Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Tim':

Natuurlijk is dat niet kinderachtig. Negende worden is bestuurlijk toch ook niet hetzelfde (of te verwaarlozen) als vijftiende worden?

Dit is toch helemaal niet te vergelijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Aaron21:

Dit is toch helemaal niet te vergelijken?

Hoezo? Dan is de uitslag richting het komend seizoen toch ook hetzelfde? Eerste en tweede is allebei Champions League. Negende en vijftiende is allebei geen Europees voetbal en geen degradatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Aaron21:

Met geschiedenis zijn we niks.

Het punt dat plaats 1 en 2 precies hetzelfde betekenen negeer je hier ook mooi.

Omdat het complete onzin is. Het levert inderdaad hetzelfde op qua Europese plaatsing, maar er is prijzengeld, merchandisingsinkomsten, prestige (en de bijbehorende aantrekkingskracht voor spelers buiten NL), en natuurlijk de extra transferwaarde die spelers hebben als ze bij de kampioen van de Eredivisie spelen ipv bij de nummer twee die op tien punten is geëindigd.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

Omdat het complete onzin is. Het levert inderdaad hetzelfde op qua Europese plaatsing, maar er is prijzengeld, merchandisingsinkomsten, prestige (en de bijbehorende aantrekkingskracht voor spelers buiten NL), en natuurlijk de extra transferwaarde die spelers hebben als ze bij de kampioen van de Eredivisie spelen ipv bij de nummer twee die op tien punten is geëindigd.

Niet akkoord. Het gaat de spelers enkel om hoeveel centjes je betaald en of ze al dan niet CL spelen. Stel je voor Feyenoord wordt 1e en Ajax wordt 2e, dan zal Ajax voor de meesten nog steeds veel interessanter zijn, omdat die gewoon meer betalen en ook CL spelen dan. Qua prijzengeld in de ED zal dat allemaal wel meevallen. Het grote geld zit in de CL. Extra transferwaarde zal ook wel meevallen. Die hangt vooral af van je Europese prestaties. Kijk maar sinds 2019 (topseizoen Ajax in de CL), zij teren nog steeds op de zogenaamde 'Ajax bonus', waardoor voor middelmatige spelers al gauw 10 mio extra betaald wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei MetalMichael:

Ben je dom of doe je dom?

Even voordat ik hier serieus op in ga.

Pardon? Waar heb jij het over? Ik heb gisteravond gewoon netjes aangegeven tegen @bas huijsmans ik fout zat, mijn schuld was en niet non discussie is. Waar slaat dit op? Ik word vervolgens wakker, krijg mention en ga kijken wat er staat, is het weg. Dan vraag ik het, reageer jij zo? Wtf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Pardon? Waar heb jij het over? Ik heb gisteravond gewoon netjes aangegeven tegen @bas huijsmans ik fout zat, mijn schuld was en niet non discussie is. Waar slaat dit op? Ik word vervolgens wakker, krijg mention en ga kijken wat er staat, is het weg. Dan vraag ik het, reageer jij zo? Wtf 

Kijk even naar de minuten en de discussie. Denk je daadwerkelijk dat ik op jou reageer? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond hem bij Volendam altijd wel goed, masr was toen sowieso een sterke ploeg. Ook met Van der Ven naast hem.

Moet zeggen; als hij Lopez vervangt, dan gaan we er op vooruit. Maar als Hartman ook gaat (grote kans), mag ik hopen dat we ook nog wel iets halen voor de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Vond hem bij Volendam altijd wel goed, masr was toen sowieso een sterke ploeg. Ook met Van der Ven naast hem.

Moet zeggen; als hij Lopez vervangt, dan gaan we er op vooruit. Maar als Hartman ook gaat (grote kans), mag ik hopen dat we ook nog wel iets halen voor de basis.

Vorig seizoen was ie aanvallend redelijk, ik vond hem verdedigend af en toe net zo'n sloaptablet als Brenet. Dit seizoen is het verdedigend nog steeds matig, maar is zijn aanvallende waarde minder. Dat kan ook komen doordat ie nu met Vlap voor hem speelt i.p.v. Misidjan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Utrecht-aanvoerder Nick Viergever doet na afloop zijn beklag bij ESPN. "Ik weet niet of je het gezien hebt… In het begin lijkt het allemaal heel aardig, maar hier valt echt niet op te voetballen. De bal hobbelt alle kanten op, dan heb je steeds net te veel tijd nodig."

image.thumb.png.7ffe5523e4f64d7cf4b3b46764aa5132.png

Is goed Nick :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha die Hadj-Musa is wel leuk om te kijken he. Gebeurd genoeg in ieder geval met hem op het veld, die mislukte rainbow flink ook ;c 

Begin me steeds meer te irriteren aan hem. Goede goal hoor, maar moet zulke geintjes achterwege laten. Z’n overzicht is nog minder dan die van Manhoef. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites