Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

15 uur geleden zei aron24:

Weghorst loopt toch te vroeg in? Of zie ik dat nu verkeerd?

In zijn rug loopt gelijktijdig de Fortuna speler ook te vroeg in. Wat zijn dan eigenlijk de regels? Penalty opnieuw nemen?

Edited by ROEMM

1 uur geleden zei ROEMM:

In zijn rug loopt gelijktijdig de Fortuna speler ook te vroeg in. Wat zijn dan eigenlijk de regels? Penalty opnieuw nemen?

Ja, dat lijkt mij van wel. In elk geval had de goal niet mogen tellen.

Op 9-2-2025 om 15:08 zei Beppu:

Strijd om degradatie wordt echt gruwelijk als RKC zo blijft presteren:<

We wisten niet wat we zagen. Niet alleen Mo goed, maar heel het team gewoon geweldig. 

22 uur geleden zei Boppah:

We wisten niet wat we zagen. Niet alleen Mo goed, maar heel het team gewoon geweldig. 

Zo. Meestal kijk ik niet echt wedstrijden van andere clubs, maar ik zag al snel die twee goals, dus heb even teruggekeken. Daarna toch maar heel de wedstrijd gekeken, want het was echt een gruwelijk duel :D En als PSV-fan toch ook gewoon intens genieten van Mo, die eindelijk weer wat van z'n klasse etaleert. Supertof.

Hahaha Aad weer ouderwets in vorm bij Goedemorgen Eredivisie. Ajax speelt slecht en wint, de meeste ploegen verliezen als ze slecht spelen dus als ze ook nog goed gaan spelen gaat het helemaal vanzelf. Nu twee keer op rij vijf punten gepakt want drie en dan Willem II zelf… moest het vier keer terugluisteren voor ik eindelijk snapte wat hij bedoelt :-D

40 minuten geleden zei Arles:

Hahaha Aad weer ouderwets in vorm bij Goedemorgen Eredivisie. Ajax speelt slecht en wint, de meeste ploegen verliezen als ze slecht spelen dus als ze ook nog goed gaan spelen gaat het helemaal vanzelf. Nu twee keer op rij vijf punten gepakt want drie en dan Willem II zelf… moest het vier keer terugluisteren voor ik eindelijk snapte wat hij bedoelt :-D

:D:D

Bizar hoe PSV in elkaar dondert. 

Ik acht Ajax nu echt de grootste titelkandidaat. Ajax speelt enorm op save, zeg maar 4 condooms tegelijk om op save, maar boekt zo wel op een sobere manier de resultaten. Alleen heeft Ajax een probleem met scoren, maar als je zo weinig achterin weggeeft hoef je ook niet veel te scoren zou Cruijff zeggen. Maar dat PSV is echt bizar in verval geraakt. 

7 minuten geleden zei Boppah:

Bizar hoe PSV in elkaar dondert. 

Ik acht Ajax nu echt de grootste titelkandidaat. Ajax speelt enorm op save, zeg maar 4 condooms tegelijk om op save, maar boekt zo wel op een sobere manier de resultaten. Alleen heeft Ajax een probleem met scoren, maar als je zo weinig achterin weggeeft hoef je ook niet veel te scoren zou Cruijff zeggen. Maar dat PSV is echt bizar in verval geraakt. 

Meerdere gaan schuren en is minder save dan 1 dus eigenlijk neemt ajax te veel risico in hun spel?