Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

1 minuut geleden zei putdus:

Pff wordt het spel nu al stil gelegd zo dat mensen kunnen eten voor de ramadan.

Tja, ze kunnen het ook pas over een maand doen, maar dan heeft het weinig zin lijkt me.

9 minuten geleden zei putdus:

Pff wordt het spel nu al stil gelegd zo dat mensen kunnen eten voor de ramadan.

Nu werd in het Ajax- en Feyenoordtopic al wel duidelijk dat je niet zo vaak wedstrijden kijkt, maar dit was vorig seizoen ook al gewoon het geval. 

Zojuist zei PJHoutman:

Nu werd in het Ajax- en Feyenoordtopic al wel duidelijk dat je niet zo vaak wedstrijden kijkt, maar dit was vorig seizoen ook al gewoon het geval. 

Ja dat weet ik. Hoopte dat die waanzin eenmalig was

12 uur geleden zei MetalMichael:

Hier moet je, ook bij 1-4 in de laatste seconde van de blessuretijd, gewoon een pingel voor geven toch?  

Voor mijn gevoel zat er ook 2/3 minuten tussen het moment en de VAR. En daarna doodleuk affluiten :-D Floot echt belabberd trouwens. 

Het was weer in en intriest gisterenavond. Goals worden weggegeven als cadeautjes. Spelers krijgen de bal in de voeten geschoven en kunnen vrij inschieten. Van Ginkel, Arcus, Isimat, Hendriks.. Allemaal eredivisie onwaardig. En dan de overhypete Moussa, wat een verschrikking zeg. Speelt voor z’n eigen BV. 

3 uur geleden zei MetalMichael:

Als Vitesse hier al niet van kan winnen, dan gaan ze niks meer klaarspelen dit seizoen. 

Volendam heeft gescoord dus staan nu virtueel laatste.

Edited by sennid

Journalist van de Gelderlander was wel redelijk serieus over de toekomst van Vitesse. Wanneer je Vitesse nu uit competitie haalt en wedstrijden niet meer meetelt ziet het er zo uit:

- Excelsior en Volendam verliezen allebei 1 punt, terwijl PEC (4) en RKC (6) veel harder worden getroffen. 

- Ajax hoeft nog maar vier wedstrijden te spelen dit seizoen. 

image.png.d409af4936ae708c1fb0c03ef6de4f7b.png

Maar goed laten we hopen dat deze post verspilde moeite was.

10 uur geleden zei Kelvin:

Journalist van de Gelderlander was wel redelijk serieus over de toekomst van Vitesse. Wanneer je Vitesse nu uit competitie haalt en wedstrijden niet meer meetelt ziet het er zo uit:

- Excelsior en Volendam verliezen allebei 1 punt, terwijl PEC (4) en RKC (6) veel harder worden getroffen. 

Vitesse heeft tot 15 juni de tijd om de licentie rond te maken. Daar is die interim, met hulp van Vd Kraan, nu mee bezig. Dat plan zal niet in 1 dag gemaakt zijn dus alles wat in de media komt is nu vooral speculatie. 

13 uur geleden zei Thierryvane:

Wat is dit dan? :-D

Jarenlange frustratie komt er daar uit, dat je als trainer daaraan mee doet. Tja. Bijzonder gedrag. Geeft maar aan dat ze altijd het kleine zusje blijven.

Over de wedstrijd, mja uiteindelijk 3 counters die je das om doen. Beetje geflatteerde uitslag. Maar ja, we missen gewoon een scorende spits. Geen enkel doelpunt van 1 van onze spitsen. De wedstrijd heeft nog meer berusting gegeven. Competitie is niet meer belangrijk, voortbestaan van de club is het allerbelangrijkste.

Edited by Vitesse88

1 uur geleden zei Vitesse88:

Vitesse heeft tot 15 juni de tijd om de licentie rond te maken. Daar is die interim, met hulp van Vd Kraan, nu mee bezig. Dat plan zal niet in 1 dag gemaakt zijn dus alles wat in de media komt is nu vooral speculatie. 

Jarenlange frustratie komt er daar uit, dat je als trainer daaraan mee doet. Tja. Bijzonder gedrag. Geeft maar aan dat ze altijd het kleine zusje blijven.

Over de wedstrijd, mja uiteindelijk 3 counters die je das om doen. Beetje geflatteerde uitslag. Maar ja, we missen gewoon een scorende spits. Geen enkel doelpunt van 1 van onze spitsen. De wedstrijd heeft nog meer berusting gegeven. Competitie is niet meer belangrijk, voortbestaan van de club is het allerbelangrijkste.

Als de grote broer dood gaat, ben ik liever het kleine zusje. Maar goed, NEC moet nog even het publiek ophitsen, die hebben dit seizoen nog alles om voor te spelen. Top 5/6 in de eredivisie en een bekerfinale. Is gewoon een geweldig seizoen. Terwijl Vitesse natuurlijk een drama is, als ze nog bestaan volgend jaar(en ik hoop persoonlijk van wel)

11 uur geleden zei Kelvin:

zelfs al zou Vitesse per direct failliet zijn, zijn het niet makkelijker zijn om de rest van de wedstrijden dan gewoon om te zetten in een 3-0 overwinning voor de tegenstander? Uiteindelijk zou dit wel een grote impact hebben op RKC. 

47 minuten geleden zei himan:

Als de grote broer dood gaat, ben ik liever het kleine zusje. Maar goed, NEC moet nog even het publiek ophitsen, die hebben dit seizoen nog alles om voor te spelen. Top 5/6 in de eredivisie en een bekerfinale. Is gewoon een geweldig seizoen. Terwijl Vitesse natuurlijk een drama is, als ze nog bestaan volgend jaar(en ik hoop persoonlijk van wel)

Ik weet niet of we dood gaan, maar maak me best zorgen om. Nederlaag gisteren was ook wel te verwachten. Mooi seizoen voor NEC en daar zag het aan het begin van het seizoen ook niet direct naar uit. Volgens mij wilde de fans de trainer eruit hebben. Hoe het kan lopen.