MetalMichael Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Ben je dom of doe je dom? Even voordat ik hier serieus op in ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 15 minuten geleden zei Tim': Natuurlijk is dat niet kinderachtig. Negende worden is bestuurlijk toch ook niet hetzelfde (of te verwaarlozen) als vijftiende worden? Dit is toch helemaal niet te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 16 minuten geleden zei Aaron21: Dit is toch helemaal niet te vergelijken? Hoezo? Dan is de uitslag richting het komend seizoen toch ook hetzelfde? Eerste en tweede is allebei Champions League. Negende en vijftiende is allebei geen Europees voetbal en geen degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 57 minuten geleden zei MetalMichael: Ben je dom of doe je dom? Even voordat ik hier serieus op in ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 9 minuten geleden zei Kelvin: Haha dit hele filmpje van deze kantineheld is wel een aanrader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) 2 uur geleden zei Aaron21: Met geschiedenis zijn we niks. Het punt dat plaats 1 en 2 precies hetzelfde betekenen negeer je hier ook mooi. Omdat het complete onzin is. Het levert inderdaad hetzelfde op qua Europese plaatsing, maar er is prijzengeld, merchandisingsinkomsten, prestige (en de bijbehorende aantrekkingskracht voor spelers buiten NL), en natuurlijk de extra transferwaarde die spelers hebben als ze bij de kampioen van de Eredivisie spelen ipv bij de nummer twee die op tien punten is geëindigd. 6 maart bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 3 uur geleden zei PJHoutman: Omdat het complete onzin is. Het levert inderdaad hetzelfde op qua Europese plaatsing, maar er is prijzengeld, merchandisingsinkomsten, prestige (en de bijbehorende aantrekkingskracht voor spelers buiten NL), en natuurlijk de extra transferwaarde die spelers hebben als ze bij de kampioen van de Eredivisie spelen ipv bij de nummer twee die op tien punten is geëindigd. Niet akkoord. Het gaat de spelers enkel om hoeveel centjes je betaald en of ze al dan niet CL spelen. Stel je voor Feyenoord wordt 1e en Ajax wordt 2e, dan zal Ajax voor de meesten nog steeds veel interessanter zijn, omdat die gewoon meer betalen en ook CL spelen dan. Qua prijzengeld in de ED zal dat allemaal wel meevallen. Het grote geld zit in de CL. Extra transferwaarde zal ook wel meevallen. Die hangt vooral af van je Europese prestaties. Kijk maar sinds 2019 (topseizoen Ajax in de CL), zij teren nog steeds op de zogenaamde 'Ajax bonus', waardoor voor middelmatige spelers al gauw 10 mio extra betaald wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 6 uur geleden zei MetalMichael: Ben je dom of doe je dom? Even voordat ik hier serieus op in ga. Pardon? Waar heb jij het over? Ik heb gisteravond gewoon netjes aangegeven tegen @bas huijsmans ik fout zat, mijn schuld was en niet non discussie is. Waar slaat dit op? Ik word vervolgens wakker, krijg mention en ga kijken wat er staat, is het weg. Dan vraag ik het, reageer jij zo? Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Pardon? Waar heb jij het over? Ik heb gisteravond gewoon netjes aangegeven tegen @bas huijsmans ik fout zat, mijn schuld was en niet non discussie is. Waar slaat dit op? Ik word vervolgens wakker, krijg mention en ga kijken wat er staat, is het weg. Dan vraag ik het, reageer jij zo? Wtf Kijk even naar de minuten en de discussie. Denk je daadwerkelijk dat ik op jou reageer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Zojuist zei MetalMichael: Kijk even naar de minuten en de discussie. Denk je daadwerkelijk dat ik op jou reageer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Ik denk dat ze dit bij Feyenoord ook een non-discussie vinden en ze zich daarom gaan richten op plek 3, want anders kan ik de mogelijke interesse in Gijs Smal niet verklaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Als hij komt neem ik een seizoenskaart. Om hem vervolgens ritueel te verbranden. Die man heeft geen Feyenoordhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Vond hem bij Volendam altijd wel goed, masr was toen sowieso een sterke ploeg. Ook met Van der Ven naast hem. Moet zeggen; als hij Lopez vervangt, dan gaan we er op vooruit. Maar als Hartman ook gaat (grote kans), mag ik hopen dat we ook nog wel iets halen voor de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 8 minuten geleden zei 007mark: Vond hem bij Volendam altijd wel goed, masr was toen sowieso een sterke ploeg. Ook met Van der Ven naast hem. Moet zeggen; als hij Lopez vervangt, dan gaan we er op vooruit. Maar als Hartman ook gaat (grote kans), mag ik hopen dat we ook nog wel iets halen voor de basis. Vorig seizoen was ie aanvallend redelijk, ik vond hem verdedigend af en toe net zo'n sloaptablet als Brenet. Dit seizoen is het verdedigend nog steeds matig, maar is zijn aanvallende waarde minder. Dat kan ook komen doordat ie nu met Vlap voor hem speelt i.p.v. Misidjan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 13 uur geleden zei Kyrill: Wat stond hier?! Een gifje van Gino D’Acampo, vanwege onderstaand filmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 9 uur geleden zei JanVertonghen: Een gifje van Gino D’Acampo, vanwege onderstaand filmpje: Holly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) Zie dat het al geplaatst is in ander topic 8 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citaat Utrecht-aanvoerder Nick Viergever doet na afloop zijn beklag bij ESPN. "Ik weet niet of je het gezien hebt… In het begin lijkt het allemaal heel aardig, maar hier valt echt niet op te voetballen. De bal hobbelt alle kanten op, dan heb je steeds net te veel tijd nodig." Is goed Nick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wat voor cijfer zou hij het veld hebben gegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zou De Wit vrij staan bij die 1-0? Allemachtig zeg dat Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) We hebben een aantal zaken omgegooid: Mandekking op het middenveld, de standaardsituaties. Nou Marinus, hoe vind je het zelf gaan? 10 maart bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 100% hands van Dijks > penalty niet gegeven > goal Fortuna 2-0. Weer een gênante beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Ongekend, wat hebben wij toch een stel mongolen als scheidsrechter in Nederland.. Echt niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Haha die Hadj-Musa is wel leuk om te kijken he. Gebeurd genoeg in ieder geval met hem op het veld, die mislukte rainbow flink ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha die Hadj-Musa is wel leuk om te kijken he. Gebeurd genoeg in ieder geval met hem op het veld, die mislukte rainbow flink ook Begin me steeds meer te irriteren aan hem. Goede goal hoor, maar moet zulke geintjes achterwege laten. Z’n overzicht is nog minder dan die van Manhoef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten