Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Op 31-5-2023 om 20:06 zei joostmakaay: Wanneer gaan we eens stoppen met het gedrocht genaamd Joey Kooij? Soort van postnatale abortus? Roestige breinaald, rechtgeplooide kleerhanger of gewoon een soort uit de kluiten gegroeide stofzuiger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 3 uur geleden zei Tim': En wat vinden we de allermooiste? Ik ga voor Van Ottele. Die knal Ik mis de omhaal van Gladon tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Die van Kramer is ook heel mooi hoor. Drie keer raken en bam doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Come on Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 (bewerkt) Zo, die pingel van Auassar ligt nu op het spoor bij Schiedam Centrum... Mooi dat Olij de held is, na zo'n topseizoen. 4 juni 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Op 2-6-2023 om 00:04 zei Thierryvane: Probs voor het uitvak. 90 minuten lang aan het zingen en springen. Olij zit op keepen. Klasbak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Interessant dat je als Utrecht op strafschoppen speelt met een keeper die zo duikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Goh wat een pot zeg. Sparta had het echt allang af moeten maken. En die bal die nog van de lijn gehaald werd, bizar. Denk overigens wel dat Sparta kansloos is tegen dit Twente, zeker na deze slijtageslag. Maar it’s all in the game (om maar eens een open deur in te trappen.) Me wel weer enorm zitten verbazen over zowel het thuis als uitpubliek. Ten eerste 20+ Utrecht supporters in het Sparta vak. Dan gaat er dus al iets mis in mijn ogen. Gebeurd overal, weet ik, maar ‘het systeem’ is dus zo lek als een mandje. Dan staan er vervolgens een paar eencelligen heerlijk het uitvak (waar wij naast zaten) te provoceren. En dan zie je na de wedstrijd de uitfans een poging wagen om door alle hekken te breken. Bizar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Kevin Strootman in gesprek met Sparta Rotterdam lees ik net.. Kan van toegevoegde waarde zijn voor de jongere gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 13 uur geleden zei LiverpoolFC: Kevin Strootman in gesprek met Sparta Rotterdam lees ik net.. Kan van toegevoegde waarde zijn voor de jongere gasten. De Guzman en Strootman op een middenveld, dat voelt wel heel oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Fledderus is aangesteld als nieuwe technisch manager van de Eredivisie CV. Dat is toch wel een vreemde keuze. Hij is niet alleen de laan uitgestuurd bij Groningen vanwege zijn aankoopbeleid, maar ook omdat er veel kritiek was op zijn omgang met collega's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Juichen voor een treffer van Twente. Moet niet gekker worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Heb ook écht helemaal niets met Twente, zeker niet na dat gekochte kampioenschap en al dat gezeik eromheen. Maar heb ook liever dat ze Europa in gaan dan Sparta. Wat ik overigens wel weer een prachtige club vind hoor. Maar die gaan volgend seizoen waarschijnlijk gewoon weer een 'normaal' jaar hebben, terwijl FC Twente nog wel potentie heeft om wat wedstrijden in Europees verband te winnen. Ook grote kans dat ze de stabiele nummer 4 van de Eredivisie gaan worden komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 7 minuten geleden zei 007mark: Heb ook écht helemaal niets met Twente, zeker niet na dat gekochte kampioenschap en al dat gezeik eromheen. Maar heb ook liever dat ze Europa in gaan dan Sparta. Wat ik overigens wel weer een prachtige club vind hoor. Maar die gaan volgend seizoen waarschijnlijk gewoon weer een 'normaal' jaar hebben, terwijl FC Twente nog wel potentie heeft om wat wedstrijden in Europees verband te winnen. Ook grote kans dat ze de stabiele nummer 4 van de Eredivisie gaan worden komende jaren. Denk dat je mistelt en stabiel 5e bedoelt, na PSV, Ajax, Feyenoord en AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Denk dat je mistelt en stabiel 5e bedoelt, na PSV, Ajax, Feyenoord en AZ. Fout gedacht. FC Twente heeft een veel grotere achterban en stadion dan AZ. Die hebben dan wel weer de sterkste jeugdopleiding van Nederland op dit moment, maar zijn wel afhankelijk van wat daar door komt, en de transfers die ze maken. Verwacht dat FC Twente best wel eens die stap kan gaan maken om betere prestaties neer te zetten dan AZ de komende jaren. Was vorig jaar al zo, en dit jaar was het verschil ook niet zo groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 (bewerkt) Ik denk ook dat Twente wel een kans maakt tegen AZ, maar denk dat het zeker met de huidige jeugdelftallen dat niet de komende 3 jaar gaat zijn eigenlijk. Qua potentie is FC Twente natuurlijk zeker groter, maar goed, we hebben in de toekomst ook zeker een hele goede nummer 5 nodig om de Portugezen en de Fransen een beetje achter ons te houden en de Champions League plekken goed te vullen, mocht er weer eens wat fout gaan in Amsterdam. Het is vooral handig dat Sparta of Twente zich toevallig voor de Conference League weet te plaatsen, dat gaat echt alle verschil maken en ik denk dat het voornamelijk in de loting gaat liggen. Misschien nog wel meer dan welke club het nu gaat redden. Ik bedoel in een play off ronde tegen Gent of CFR Cluj hebben beiden gewoon een kans. Tegen Juventus en Frankfurt, kunnen ze beiden gewoon inpakken. Hoewel ik weer terugdenk dat Twente bijna Fiorentina wist uit te schakelen, dus misschien is er toch iets meer mogelijk dan ik dacht. 8 juni 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Toch denk ik dat AZ veel verder is dan Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 7 uur geleden zei Thomassje123: Toch denk ik dat AZ veel verder is dan Twente Maar dat is helemaal niet raar toch? Die spelen toch al wel jaren bovenin mee, Twente heeft de laatste 2/3 jaar weer de weg omhoog ingezet. En ook ik heb een nare smaak aan het kampioenschap etc. maar uiteindelijk voeren ze goed beleid en dat loont. Imo ben ik nog steeds van mening dat playoffs voor Europa echt ruk is. De nummer 8 man met 20 punten minder nog Europa in. Eigenlijk te bizar voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 32 minuten geleden zei Vitesse88: Maar dat is helemaal niet raar toch? Die spelen toch al wel jaren bovenin mee, Twente heeft de laatste 2/3 jaar weer de weg omhoog ingezet. En ook ik heb een nare smaak aan het kampioenschap etc. maar uiteindelijk voeren ze goed beleid en dat loont. Imo ben ik nog steeds van mening dat playoffs voor Europa echt ruk is. De nummer 8 man met 20 punten minder nog Europa in. Eigenlijk te bizar voor woorden. Precies en ik denk dat Twente ook een klein stapje terug doet aankomend seizoen. Gaat te veel weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Danny Buijs naar Fortuna. @Nom de Guerre sterkte alvast... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Danny Buijs naar Fortuna. @Nom de Guerre sterkte alvast... Haha ja vertoont proletengedrag maar alsof Fortuna veel keus heeft, als je naar de beschikbare Nederlandse trainers kijkt dan zijn het allemaal dubieuze types. Ruud Brood, Jean-Paul van Gastel, Dirk Kuyt, Jaap Stam, Ricardo Moniz, Fred Grim, Heitinga of Reiziger waren (misschien) ook haalbaar, maar ja, ook genoeg op aan te merken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 12 uur geleden zei 007mark: Heb ook écht helemaal niets met Twente, zeker niet na dat gekochte kampioenschap en al dat gezeik eromheen. Maar heb ook liever dat ze Europa in gaan dan Sparta. Wat ik overigens wel weer een prachtige club vind hoor. Maar die gaan volgend seizoen waarschijnlijk gewoon weer een 'normaal' jaar hebben, terwijl FC Twente nog wel potentie heeft om wat wedstrijden in Europees verband te winnen. Ook grote kans dat ze de stabiele nummer 4 van de Eredivisie gaan worden komende jaren. Ik denk ook dat dit van Sparta wat meer incidenteel is. Wel ziek hoor, had het er met een vriend gisteren nog over: 5 jaar geleden hadden we hier groot feest omdat Emmen Sparta naar de KKD schoot, 5 jaar later staan ze op de rand van Europa. Het kan verkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Mijn favoriet is toch hier Roda JC - Sparta. Die gewoon beslist worden door 2 vrijetrappen van Fledderus, de ontlading daarna vond ik prachtig. Ook omdat volgens mij toen Fledderus ook niet lekker in de club lag en hij het dan toch doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 2 uur geleden zei Hakai: Haha ja vertoont proletengedrag maar alsof Fortuna veel keus heeft, als je naar de beschikbare Nederlandse trainers kijkt dan zijn het allemaal dubieuze types. Ruud Brood, Jean-Paul van Gastel, Dirk Kuyt, Jaap Stam, Ricardo Moniz, Fred Grim, Heitinga of Reiziger waren (misschien) ook haalbaar, maar ja, ook genoeg op aan te merken toch? Rob Penders halen bij Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik denk ook dat dit van Sparta wat meer incidenteel is. Wel ziek hoor, had het er met een vriend gisteren nog over: 5 jaar geleden hadden we hier groot feest omdat Emmen Sparta naar de KKD schoot, 5 jaar later staan ze op de rand van Europa. Het kan verkeren. Sterker nog, toen Steijn vorig seizoen daar trainer werd, stonden ze op degraderen als ik me niet vergis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten