Thierryvane Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Wat ben ik blij dat ik op deze regenachtige zondag NEC - Volendam ben gaan kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Wat ben ik blij dat ik op deze regenachtige zondag NEC - Volendam ben gaan kijken. +1 wat een einde 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Pelle van Amersfoort had 'm er al wel in mogen schieten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Even naar aanleiding van de Ajax goal net. Niet dat ik het (in dit geval) erg vind maar zit er niet een fout in de regels omtrent buitenspel in combinatie met de VAR? Nu wordt er aan assistenten gevraagd om niet te vlaggen bij een twijfelgeval omdat ze later toch weer terug kunnen naar dat moment. Maar nu heb je dus situaties waarbij de VAR niet kan oordelen en dan wordt het oordeel van de assistent gehandhaafd. Maar die mag niet vlaggen omdat het dicht bij elkaar zit, ook al zou hij denken van wel. Dus dan krijg je een doelpunt waarbij de VAR het niet weet en de assistent denk dat het buitenspel is maar de goal blijft staan. Of zie ik iets over het hoofd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Even naar aanleiding van de Ajax goal net. Niet dat ik het (in dit geval) erg vind maar zit er niet een fout in de regels omtrent buitenspel in combinatie met de VAR? Nu wordt er aan assistenten gevraagd om niet te vlaggen bij een twijfelgeval omdat ze later toch weer terug kunnen naar dat moment. Maar nu heb je dus situaties waarbij de VAR niet kan oordelen en dan wordt het oordeel van de assistent gehandhaafd. Maar die mag niet vlaggen omdat het dicht bij elkaar zit, ook al zou hij denken van wel. Dus dan krijg je een doelpunt waarbij de VAR het niet weet en de assistent denk dat het buitenspel is maar de goal blijft staan. Of zie ik iets over het hoofd? Belangrijk: Er wordt bij assistenten gevraagd om niet direct te vlaggen bij een twijfelgeval. Maar na een doelpunt wel hun vlag omhoog te steken als ze oorspronkelijk vonden dat het buitenspel was. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Belangrijk: Er wordt bij assistenten gevraagd om niet direct te vlaggen bij een twijfelgeval. Maar na een doelpunt wel hun vlag omhoog te steken als ze oorspronkelijk vonden dat het buitenspel was. Dankjewel, dat miste ik dus. Kon mij al niet voorstellen dat ik in twee tellen iets zou kunnen verzinnen waar ze bij de FIFA nog niet op gekomen waren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Wanneer gaan we eens stoppen met die gare EDM-nummers tijden de rust? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Hoe mist Sahraoui deze?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Die hele hype nooit begrepen. Wat een waardeloze keeper is die Noppert toch. Die kan er echt niks van 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 34 minuten geleden zei MarcFR: Die hele hype nooit begrepen. Wat een waardeloze keeper is die Noppert toch. Die kan er echt niks van Een seizoen boven zichzelf uitgestegen, voor hem gezien uiteindelijk ook precies het juiste seizoen van z'n carriere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Luukie Brouwers is wel een slechte verliezer, jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 5, 2023 Share Gepost November 5, 2023 Wat een kneus is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 Hihihi Luuk, hihihi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Hihihi Luuk, hihihi. Zo sta ik er ook altijd bij als ik er een dikke bolus uit draai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 Leuk die eerste goal van Go Ahead dit weekend, maar die had wel afgekeurd moeten worden door de VAR. Man die ingooit heeft 1 voet in de lucht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 20 uur geleden zei La Pulga: Het leek alleen niet echt op een vrije trap haha. Scheidsje heeft niet zo vandaag. Ging net posten dat hij de cruciale beslissingen juist goed deed Dit was als je het beeld van achter zag overduidelijk een overtreding, hij raakt de bal niet. Daarnaast het voordeel geven bij de 2-1 (penalty als 'ie had gemist), de penalty voor de 2-2. En het twee keer geel voor Tavsan natuurlijk. Vaak genoeg dat scheidsrechters in beide gevallen onterecht geen kaart geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost November 6, 2023 Share Gepost November 6, 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Leuk die eerste goal van Go Ahead dit weekend, maar die had wel afgekeurd moeten worden door de VAR. Man die ingooit heeft 1 voet in de lucht Niet de eerste keer dat zoiets gebeurd tegen Vitesse. Vorig jaar bij Excelsior uit idemdito. Ik kan er nog steeds niet bij dat Vitesse zo zich heeft laten afslachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Lekker Jappie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Klasse gekeept weer Cillessen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Gaat ineens hard daar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Prima potje op de zaterdagavond. Nu zal de 4-3 nog wel vallen in 90+6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Cocu weg. Geen verrassing na vorige week. Wordt een hele klus om Vitesse in de Eredivisie te houden dit jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Dit zat er inderdaad aan te komen. Vandaag niet aanwezig geweest, 2e helft wel gezien en dat was bedroevend. Maar ligt niet alleen aan Cocu. Je hebt een TD, Ed Sheeran, die 3 spitsen haalt die niet scoren. Oké 1 geblesseerd geraakt. Dus ook Ed moet in de spiegel kijken. Pijnlijke avond in ieder geval. Vind het persoonlijk jammer voor hem, want toch een clubman. Maar zijn spelopvatting werkt niet. Het siert hem dat hij zelf opstapt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 12, 2023 Share Gepost November 12, 2023 10 uur geleden zei Vitesse88: Dit zat er inderdaad aan te komen. Vandaag niet aanwezig geweest, 2e helft wel gezien en dat was bedroevend. Maar ligt niet alleen aan Cocu. Je hebt een TD, Ed Sheeran, die 3 spitsen haalt die niet scoren. Oké 1 geblesseerd geraakt. Dus ook Ed moet in de spiegel kijken. Pijnlijke avond in ieder geval. Vind het persoonlijk jammer voor hem, want toch een clubman. Maar zijn spelopvatting werkt niet. Het siert hem dat hij zelf opstapt. Die kan het beter bij het zingen houden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 12, 2023 Share Gepost November 12, 2023 Wat een ongelofelijk kutseizoen is dit eigenlijk aan het worden in de Eredivisie in zijn algemeenheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts