Boppah Gepost February 16 Share Gepost February 16 6 minuten geleden zei MetalMichael: Safe is een bijvoeglijk naamwoord dat “veilig” betekent. Save is werkwoord dat “redden”/”veiligstellen” of “opslaan”/“bewaren” betekent. Een andere betekenis is: “(geld) sparen”. Zie je inderdaad, autocorrectie op telefoon is killing. Dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boppah Gepost February 16 Share Gepost February 16 14 minuten geleden zei Djurovski: Meerdere gaan schuren en is minder save dan 1 dus eigenlijk neemt ajax te veel risico in hun spel? U kent het begrip spreekwoordelijk niet?  Ik denk trouwens niet dat Ajax nog minder risico kan nemen. Ze zijn super degelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 16 Share Gepost February 16 11 minuten geleden zei Boppah: U kent het begrip spreekwoordelijk niet?  Ik denk trouwens niet dat Ajax nog minder risico kan nemen. Ze zijn super degelijk. Zo safe als 4 condooms ken ik niet nee. Klopt er zit weinig risico is het spel van Ajax daarom vond ik de vergelijking wat vreemd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost February 23 Share Gepost February 23 NEC Wordt ook gewoon een pingel door de neus geboord... Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 23 Share Gepost February 23 Niet verwacht dat alle vier de ploegen die Europees hebben gespeeld, zouden winnen dit weekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 28 Share Gepost February 28 Lekker hoor Fortuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 1 Share Gepost March 1 Bij dat doelpunt van Noa Lang staat er weer iemand in het publiek Fuck You te schreeuwen naar hem. Saillant detail, die man was zeker dik boven de 50 jaar oud  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost March 1 Share Gepost March 1 Go Ahead wint gewoon drie keer in een week van PSV! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 1 Share Gepost March 1 Wel knap hoor van Go Ahead. 2x winst in 3 wedstrijden in 1 week tegen Ajax en PSV, bijzondere week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 2 Share Gepost March 2 Op 28-2-2025 om 22:00 zei Djurovski: Lekker hoor Fortuna Die assist van Sierhuis, groots zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 2 Share Gepost March 2 (edited) Ik ben fan van Mootje, kom maar naar Ajax. Samen met Bounida en Faberski de balletjes op Brobbey of Weghorst geven.  o ja Godts zit er ook nog, maar die gaat weg voor 80 miljoen als opvolger van Antony Edited March 2 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost March 2 Share Gepost March 2 Van Persie-effect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 2 Share Gepost March 2 Een tegengoal van Mitchell van Bergen, Willem II kun je opdoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 2 Share Gepost March 2 7 minuten geleden zei Kelvin: Een tegengoal van Mitchell van Bergen, Willem II kun je opdoeken  Ook alleen maar door een ketser van die keeper  Maar mooi voor hem, hopelijk volgen er meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost March 8 Share Gepost March 8 Als je er eenmaal op gaat letten, dan is het verdedigen van Heerenveen echt dramatisch. Zomaar je man loslaten om door te lopen. Je man laten lopen. Een man doorgeven aan iemand die al een man heeft, die daardoor in de 2vs1 terecht komt in het strafschopgebied. Lang die sjokkend zich tussen 5 Heerenveen spelers vrij loopt op 22 meter voor de goal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 8 Share Gepost March 8 1 uur geleden zei MetalMichael: Als je er eenmaal op gaat letten, dan is het verdedigen van Heerenveen echt dramatisch. Zomaar je man loslaten om door te lopen. Je man laten lopen. Een man doorgeven aan iemand die al een man heeft, die daardoor in de 2vs1 terecht komt in het strafschopgebied. Lang die sjokkend zich tussen 5 Heerenveen spelers vrij loopt op 22 meter voor de goal.  Opbouwend zit er ook totaal geen idee achter, behalve dat iedere bal kort moet. Hoe dit elftal van AZ heeft gewonnen is mij echt een raadsel, al zullen vele dat ook denken van dit PSV bij Juventus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost March 9 Share Gepost March 9 Wanneer komen er weer regels m.b.t. scheenbeenbeschermers? Als Halilovic niet van die kartonnen platen gedragen had, maar gewone beschermers was dit nooit gebeurd. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost March 9 Share Gepost March 9 1 uur geleden zei MarF_RJC: Wanneer komen er weer regels m.b.t. scheenbeenbeschermers? Als Halilovic niet van die kartonnen platen gedragen had, maar gewone beschermers was dit nooit gebeurd. Â Scheenbeschermers worden in de regels niet verder gespecificeerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 9 Share Gepost March 9 Ik heb PEC - Ajax en FC Twente - Almere volledig afgekeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 9 Share Gepost March 9 1 uur geleden zei Kelvin: Ik heb PEC - Ajax en FC Twente - Almere volledig afgekeken. Jij had of Ă©cht niets te doen, of zat in de tuin in de zon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts