Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Op 3-1-2025 om 13:09 zei timpy00:

Bedankt trouwens wederom voor je inhoudelijke reactie. 

Weet je nog het seizoen dat Groningen degradeerde?  Nee die voegden veel toe, ja 5 stakingen per jaar en een bak ellende. Sta je dan met je vele supporters en groot stadion. Doe dan maar RKC.

Citaat

Ihattaren hoopt RKC na dit seizoen alweer te verlaten
Na enkele roerige jaren, waarin hij diep viel als voetballer, is Mohamed Ihattaren bij RKC alweer een paar maanden terug in de Eredivisie. Als het aan het voormalige toptalent van PSV ligt, komt zijn periode bij de degradatiekandidaat uit Waalwijk na dit seizoen alweer ten einde. "Dat zou de ideale situatie zijn", antwoordt Ihattaren op de vraag of hij de club na dit seizoen gedag zegt. "Daar gaan we voor." (Bron: NOS)

Gozer..

31 minuten geleden zei Urbeto:

Niets mis met ambitie, toch? 

Zeker niet, maar echt netjes naar RKC is het niet, zij hebben hem de kans gegeven om het weer op de rit te krijgen. Stel dat hij er voor kan zorgen dat RKC erin blijft, dan is het een ander verhaal, maar om dit nu al zo naar buiten te brengen komt niet lekker over.

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Zeker niet, maar echt netjes naar RKC is het niet, zij hebben hem de kans gegeven om het weer op de rit te krijgen. Stel dat hij er voor kan zorgen dat RKC erin blijft, dan is het een ander verhaal, maar om dit nu al zo naar buiten te brengen komt niet lekker over.

Zoals ik het las op Voetbalzone was het vooral een overijverige Joep Schreuder die er een beetje op zat te zinspelen. Daarnaast is het dus goed mogelijk dat mocht hij RKC deze zomer verlaten, er dankzij die clausule een transfersom mee gemoeid zou zijn. Dat zou voor beide partijen prima zijn lijkt me. 

Citaat

Ihattaren geeft aan dat zijn huidige situatie prettig is. “Ik heb nu gelukkig een cirkel om me heen. Ik ben dicht bij mijn familie, mijn zaakwaarnemer en Team Raiola. Zij zitten heel kort op mij en dat is fijn.”

Ihattaren is blij dat hij ‘terug’ is. “Nog zeventien competitiewedstrijden en dan misschien nog wat bekerduels... Ik weet wat voor niveau ik kan aantikken, en dat hoop ik gewoon zo snel mogelijk weer te doen.”

Schreuder vraagt tot slot aan Ihattaren of hij Waalwijk ‘met een opgeheven hoofd’ snel weer gedag wil zeggen. “Dat zou de ideale situatie zijn. Daar gaan we voor.”

De gretige journalist lijkt overigens wel voorbij te gaan aan een detail uit het contract van Ihattaren. RKC communiceerde in september dat de verbintenis een optie voor nog een jaar bevat. Over verdere afspraken tussen Ihattaren en de Brabantse club is vooralsnog niets bekend.

Op 7-1-2025 om 13:29 zei Urbeto:

Zoals ik het las op Voetbalzone was het vooral een overijverige Joep Schreuder die er een beetje op zat te zinspelen. Daarnaast is het dus goed mogelijk dat mocht hij RKC deze zomer verlaten, er dankzij die clausule een transfersom mee gemoeid zou zijn. Dat zou voor beide partijen prima zijn lijkt me. 

Klopt, RKC heeft een optie voor nog een jaar, als er een club voor hem komt zullen die wat moeten betalen. 

Win win lijkt mij. 

8 uur geleden zei Keeza:

Het is immers een buitenkansje voor RKC en niet voor Ihattaren als we het hebben over voetbalkwaliteiten, even dat gehele 'op de rit' krijgen etc daar gelaten.

Ja en als we het hebben over een 4e kans geven aan iemand die in het verleden heeft aangetoond de mentale kwaliteiten om topvoetbal te spelen niet bezit dan spreken we over een buitenkansje voor Ihattaren. Even 'de voetbalkwaliteiten' daar gelaten.

Op 3-1-2025 om 20:52 zei sennid:

Volgende week vrijdag Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles. Een Europa Conference League Play-off kraker. 

Wie gaat er winnen? Ik zie Go Ahead Eagles er met de winst vandoor gaan.

kenner.

1 uur geleden zei joostmakaay:

Image

Niet zo in ieder geval

Hahaha jajajajajajaja, wist dat een PSV’er hiermee zou komen. Bal komt van 1 meter afstand omhoog geschoten, maar prima. Als die t een pingel vind moet die in een keer fluiten imo, maar dat is mijn bescheiden mening. 

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hahaha jajajajajajaja, wist dat een PSV’er hiermee zou komen. Bal komt van 1 meter afstand omhoog geschoten, maar prima. Als die t een pingel vind moet die in een keer fluiten imo, maar dat is mijn bescheiden mening. 

Ja het zal wel enigzins door een gekleurde bril kijken zijn, maar wat doet die arm daar, je weet dat je hiermee het risico op een penalty enorm verhoogd. Weer enorm veel zin in alle artikelen van de komende week, waarin AZ het verdiend had om te winnen en bestolen is door Makkelie, maar wel met 20% balbezit.

Clasie blijft ondanks z'n leeftijd wel een lekkere speler hé, hadden PSV of Feyenoord er tijdens de blessures van Veerman/Schouten en Timber/Hwang er prima bij kunnen hebben.

10 uur geleden zei joostmakaay:

Ja het zal wel enigzins door een gekleurde bril kijken zijn, maar wat doet die arm daar, je weet dat je hiermee het risico op een penalty enorm verhoogd. Weer enorm veel zin in alle artikelen van de komende week, waarin AZ het verdiend had om te winnen en bestolen is door Makkelie, maar wel met 20% balbezit.

Clasie blijft ondanks z'n leeftijd wel een lekkere speler hé, hadden PSV of Feyenoord er tijdens de blessures van Veerman/Schouten en Timber/Hwang er prima bij kunnen hebben.

Ik zie niet in waarom mensen hierover gaan discussiëren. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de foto hierboven is overduidelijk. 

7 minuten geleden zei Aaron21:

Ik zie niet in waarom mensen hierover gaan discussiëren. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de foto hierboven is overduidelijk. 

Lopend beeld is iets anders dan deze foto. Arm is ook meer naar achteren dan naar de zijkant.

Denk dat hij zijn arm naar achter trekt om hands te voorkomen maar dat hij daardoor juist penalty tegen krijgt. Wanneer hij arm natuurlijk langs zijn lichaam zou hebben gehouden denk ik geen penalty.

Zojuist zei timpy00:

Lopend beeld is iets anders dan deze foto. Arm is ook meer naar achteren dan naar de zijkant.

Denk dat hij zijn arm naar achter trekt om hands te voorkomen maar dat hij daardoor juist penalty tegen krijgt. Wanneer hij arm natuurlijk langs zijn lichaam zou hebben gehouden denk ik geen penalty.

De foto is toch duidelijk als in: de arm is niet langs het lichaam, dus penalty.