Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Op 21-5-2023 om 15:20 zei 007mark:

Oh oh oh Stankovic van held naar schlemiel.

Volkomen terecht die blunders, vanaf minuut 1 was hij al aan het tijdrekken. Prima keeper overigens, maar gisteren had hij zijn dag niet. Ook enkele uittrappen over de zijlijn.

Heb Volendam overigens laatst zien spelen thuis tegen PSV. Toen vond ik ze echt goed spelen en zat er een idee achter. Gisteren heb ik er helemaal niets van gezien, zo verdedigend en tijdrekken. Er zat helemaal niets in van wat ik een paar weken terug heb gezien. Heel vreemd dat het zo veel minder was.

Wel heel knap dat ze zich hebben gehandhaafd na in de winterstop met slecht 6 punten te zijn ingegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Best wel ja, hoe kun je Emmen nou niet leuk vinden? 

Nou ja, op basis van het voetbal zouden ze het verdienen om er uit te vliegen: Er zit nogal wat contrast tussen het 1e seizoen van Emmen in de eredivisie en dit seizoen: Het was vaak niet om aan te gluren. Dat eerste jaar speelden ze toch wat lekkerder, aanvallender. Maar goed, heeft ook wel met beleid te maken. Je haalt een spits die de 100 meter loopt in 4 seconden dan moet je lekker gaan counteren. Dat ligt Lukkien helemaal niet, dus Zivkovic was eigenlijk het hele seizoen nagenoeg onbruikbaar. Je zag afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord wel waar zijn kracht ligt, op dat randje weggestoken worden. Maar als je dan vervolgens buitenspelers/middenvelders hebt die niet 1 fatsoenlijke bal kunnen spelen, wordt het een lastig verhaal. Het zegt ook wel erg veel dat Veendorp een van de beteren was dit seizoen.

Veel spelers ook die absoluut niet renderen. Je schrikt er bijna van, maar FC Emmen heeft een selectie van 32 man. En dan spelers als Guclu, Lieder, Darfalou, Hoesen, Sanchez, Toufiqui, Vos en ga zo maar even door, die nagenoeg geen wedstrijd gespeeld hebben door ofwel blessures, ofwel een gebrek aan kwaliteit. Dat zijn wel echt te veel spelers die je geld kostten waar je geen gebruik van maakt. En dat blijkt wel: Er is niet echt 1 uitblinker. Ja die is er wel, maar die staat centraal achter in. 

Maar als club/sfeer is het toch een prima club? Enkel nadeel is dat stomme kunstgras, maar daar wordt snel een klap op gegeven begreep ik: Ofwel komt er een nieuw stadion met echt gras en als dat niet door graat, tyfstralen ze dat kunstgras er uit. 

Huilen wel wat die van Boekel deed bij die uitbraak van Zivkovic. Fluiten voor een overtreding i.p.v. voordeel af te wachten, weten dat je fout zit en dan een terecht boze Zivkovic een gele kaart geven. Zeg dan gewoon dat je een lul bent dat je afgefloten hebt i.p.v. geel geven, en dan in de rust toegeven dat je fout zit. Slappe zak. 

Ja geen idee man. Het is ook geen haat ofzo, maar met sommige clubs heb je gewoon heel weinig. En Emmen is er daar één van. Is in mijn hoofd gewoon geen Eredivisie club ;c

6 uur geleden zei Gert:

Deze boomer heeft echt geen idee waar je het over hebt.

Deze boomer ook niet :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

Heb eigenlijk niks met welke ploeg dan ook in de play offs, dus doe dan maar de clubs promoveren die normaal gras hebben.

maar er moet toch sowieso toegewerkt worden naar normaal gras? dacht dat Heracles er zelf deze zomer of de zomer erop naartoe ging gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei himan:

AZ? Maar goed, volgend jaar drie Champions League plekken en mogelijk de top drie eredivisieclubs in chaos. Kans voor AZ en Twente lijkt me zo.

Bij Twente zal veel weg gaan, is maar de vraag wat er voor terug komt

Wat betreft Bosz, die eindigt zonder club is mijn voorspelling. Geen van allen dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites