sloetski-kandidaat-nummer-een-bij-vitesse.html Dat zou wel een grote naam zijn toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Weet je waarom hij is gestopt met voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Weet je waarom hij is gestopt met voetbal? Nee, maar jij wel zo te horen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Knieblessure omdat hij de kat van zijn buurman uit een boom probeerde te redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Knieblessure omdat hij de kat van zijn buurman uit een boom probeerde te redden. Dat vind ik wel erg lief/aardig van hem. Dat lijkt me op eerste gezicht ''geen slechte kerel'' Alleen samenvatting gezien gisteravond maar die Faes van Excelsior dat kan toch niet... Maar die Koolwijk wat een heerlijke speler. Echt de Pirlo van Excelsior... Strooit met paasjes alsof het niks is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 De Pirlo van Excelsior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 De Pirlo van Excelsior Ik wou eigenlijk van de Eredivisie zeggen maar dat vind ik beetje too much, weet je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Knieblessure omdat hij de kat van zijn buurman uit een boom probeerde te redden. Wist dat jij het wist :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Nijhuis kan bij die penalty toch niet veel anders, de grens zegt dat het een 100% penalty is, en Nijhuis zag het zelf niet. Kan je moeilijk zeggen tegen die grens van joh het zal wel. Gaf na afloop ook toe dat ‘ie geen penalty gegeven had als ‘ie dat moment zelf waargenomen had. Dan moet die zijn bek houden verder in plaats van. Ik had de penal niet gegeven MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR Jones met zijn ervaring moet beter handelen daar. Toch even zijn gelijk willen halen, engerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Nijhuis heeft het gewoon uitstekend gedaan. Bij PSV-Utrecht werd er ook penalty voor PSV terecht omgezet in geel voor schwalbe voor Pereiro. Valt juist te prijzen dat als ze het zelf niet zien het oordeel van hun grensrechter overnemen. En Feyenoord had geen recht op een penalty, NAC had er ook eigenlijk nog een 2e moeten krijgen en Botteghin is ook nog eens ontsnapt aan 2e geel en rode kaart. Nee Feyenoord heeft verdiend verloren. Geen penal was wel oke maar vond het geel overdreven. Krijgt toch gewoon een hand in zijn rug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Misschien moet jij je eigen advies opvolgen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Geen penal was wel oke maar vond het geel overdreven. Krijgt toch gewoon een hand in zijn rug Geel voor Jones? Ja dat had niet per se gehoeven nee.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Geel voor Jones? Ja dat had niet per se gehoeven nee.... Voor Pereiro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Heerlijke middag in Arnhem gehad! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Suuuuuuu :< Geen dank PSV ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 http://www.dumpert.nl/mediabase/7379587/c0804db1/nijhuis_pwnt_verslaggever.html :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Netjes Bas, nu weer op Dumpert. Morgen de clown uithangen bij VI waarschijnlijk en in 1 weekend heel Media Nederland gehad als scheidsrechter. Doe je toch goed als publiciteitsgeile scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten