Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

6 minuten geleden zei MetalMichael:
  • Safe is een bijvoeglijk naamwoord dat “veilig” betekent.
  • Save is werkwoord dat “redden”/”veiligstellen” of “opslaan”/“bewaren” betekent. Een andere betekenis is: “(geld) sparen”.

Zie je  inderdaad, autocorrectie op telefoon is killing. Dank

14 minuten geleden zei Djurovski:

Meerdere gaan schuren en is minder save dan 1 dus eigenlijk neemt ajax te veel risico in hun spel?

U kent het begrip spreekwoordelijk niet?

Ik denk trouwens niet dat Ajax nog minder risico kan nemen. Ze zijn super degelijk. 

11 minuten geleden zei Boppah:

U kent het begrip spreekwoordelijk niet?

Ik denk trouwens niet dat Ajax nog minder risico kan nemen. Ze zijn super degelijk. 

Zo safe als 4 condooms ken ik niet nee. 

Klopt er zit weinig risico is het spel van Ajax daarom vond ik de vergelijking wat vreemd

Ik ben fan van Mootje, kom maar naar Ajax. Samen met Bounida en Faberski de balletjes op Brobbey of Weghorst geven. 

o ja Godts zit er ook nog, maar die gaat weg voor 80 miljoen als opvolger van Antony 

Edited by La Pulga

7 minuten geleden zei Kelvin:

Een tegengoal van Mitchell van Bergen, Willem II kun je opdoeken

Ook alleen maar door een ketser van die keeper :-D 

Maar mooi voor hem, hopelijk volgen er meer

Als je er eenmaal op gaat letten, dan is het verdedigen van Heerenveen echt dramatisch. Zomaar je man loslaten om door te lopen. Je man laten lopen. Een man doorgeven aan iemand die al een man heeft, die daardoor in de 2vs1 terecht komt in het strafschopgebied. Lang die sjokkend zich tussen 5 Heerenveen spelers vrij loopt op 22 meter voor de goal.

1 uur geleden zei MetalMichael:

Als je er eenmaal op gaat letten, dan is het verdedigen van Heerenveen echt dramatisch. Zomaar je man loslaten om door te lopen. Je man laten lopen. Een man doorgeven aan iemand die al een man heeft, die daardoor in de 2vs1 terecht komt in het strafschopgebied. Lang die sjokkend zich tussen 5 Heerenveen spelers vrij loopt op 22 meter voor de goal.

Opbouwend zit er ook totaal geen idee achter, behalve dat iedere bal kort moet. Hoe dit elftal van AZ heeft gewonnen is mij echt een raadsel, al zullen vele dat ook denken van dit PSV bij Juventus ;c

1 uur geleden zei MarF_RJC:

Wanneer komen er weer regels m.b.t. scheenbeenbeschermers?

Als Halilovic niet van die kartonnen platen gedragen had, maar gewone beschermers was dit nooit gebeurd.

Scheenbeschermers worden in de regels niet verder gespecificeerd.