Pino Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Ja leuk grapje Soof. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Leuk gevonden ja maar heeft verder niks met die zin te maken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 (bewerkt) Leuk gevonden ja maar heeft verder niks met die zin te maken ;c Dat is toch juist de grap? 20 december 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Ben benieuwd wie Utrecht gaat aanstellen als opvolger van Ten Hag. Ik zou van der Gaag wel een stap gunnen, goede trainer vind ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Ben benieuwd wie Utrecht gaat aanstellen als opvolger van Ten Hag. Ik zou van der Gaag wel een stap gunnen, goede trainer vind ik dat. Heeft ook bij Utrecht gespeeld, dus zou wel een optie zijn ja. Dan zal Alexje P wel weer naar Excelsior gaan en is de carrousel weer dicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Of gewoon De Jong doorschuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Ik zou van der Gaag wel een stap gunnen, goede trainer vind ik dat. Zou Van der Gaag juist heel erg graag bij ons PSV zien, echt al jaren enorm van gecharmeerd. Weet dat er door de jaren heen wat contacten zijn geweest oa op trainingskampen (en natuurlijk ex-PSV). Maarjah als je de verhalen mag geloven is de kans groter dat het Van Bommel gaat worden na Cocu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Ben net een kwartier aan het kijken bij Groningen - Sparta, maar wat is dat Sparta slecht zeg. Die verdediging is zo zwak, snap ook echt niet dat ze Fischer hebben gehaald. Die is nog slechter als Breuer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Was bij Excelsior een zeer degelijke verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Ben net een kwartier aan het kijken bij Groningen - Sparta, maar wat is dat Sparta slecht zeg. Die verdediging is zo zwak, snap ook echt niet dat ze Fischer hebben gehaald. Die is nog slechter als Breuer. Neeeeee beter he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Was bij Excelsior een zeer degelijke verdediger. Daar wel ja. Bij ons was het een verschrikking. Wat was die slecht. Een van de ergste die ik in tijden heb meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 @Pino ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Nou dat leek toch een pingel? Tapia raakt de bal totaal niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 100% pingel inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) Scheidsrechters zijn dit seizoen echt (weer) bedroevend slecht. Hop en weer een 100% pingel niet gegeven. Vraag me echt af of er in het amateurvoetbal geen betere scheidsrechters rondlopen dan de rommel die nu de Eredivisie fluit. 24 december 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Dickie naar Sparta. Netjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Ja maar niet voor Roda :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Dickie naar Sparta. Netjes hoor. Cool voor de eredivisie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Ja maar niet voor Roda :( Als wij de "Staf" niet terughalen, halen jullie het gewoon :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Ja als hij terug gaat is het helemaal over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Soepel eerste interview van Ten Hag met de NOS :D Achjah je zot dan wel opgescheept met de allerslechtste journalist van de Eurozone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Soepel eerste interview van Ten Hag met de NOS :D Achjah je zot dan wel opgescheept met de allerslechtste journalist van de Eurozone. Bert Maaldrink? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Joep Schreuder. Maar Bertje is niet heel veel beter idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Joep Schreuder. Maar Bertje is niet heel veel beter idd. Eens eens. Ergste is Snoeks. Die dikke man met grijze haar van NOS die altijd coaches interviewt is echt erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Er is nog geen concrete aanbieding, maar wel veel belangstelling voor Alexander. Uit Duitsland, Engeland, Turkije en België bijvoorbeeld. Als hij weggaat, is de kans groter dat hij naar een buitenlandse club gaat, dan naar een Nederlandse club. Ik geloof echt dat hij nog steeds het niveau heeft om bij een mooie club te spelen. Misschien niet in de absolute top van de Bundesliga op dit moment, maar wel er net iets onder", aldus Bursac. Dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten