Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='cimbomcu'] En @Magikarp Ik doe zeker voor ik zulke uitspraken doe wel gedegen onderzoek in tegenstelling tot jullie dus. Fraser zegt dat het om de tactiek ging, en dat ze elkaar nauwelijks ontlopen. Tussen Matavz en Castaignos zit bijvoorbeeld 7 goals tussen en 3 assists in het voordeel van Matavz. Dan lijkt het mij een labiele beslissing ja. Dat heeft vrij weinig met frisheid te maken. Terwijl Keizer juist aangeeft dat Dolberg zijn eerste spits is, maar hij rust krijgt,[/QUOTE] Ik kan mij vergissen, maar heeft Matavz niet ook iets meer wedstrijden in de spits gespeeld? Kan in elk geval een deel van het voordeel verklaren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='cimbomcu'] En @Magikarp Ik doe zeker voor ik zulke uitspraken doe wel gedegen onderzoek in tegenstelling tot jullie dus. Fraser zegt dat het om de tactiek ging, en dat ze elkaar nauwelijks ontlopen. Tussen Matavz en Castaignos zit bijvoorbeeld 7 goals tussen en 3 assists in het voordeel van Matavz. Dan lijkt het mij een labiele beslissing ja. Dat heeft vrij weinig met frisheid te maken. Terwijl Keizer juist aangeeft dat Dolberg zijn eerste spits is, maar hij rust krijgt,[/QUOTE] Ik krijg serieus de indruk dat Matavz geen 2x 90 minuten kan spelen in 4 dagen tijd. Ik kan geen andere reden verzinnen waarom Luc zou moeten spelen. Eveneens aan Serero trouwens. Begrijp ook niet waarom je tegen Twente 5-3-2 gaat spellen. Tegen Nice kan ik dat begrijpen (en tegen de top3 ook nog wel. Maar wat is de kracht van Vitesse? De flanken met Linssen en Rasicha. Fraser is het compleet kwijt joh, die zie ik zelfs al in de winter vertrekken. Chemie met het team is er totaal niet. Las net in verschillende groepsapps ook dat die een geweldig optreden had bij Studio voetbal, al ging dat niet echt voetbal inhoudelijk maar uiteraard weer over de standaard randzaken.. Zou sportief gezien ook niet rouwig zijn als die vertrekt. Vitesse speelt echt al weken enorm belabberd voetbal maar ben gisteren ook wel ‘geschrokken’ van Twente. Die waren pas slecht :r bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg serieus de indruk dat Matavz geen 2x 90 minuten kan spelen in 4 dagen tijd. Ik kan geen andere reden verzinnen waarom Luc zou moeten spelen. Eveneens aan Serero trouwens. Begrijp ook niet waarom je tegen Twente 5-3-2 gaat spellen. Tegen Nice kan ik dat begrijpen (en tegen de top3 ook nog wel. Maar wat is de kracht van Vitesse? De flanken met Linssen en Rasicha. Fraser is het compleet kwijt joh, die zie ik zelfs al in de winter vertrekken. Chemie met het team is er totaal niet. Las net in verschillende groepsapps ook dat die een geweldig optreden had bij Studio voetbal, al ging dat niet echt voetbal inhoudelijk maar uiteraard weer over de standaard randzaken.. Zou sportief gezien ook niet rouwig zijn als die vertrekt.

Vitesse speelt echt al weken enorm belabberd voetbal maar ben gisteren ook wel ‘geschrokken’ van Twente. Die waren pas slecht :r

Iemand die inhoudelijk reageert, netjes. Kunnen andere wat van leren. Fraser is echt een coach van niks, weg met die vent joh. Is nu dus bevestigd dat die weggaat. Prima toch. Die Russen waren er bij andere coaches toch ook?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die inhoudelijk reageert, netjes. Kunnen andere wat van leren. Fraser is echt een coach van niks, weg met die vent joh. Is nu dus bevestigd dat die weggaat. Prima toch. Die Russen waren er bij andere coaches toch ook?

Ja joh, denk dat het allemaal wel meevalt met dus Russen. De baas is er nooit en er zit er 1 in de RVC dus wat dat betreft valt het wel mee. Het is zorgelijker dat er geen TD is op dit moment, ja v Hintum maar die wordt sowieso niet serieus genomen. Fraser gaat waarschijnlijk wel Allach achterna, benieuwd wie de trainer gaat worden. Echt nul idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=11143

:-D

Benieuwd naar je gedegen onderzoek naar Fraser, de enige trainer van Vitesse ooit die een prijs heeft gewonnen, waarom hij volgens jou zo slecht is.

Als ik zijn palmares bekijk, zie ik daar weinig slechts aan:

fraser.png

Omdat jij altijd inhoudelijk reageert op mij, moet ik dat ook doen zeker ;):D Nou dag vogel. Verschrikkelijke trainer, meer heb ik er niet over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hij niet mooi speelt oke, maar hij weet zijn teams wel redeljk neer te zetten. Dan zijn er toch een pak trainers die minder zijn.

Wanneer fysiek,ervaren en mentaliteit de overhand nemen bij een trainer ben je verloren. En dat is precies wat hij heeft. Gisteren bij zijn schrijnende optreden op tv zei die bijvoorbeeld ook dat die Castaignos moet sturen maar dat dat normaal is bij zijn leeftijd. Weet je hoe oud Castaignos is? 25!!!! Lozano maakt de kansen niet af omdat die jong is (22). Dan ben je echt verloren. Vitesse speelt toch ook echt kut? Hebben echt een goed elftal.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat jij altijd inhoudelijk reageert op mij, moet ik dat ook doen zeker ;):D Nou dag vogel. Verschrikkelijke trainer, meer heb ik er niet over te zeggen.

Je zegt dat het een trainer van niks is, een trainer van niks haalt toch niet zulke resultaten? Eerste seizoen halverwege erin gesprongen en vd 18e naar de 9e! plek gekomen, daarna ook prima gepresteerd met ADO. Bij Vitesse de eerste prijs in de clubhistorie gepakt en een knappe 5e plek. Dat het nu even wat minder gaat wil niet zeggen dat Fraser er niks meer van kan, zo opportunistisch ben jij toch zelfs niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen houdt het niet over nee, maar op basis van vorige seizoenen vind ik Fraser een degelijke trainer en ook zeker geen goeie.

Dat vind ik ook hoor. Absoluut niet mijn type trainer maar ok. Ik vind het niks.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen houdt het niet over nee, maar op basis van vorige seizoenen vind ik Fraser een degelijke trainer en ook zeker geen goeie.

Vorig seizoen was het voetbal ook niet geweldig. Enorm wonder dat ze in de beker van AZ wonnen. Zijn wisselbeleid is ook echt om te janken, meest bizarre keuzes worden gemaakt. Maar weet alleen niet of het verstandig is om evt een nieuwe trainer aan te stellen in de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De KNVB heeft Danny Makkelie gestraft voor het afsluiten van een lening van tienduizenden euro’s bij zijn coach en UEFA-scheidsrechterscommissielid Jaap Uilenberg.

"Er is geen sprake van strafbare handelingen geweest, maar het spreekt voor zich dat het beeld van een afhankelijkheids- of voorkeursrelatie in deze sterk ongewenst is”, aldus een woordvoerder van de voetbalbond.

De bal werd aan het rollen gebracht doordat de Belangenvereniging Scheidsrechters Betaald Voetbal (BSBV) op 4 december bij Jan Bluyssen, manager competitiezaken van de KNVB, melding maakte van het hardnekkige gerucht in het scheidsrechterskorps over de ’vriendendienst’ van Uilenberg aan UEFA Elite-scheidsrechter Makkelie. "Binnen het BSBV-bestuur is het signaal ontvangen dat Uilenberg een lening van tienduizenden euro’s zou hebben verstrekt aan Danny Makkelie. Het gerucht ging breder rond dan alleen binnen het bestuur”, aldus BSBV-voorzitter Peter van Dongen desgevraagd.

Bij deze krant meldden zich eveneens Nederlandse arbiters en assistenten, die anoniem willen blijven, maar zeiden van Makkelie zelf over zijn geldlening te hebben gehoord. Het aantal tips nam toe, nadat de scheidsrechter vrijdagavond live op FOX Sports zijn collega Pol van Boekel afviel. In een WhatsApp-berichtje aan Hans Kraay junior, dat tussen beiden had moeten blijven maar door Kraay per ongeluk met Makkelies naam erbij werd voorgelezen, gaf de scheidsrechter aan dat Van Boekel spelregeltechnisch in de fout ging tijdens NEC-Helmond Sport. Deze actie was voor andere betaald-voetbalscheidsrechters aanleiding hun verhaal aan Telesport te doen.

De strekking was telkens hetzelfde: Makkelie zou rond juli en augustus van dit jaar geld nodig hebben gehad om zijn koophuis, in een dorp midden in de Alblasserwaard, te kunnen financieren. De ’royale en goed onderhouden woonboerderij’ stond aanvankelijk voor 749.000 euro te koop, maar ging volgens funda.nl voor een ton minder van de hand. Makkelie zou volgens de bij de redactie bekende bronnen bij de overdracht in de problemen zijn gekomen door een restschuld op zijn vorige huis en een deel van de geldlening van Uilenberg hebben gebruikt voor de inrichting. De genoemde bedragen variëren van 35.000 tot 49.000 euro.

De lening a la, dat is gewoon dom. Maar je collega's zo achterbaks in diskrediet brengen (Ondanks dat hij ongetwijfeld gelijk heeft) bevestigt voor mij weer hoe ik over Makkelie denk. Niet voor niets dat zijn collega's hem blijkbaar gelijk teruggepakt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites