Beppu Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) Als Az volgende week wint en Twente speelt gelijk, ze maken evenveel goals en Twente krijgt er één meer tegen, dan krijgen we een beslissingswedstrijd om de derde plek denk ik? In dat geval is het doelsaldo namelijk gelijk, het aantal gewonnen, verloren en verloren wedstrijden gelijk, en het onderling resultaat is gelijk. Dat zou wel prachtig zijn. 13 mei bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) 22 minuten geleden zei Beppu: Als Az volgende week wint en Twente speelt gelijk, ze maken evenveel goals en Twente krijgt er één meer tegen, dan krijgen we een beslissingswedstrijd om de derde plek denk ik? In dat geval is het doelsaldo namelijk gelijk, het aantal gewonnen, verloren en verloren wedstrijden gelijk, en het onderling resultaat is gelijk. Dat zou wel prachtig zijn. Scherp. Dat wordt smullen! Edit: overigens wel een lastig scenario. AZ moet tegen Utrecht, Twente tegen PEC. Zie het niet gebeuren. 13 mei bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 5 uur geleden zei Rogier.: Scherp. Dat wordt smullen! Edit: overigens wel een lastig scenario. AZ moet tegen Utrecht, Twente tegen PEC. Zie het niet gebeuren. We komen gisteren ook schaamteloos 2 keer achter tegen Volendam met dank aan Meesje Hilgers, dus ik zou maar niks uitsluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 5 minuten geleden zei Jotew: We komen gisteren ook schaamteloos 2 keer achter tegen Volendam met dank aan Meesje Hilgers, dus ik zou maar niks uitsluiten Maar je wint wel 7-2, dus uiteindelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 7 minuten geleden zei Rogier.: Maar je wint wel 7-2, dus uiteindelijk... Klopt, Volendam kon er ook niet bijster veel van. En waren als club ook 'gebaat' bij verlies, komen er wat tonnetjes die kant op van de Eiting transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 5 minuten geleden zei Jotew: Klopt, Volendam kon er ook niet bijster veel van. En waren als club ook 'gebaat' bij verlies, komen er wat tonnetjes die kant op van de Eiting transfer Dat wordt ook weer zoveel groter gemaakt dan dat het is. Die bonus gaat om plaatsing voor de groepsfase CL, daarvoor is derde worden nu de minst zware hindernis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 30 minuten geleden zei Kelvin: Dat wordt ook weer zoveel groter gemaakt dan dat het is. Die bonus gaat om plaatsing voor de groepsfase CL, daarvoor is derde worden nu de minst zware hindernis. Misschien wel de minst zware hindernis, maar wel de eerste hindernis die je moet nemen voor je uberhaupt die vCL mag gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) 7 uur geleden zei Beppu: Als Az volgende week wint en Twente speelt gelijk, ze maken evenveel goals en Twente krijgt er één meer tegen, dan krijgen we een beslissingswedstrijd om de derde plek denk ik? In dat geval is het doelsaldo namelijk gelijk, het aantal gewonnen, verloren en verloren wedstrijden gelijk, en het onderling resultaat is gelijk. Dat zou wel prachtig zijn. 1 uur geleden zei Jotew: We komen gisteren ook schaamteloos 2 keer achter tegen Volendam met dank aan Meesje Hilgers, dus ik zou maar niks uitsluiten Dit is toch alleen bij specifiek 1-0 voor AZ en 1-1 bij ons? Dan is alles precies gelijk. Anders telt doelpunten tegen lijkt me?\ Ik zat tijdens de wedstrijd te kijken naar het doelsaldo, balen dat die 8-2 niet viel. Anders had AZ al minimaal 2-0 moeten winnen 13 mei bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 4 minuten geleden zei Thomassje123: Dit is toch alleen bij specifiek 1-0 voor AZ en 1-1 bij ons? Dan is alles precies gelijk. Anders telt doelpunten tegen lijkt me? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) 8 minuten geleden zei Thomassje123: Dit is toch alleen bij specifiek 1-0 voor AZ en 1-1 bij ons? Dan is alles precies gelijk. Anders telt doelpunten tegen lijkt me?\ Ik zat tijdens de wedstrijd te kijken naar het doelsaldo, balen dat die 8-2 niet viel. Anders had AZ al minimaal 2-0 moeten winnen Dit geldt bij alle uitslagen waarin AZ wint met een doelpunt verschil en Twente gelijkspeelt en ze allebei evenveel goals maken. Dus 1-0 en 1-1, maar ook 2-1, 2-2 of 6-5 en 6-6 13 mei bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 1 minuut geleden zei Kelvin: Dit geldt bij alle uitslagen waarin AZ wint met een doelpunt verschil en Twente gelijkspeelt en ze allebei evenveel goals maken. Dus 1-0 en 1-1, maar ook 2-1, 2-2 of 6-1 en 6-6 Bij 6-1 en 6-6 is Twente toch wel echt de lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Uiteraard 6-5 bedoel ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 21 uur geleden zei Urbeto: Het is vooral zeer onwaarschijnlijk doordat RKC en Excelsior respectievelijk naar PSV en Feyenoord moeten volgende week. Winnen RKC en Excelsior én wint jouw Fortuna in Almelo, dan gaat Heracles de nacompetitie in. Het doelsaldo van Heracles is immers een stuk slechter dan dat van RKC en Excelsior. Maargoed, Feyenoord en PSV gaan natuurlijk gewoon winnen. totaal geen stress voor de degradatie, zowel RKC en Excelsior moeten van een topclub winnen, en wij gaan ons gewoon herpakken tegen een Fortuna dat toch wel is uitgespeeld. Gelukkig heeft iemand met een Heracles hart op de bank bij PSV, dus die gaan gewoon voor de winst. Maar ondanks dat is het bij Heracles de laatste weken belachelijk slecht, ik was al niet onder de indruk van Van de Looi bij jong oranje, maar dat je zo zwaar verliest de laatste weken van de onderste ploegen biedt weinig hoop voor volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Zie eerder gebeuren dat RKC 16e wordt doordat PSV uithaalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 8 minuten geleden zei timpy00: Zie eerder gebeuren dat RKC 16e wordt doordat PSV uithaalt. Denk ik ook, kropen tegen PEC natuurlijk al door het oog van de naald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Nou, echt. Laat RKC degraderen. Nietszeggende club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Van Persie dus bevestigd als nieuwe hoofdtrainer Heerenveen. Ben benieuwd of ze een beetje van hun grijze middenmoter-imago af kunnen komen. Sinds 2016 niet hoger dan 8e, niet lager dan 12e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei AZ illustreert hun seizoen wel in een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Hugo Borst voor aanvang van de tweede helft op Radio Langs de Lijn: “AZ verspeelt wel vaker een grote voorsprong, dus het is nog niet voorbij.” That aged well. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Davy, het zat eraan te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Wat liet die Pavlidis weer zien wat voor belachelijk goede spits die is he, in de eerste helft. Beste spits van de Eredivisie. Wat assist en goal weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Even wat ingevuld voor een elftal van het jaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Goede keuze. Je kan eigenlijk niet om Schouten en Timber heen, maar dat geldt natuurlijk ook voor Wieffertje en Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Oh jeeeeeee ADO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Je zou inderdaad denken dat het zo wel klaar is, maar ja met deze wedstrijd weet je het nooit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten