Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

AZ schijnt serieus te zijn. Die hebben altijd wel 'oog' voor zulke talenten.

Kadi en Alireza die Weghorst van assists moeten voorzien. Misgunnen hoor. Hoop iig wel dat hij binnenland blijft

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk gaat die galbak snel weg uit Nederland.

327RBrL.jpg

Zo zien we hem graag, net zoals afgelopen zondag in Utrecht :huhu:

En toch vind ik het razend knap wat die doet. Het is een galbak eerste klas, maar weggestuurd worden bij fc Emmen omdat je er niet aan te pas komt, om vervolgens je doelpuntjes mee te prikken bij AZ vind ik gewoon echt razend knap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke mentaliteit heeft hij juist. Tien keer liever zon galbak dan een koorknaap.

Wat een mentaliteit ja, na een verloren bekerfinale het niet kunnen opbrengen tegen NEC te spelen. Wat een lamzak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit het werkelijk schema is: Probs naar de KNVB. Ajax & PSV uit op respectievelijk woensdag & donderdag. Zal vast nog wel 18:30 worden, want dan zijn de kijkcijfertjes ook beter.

Zal vooral vanuit gemeenten komen denk ik. Excelsior heeft denk ik minste politie-inzet van hele Eredivisie nodig dus is makkelijk om doordeweeks mee te vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal vooral vanuit gemeenten komen denk ik. Excelsior heeft denk ik minste politie-inzet van hele Eredivisie nodig dus is makkelijk om doordeweeks mee te vullen.

Gaat meer om het principe. Twee keer doordeweeks naar een topclub toe op waarschijnlijk een rot tijdstip. Weet het schema van de overige teams niet, maar zal we niet verbazen als PSV, Ajax en Feyenoord beide doordeweekse wedstrijden thuis spelen. Omdat wij een kleinere club zijn, worden we standaard benadeeld in zulke gevallen imo. En dan te bedenken dat je €30 euro mag aftikken voor een afgang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Kunnen wel hier in het openbaar afspreken om te gaan rellen @Sundgot Misschien is er dan meer politie nodig en gaat het naar zondag 12.30 uur (niet dat ik daar blij van word overigens).[/QUOTE] 14:00 voor t stadion Soof, ik heb connecties bij Spartak en Zenit. Trappen we die Kralingen helemaal de tering in. #ACAB Nee maar wel slechte zaak huhu, zijn we inmiddels wel gewend van die mensen uit Zeist bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14:00 voor t stadion Soof, ik heb connecties bij Spartak en Zenit. Trappen we die Kralingen helemaal de tering in. #ACAB

Nee maar wel slechte zaak huhu, zijn we inmiddels wel gewend van die mensen uit Zeist

Bedankt dat je me rug hebt. Maar Excelsior fans zijn de laatste die ik wat aan wil doen na 2007 tegen AZ.

Zag dat die clown van een Stojkovic nog steeds op hok staat bij Servië :r ? Hoe kan dat nou weer? Zelfs een bejaarde Kralj lijkt me beter ^^

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites