Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Thierryvane:

100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing.

Triest dat het gebeurd.

Zoveel camera posities..

Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarF_RJC:

Triest dat het gebeurd.

Zoveel camera posities..

Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen.

Volgens de VAR konden de beelden niet aantonen dat Dijks daadwerkelijk de bal met zijn hand raakte. Tja, dan zit je zwaar aan de drugs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Thierryvane:

100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing.

Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat.

Tuurlijk, PEC had vrij weinig in te brengen dus een volledig terechte overwinning. Zonder Namli is het vrij pover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dit is altijd wel op Twitter over commentatoren. Maar omdat hij zijn account afschermt is het opeens nieuws.

Sierd is ook altijd voor bepaalde clubs en daar zeiken mensen ook altijd over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zeg, Champions League miljoenen voor Feyenoord weer wat dichterbij. Kampioenschap was zelfs met 8 verschil schier onmogelijk. Nu 9 voor op Twente, waarbij ik ontzettend hoop dat AZ due 3e plek nog gaat pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Heerlijk zeg, Champions League miljoenen voor Feyenoord weer wat dichterbij. Kampioenschap was zelfs met 8 verschil schier onmogelijk. Nu 9 voor op Twente, waarbij ik ontzettend hoop dat AZ due 3e plek nog gaat pakken.

Gelukkig heb je 7-4 en 21-4 nog wat mooie potjes, anders was het seizoen nu wel voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Die jongen had dat nooit moeten posten  daar nooit heen moeten gaan:D

Los daarvan ben ik erg benieuwd naar 7 april. Ik kom ervoor heen en weer vliegen uit Zweden, dus mag toch hopen dat we een beetje leuk voetbal op de mat leggen. Qua sfeer zal het sowieso wel goed zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Urbeto:

Los daarvan ben ik erg benieuwd naar 7 april. Ik kom ervoor heen en weer vliegen uit Zweden, dus mag toch hopen dat we een beetje leuk voetbal op de mat leggen. Qua sfeer zal het sowieso wel goed zitten. 

Je bedoeld met sfeer dat vol gesnoven idioten de hele wedstrijd schuimbekkend naar jongens in een Ajax shirt staan te schreeuwen en te schelden en zich afvragen waarom er netten om het veld staan? Of zijn dat toevallig alleen de mensen die eerste ring in beeld komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Je bedoeld met sfeer dat vol gesnoven idioten de hele wedstrijd schuimbekkend naar jongens in een Ajax shirt staan te schreeuwen en te schelden en zich afvragen waarom er netten om het veld staan? Of zijn dat toevallig alleen de mensen die eerste ring in beeld komen?

Met een lekker vijandige heksenketel is niets mis. Sterker nog, dat hoort gewoon bij de echte voetbalbeleving. Ik doel op de orkaan van geluid die van de tribunes afrolt en het beton dat zachtjes meedeint op de golven van de extase. Alles op alles zetten om de tegenstander onder de druk te laten bezwijken en je eigen ploeg die extra steun in de rug te geven. Maargoed, ik begrijp gezien je zure reactie dat je zo'n sfeer in de Arena nimmer ervaren hebt? Kan jij ook niets aan doen. Enkel het gooien van dingen hoort niet, maar om eerlijk te zijn zie je daar ook vrijwel geen incidenten mee bij Feyenoord. Ook niet voordat de netten er stonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Met een lekker vijandige heksenketel is niets mis. Sterker nog, dat hoort gewoon bij de echte voetbalbeleving. Ik doel op de orkaan van geluid die van de tribunes afrolt en het beton dat zachtjes meedeint op de golven van de extase. Alles op alles zetten om de tegenstander onder de druk te laten bezwijken en je eigen ploeg die extra steun in de rug te geven. Maargoed, ik begrijp gezien je zure reactie dat je zo'n sfeer in de Arena nimmer ervaren hebt? Kan jij ook niets aan doen. Enkel het gooien van dingen hoort niet, maar om eerlijk te zijn zie je daar ook vrijwel geen incidenten mee bij Feyenoord. Ook niet voordat de netten er stonden. 

Ik heb prima sfeer ervaren in de Arena als bij andere wedstrijden.

Bij Feyenoord Ajax zie je voor Feyenoord helaas al te goed waar de niet beste reputatie vandaan komt bij letterlijk iedere close up.

Overigens is de sfeer in de Kuip natuurlijk het allergrootste fabeltje wat er is. En daarmee zeg ik niet dat er geen sfeer is, maar die mythische status slaat natuurlijk nergens op. 

Maar je hebt wel gelijk tegen Ajax hoor je ze wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Ik heb prima sfeer ervaren in de Arena als bij andere wedstrijden.

Bij Feyenoord Ajax zie je voor Feyenoord helaas al te goed waar de niet beste reputatie vandaan komt bij letterlijk iedere close up.

Overigens is de sfeer in de Kuip natuurlijk het allergrootste fabeltje wat er is. En daarmee zeg ik niet dat er geen sfeer is, maar die mythische status slaat natuurlijk nergens op. 

Maar je hebt wel gelijk tegen Ajax hoor je ze wel.

Verklaar je nader, want ik herken dit beeld niet. En ik denk na een aantal jaren als seizoenkaarthouder best een inschatting te kunnen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites