Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd wie Utrecht gaat aanstellen als opvolger van Ten Hag. Ik zou van der Gaag wel een stap gunnen, goede trainer vind ik dat.

Heeft ook bij Utrecht gespeeld, dus zou wel een optie zijn ja. Dan zal Alexje P wel weer naar Excelsior gaan en is de carrousel weer dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou van der Gaag wel een stap gunnen, goede trainer vind ik dat.

Zou Van der Gaag juist heel erg graag bij ons PSV zien, echt al jaren enorm van gecharmeerd. Weet dat er door de jaren heen wat contacten zijn geweest oa op trainingskampen (en natuurlijk ex-PSV). Maarjah als je de verhalen mag geloven is de kans groter dat het Van Bommel gaat worden na Cocu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog geen concrete aanbieding, maar wel veel belangstelling voor Alexander. Uit Duitsland, Engeland, Turkije en België bijvoorbeeld. Als hij weggaat, is de kans groter dat hij naar een buitenlandse club gaat, dan naar een Nederlandse club. Ik geloof echt dat hij nog steeds het niveau heeft om bij een mooie club te spelen. Misschien niet in de absolute top van de Bundesliga op dit moment, maar wel er net iets onder", aldus Bursac.

Dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites