Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 AZ schijnt serieus te zijn. Die hebben altijd wel 'oog' voor zulke talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Ik hoop dat Feyenoord hem haalt. Groot talent en die paar ton kunnen ze denk echt wel missen. Zal ook niemand in de weg zitten aangezien er geen mega talenten volgens mij op die positie aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Besiktas hoorde ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 (bewerkt) AZ schijnt serieus te zijn. Die hebben altijd wel 'oog' voor zulke talenten. Kadi en Alireza die Weghorst van assists moeten voorzien. Misgunnen hoor. Hoop iig wel dat hij binnenland blijft 29 mei 2017 bewerkt door Mvdv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Kadi en Alireza die Weghorst van assists moeten voorzien. Misgunnen hoor. Hoop iig wel dat hij binnenland blijft Hopelijk gaat die galbak snel weg uit Nederland. Zo zien we hem graag, net zoals afgelopen zondag in Utrecht :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Hopelijk gaat die galbak snel weg uit Nederland. Zo zien we hem graag, net zoals afgelopen zondag in Utrecht :huhu: En toch vind ik het razend knap wat die doet. Het is een galbak eerste klas, maar weggestuurd worden bij fc Emmen omdat je er niet aan te pas komt, om vervolgens je doelpuntjes mee te prikken bij AZ vind ik gewoon echt razend knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Hopelijk gaat die galbak snel weg uit Nederland. Zo zien we hem graag, net zoals afgelopen zondag in Utrecht :huhu: Week later kon hij niet tegen NEC spelen omdat hij nog kapot was van de finale. Heerlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Heerlijke mentaliteit heeft hij juist. Tien keer liever zon galbak dan een koorknaap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Heerlijke mentaliteit heeft hij juist. Tien keer liever zon galbak dan een koorknaap. Wat een mentaliteit ja, na een verloren bekerfinale het niet kunnen opbrengen tegen NEC te spelen. Wat een lamzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Mentaliteit in het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Mentaliteit in het veld. Ja en die had hij tegen NEC dus niet want hij wilde niet. Hij verdient bakken met geld verliest een wedstrijd en gaat dan janken, dan ben je geen prof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Week later kon hij niet tegen NEC spelen omdat hij nog kapot was van de finale. Heerlijk hoor. Haha echt? Lol. Zondag moest ik ook echt hard lachen tegen Utrecht, steeds maar huilen en vragen om vrije ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Weghorst is idd een jankbal ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Mentaliteit in het veld. Mentaliteit in het veld is nog erger. Overal elleboogjes uitdelen en liggen bij het eerste de beste contact. Smerige rotvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 (bewerkt) Nu alweer gelekt, lekker knvb (y) 12 juni 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Als dit het werkelijk schema is: Probs naar de KNVB. Ajax & PSV uit op respectievelijk woensdag & donderdag. Zal vast nog wel 18:30 worden, want dan zijn de kijkcijfertjes ook beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Als dit het werkelijk schema is: Probs naar de KNVB. Ajax & PSV uit op respectievelijk woensdag & donderdag. Zal vast nog wel 18:30 worden, want dan zijn de kijkcijfertjes ook beter. Zal vooral vanuit gemeenten komen denk ik. Excelsior heeft denk ik minste politie-inzet van hele Eredivisie nodig dus is makkelijk om doordeweeks mee te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Kunnen wel hier in het openbaar afspreken om te gaan rellen @Sundgot Misschien is er dan meer politie nodig en gaat het naar zondag 12.30 uur (niet dat ik daar blij van word overigens). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Zal vooral vanuit gemeenten komen denk ik. Excelsior heeft denk ik minste politie-inzet van hele Eredivisie nodig dus is makkelijk om doordeweeks mee te vullen. Gaat meer om het principe. Twee keer doordeweeks naar een topclub toe op waarschijnlijk een rot tijdstip. Weet het schema van de overige teams niet, maar zal we niet verbazen als PSV, Ajax en Feyenoord beide doordeweekse wedstrijden thuis spelen. Omdat wij een kleinere club zijn, worden we standaard benadeeld in zulke gevallen imo. En dan te bedenken dat je €30 euro mag aftikken voor een afgang... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) [quote name='Sophomore']Kunnen wel hier in het openbaar afspreken om te gaan rellen @Sundgot Misschien is er dan meer politie nodig en gaat het naar zondag 12.30 uur (niet dat ik daar blij van word overigens).[/QUOTE] 14:00 voor t stadion Soof, ik heb connecties bij Spartak en Zenit. Trappen we die Kralingen helemaal de tering in. #ACAB Nee maar wel slechte zaak huhu, zijn we inmiddels wel gewend van die mensen uit Zeist 13 juni 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 En dan te bedenken dat je €30 euro mag aftikken voor een afgang... Je bent niet verplicht om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) 14:00 voor t stadion Soof, ik heb connecties bij Spartak en Zenit. Trappen we die Kralingen helemaal de tering in. #ACAB Nee maar wel slechte zaak huhu, zijn we inmiddels wel gewend van die mensen uit Zeist Bedankt dat je me rug hebt. Maar Excelsior fans zijn de laatste die ik wat aan wil doen na 2007 tegen AZ. Zag dat die clown van een Stojkovic nog steeds op hok staat bij Servië :r ? Hoe kan dat nou weer? Zelfs een bejaarde Kralj lijkt me beter ^^ 13 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Stojkovic? Die koekenbakker van Vitesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Stojkovic? Die koekenbakker van Vitesse? Heeft anders veel wedstrijd gewoon puik gekeept. Wel een gek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Je bent niet verplicht om te gaan. Een wedstrijd missen, terwijl ik geen andere verplichtingen heb, is voor mij 'not done'. Zul je net zien dat ze grandioos winnen :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten