Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

We hebben op MU (oud-)leden in veel geledingen van het Nederlandse voetbal, maar hebben we ook iemand bij ESPN oid werken? Heb nog wel een leuk ideetje voor een vrij nutteloze statistiek om in beeld te brengen en weer een tijdje over door te praten in de studio: Punten per speler. De wedstrijduitslag per speler geldt, dus alleen de goals in zijn speelminuten. Valt hij in bij 2-1 achter en wordt het 2-2, dan wint de speler dus met 1-0 en krijgt hij 3 punten. ;c 

Wilco van Schaik, hoe kun je zon uitspraak doen over Bas Dost als het enkel op basis van je eigen gevoel is?

Voor dit soort dingen hebben we toch juist die AVG omtrent blessures van voetballers, onvoorstelbaar.

4 minuten geleden zei Kelvin:

Wilco van Schaik, hoe kun je zon uitspraak doen over Bas Dost als het enkel op basis van je eigen gevoel is?

Voor dit soort dingen hebben we toch juist die AVG omtrent blessures van voetballers, onvoorstelbaar.

Hij zegt niet veel nieuws over z'n dossier toch? Om voor Dost te spreken dat hij nooit meer terug zal keren in het profvoetbal is verre van netjes inderdaad (al denk ik wel dat hij gelijk heeft).

17 uur geleden zei joostmakaay:

Hij zegt niet veel nieuws over z'n dossier toch? Om voor Dost te spreken dat hij nooit meer terug zal keren in het profvoetbal is verre van netjes inderdaad (al denk ik wel dat hij gelijk heeft).

Daar denkt Dost anders over: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/bas-dost-is-stomverbaasd-over-uitspraak-wilco-van-schaik-einde-carriere-absoluut-niet/blt5c6ee9f5119c96d2

2 uur geleden zei Djurovski:

Niet eens geel wat een kut scheids

Hmm ik was in het stadion, maar kan me zo niet voor de geest halen welke situatie je op doelt.

Waren wel meer momenten waar van beide partijen geel hadden kunnen/moeten krijgen :-)

Vond het niet zo lief van de H'veen supporters dan ze gaan zingen "Zitten, hou je bek" net op het moment dat ik de tribune oploop. Geef me dan eerst even de kans om te gaan zitten en m'n muil te houden.... 

7 uur geleden zei Vis:

Hmm ik was in het stadion, maar kan me zo niet voor de geest halen welke situatie je op doelt.

Waren wel meer momenten waar van beide partijen geel hadden kunnen/moeten krijgen :-)

Vond het niet zo lief van de H'veen supporters dan ze gaan zingen "Zitten, hou je bek" net op het moment dat ik de tribune oploop. Geef me dan eerst even de kans om te gaan zitten en m'n muil te houden.... 

Vasthouden 

en even later mocht die hem ook wel geven.

Wat een boefjes

Op 26-1-2025 om 08:39 zei Djurovski:

Vasthouden 

en even later mocht die hem ook wel geven.

Wat een boefjes

Waren wel meerdere overtredingen dat ik dacht aan een kaart, van beide kanten overigens.