MarF_RJC Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 11 uur geleden zei Thierryvane: 100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing. Triest dat het gebeurd. Zoveel camera posities.. Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei MarF_RJC: Triest dat het gebeurd. Zoveel camera posities.. Maar goed de VAR was Gerrets, die laat nog een kkd wedstrijd waar niks gebeurt helemaal uit de hand lopen. Volgens de VAR konden de beelden niet aantonen dat Dijks daadwerkelijk de bal met zijn hand raakte. Tja, dan zit je zwaar aan de drugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 13 uur geleden zei Thierryvane: 100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing. Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Eens. Niet dat ik klaag, want als Fortuna doe je jezelf zwaar tekort door die wedstrijd niet te beslissen voor die situatie ontstaat. Tuurlijk, PEC had vrij weinig in te brengen dus een volledig terechte overwinning. Zonder Namli is het vrij pover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Even een postje over Eerdhuijzen, want echt een prima verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Bijzonder moment om af te fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Het blijft een bijzonder volk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei cimbomcu: Het blijft een bijzonder volk Maar als je als commentator al hier niet tegen kan en je account afschermt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Snap best dat je geen zin in deze drek hebt. Hij had het o.a. over een schwalbe van Gimenez en dat daar best geel voor kon gegeven worden, was ook gewoon een schwalbe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Maar dit is altijd wel op Twitter over commentatoren. Maar omdat hij zijn account afschermt is het opeens nieuws. Sierd is ook altijd voor bepaalde clubs en daar zeiken mensen ook altijd over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart VAN BERGEN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Hahahahah krijg het schompus met je kut PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart En dan winnen ze hem ook nog. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Heerlijk zeg, Champions League miljoenen voor Feyenoord weer wat dichterbij. Kampioenschap was zelfs met 8 verschil schier onmogelijk. Nu 9 voor op Twente, waarbij ik ontzettend hoop dat AZ due 3e plek nog gaat pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Goh je verwacht het niet zeg. Maar even jongens, die Lozano Kan toch niet. Wel sneu voor Bruns, speelde een goede pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 4 minuten geleden zei 007mark: Heerlijk zeg, Champions League miljoenen voor Feyenoord weer wat dichterbij. Kampioenschap was zelfs met 8 verschil schier onmogelijk. Nu 9 voor op Twente, waarbij ik ontzettend hoop dat AZ due 3e plek nog gaat pakken. Gelukkig heb je 7-4 en 21-4 nog wat mooie potjes, anders was het seizoen nu wel voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Poahh deze is wel even zuur zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 14 uur geleden zei MetalMichael: Gelukkig heb je 7-4 en 21-4 nog wat mooie potjes, anders was het seizoen nu wel voorbij. Wel benieuwd voor wie Mark is 7 april. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 21 minuten geleden zei timpy00: Wel benieuwd voor wie Mark is 7 april. De bal, die verliest nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 2 uur geleden zei timpy00: Wel benieuwd voor wie Mark is 7 april. Die jongen had dat nooit moeten posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 minuut geleden zei Beppu: Die jongen had dat nooit moeten posten daar nooit heen moeten gaan Los daarvan ben ik erg benieuwd naar 7 april. Ik kom ervoor heen en weer vliegen uit Zweden, dus mag toch hopen dat we een beetje leuk voetbal op de mat leggen. Qua sfeer zal het sowieso wel goed zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 40 minuten geleden zei Urbeto: Los daarvan ben ik erg benieuwd naar 7 april. Ik kom ervoor heen en weer vliegen uit Zweden, dus mag toch hopen dat we een beetje leuk voetbal op de mat leggen. Qua sfeer zal het sowieso wel goed zitten. Je bedoeld met sfeer dat vol gesnoven idioten de hele wedstrijd schuimbekkend naar jongens in een Ajax shirt staan te schreeuwen en te schelden en zich afvragen waarom er netten om het veld staan? Of zijn dat toevallig alleen de mensen die eerste ring in beeld komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 16 minuten geleden zei timpy00: Je bedoeld met sfeer dat vol gesnoven idioten de hele wedstrijd schuimbekkend naar jongens in een Ajax shirt staan te schreeuwen en te schelden en zich afvragen waarom er netten om het veld staan? Of zijn dat toevallig alleen de mensen die eerste ring in beeld komen? Met een lekker vijandige heksenketel is niets mis. Sterker nog, dat hoort gewoon bij de echte voetbalbeleving. Ik doel op de orkaan van geluid die van de tribunes afrolt en het beton dat zachtjes meedeint op de golven van de extase. Alles op alles zetten om de tegenstander onder de druk te laten bezwijken en je eigen ploeg die extra steun in de rug te geven. Maargoed, ik begrijp gezien je zure reactie dat je zo'n sfeer in de Arena nimmer ervaren hebt? Kan jij ook niets aan doen. Enkel het gooien van dingen hoort niet, maar om eerlijk te zijn zie je daar ook vrijwel geen incidenten mee bij Feyenoord. Ook niet voordat de netten er stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 14 minuten geleden zei Urbeto: Met een lekker vijandige heksenketel is niets mis. Sterker nog, dat hoort gewoon bij de echte voetbalbeleving. Ik doel op de orkaan van geluid die van de tribunes afrolt en het beton dat zachtjes meedeint op de golven van de extase. Alles op alles zetten om de tegenstander onder de druk te laten bezwijken en je eigen ploeg die extra steun in de rug te geven. Maargoed, ik begrijp gezien je zure reactie dat je zo'n sfeer in de Arena nimmer ervaren hebt? Kan jij ook niets aan doen. Enkel het gooien van dingen hoort niet, maar om eerlijk te zijn zie je daar ook vrijwel geen incidenten mee bij Feyenoord. Ook niet voordat de netten er stonden. Ik heb prima sfeer ervaren in de Arena als bij andere wedstrijden. Bij Feyenoord Ajax zie je voor Feyenoord helaas al te goed waar de niet beste reputatie vandaan komt bij letterlijk iedere close up. Overigens is de sfeer in de Kuip natuurlijk het allergrootste fabeltje wat er is. En daarmee zeg ik niet dat er geen sfeer is, maar die mythische status slaat natuurlijk nergens op. Maar je hebt wel gelijk tegen Ajax hoor je ze wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 6 minuten geleden zei timpy00: Ik heb prima sfeer ervaren in de Arena als bij andere wedstrijden. Bij Feyenoord Ajax zie je voor Feyenoord helaas al te goed waar de niet beste reputatie vandaan komt bij letterlijk iedere close up. Overigens is de sfeer in de Kuip natuurlijk het allergrootste fabeltje wat er is. En daarmee zeg ik niet dat er geen sfeer is, maar die mythische status slaat natuurlijk nergens op. Maar je hebt wel gelijk tegen Ajax hoor je ze wel. Verklaar je nader, want ik herken dit beeld niet. En ik denk na een aantal jaren als seizoenkaarthouder best een inschatting te kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten