Kyrill Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Beetje reclame maken maar het is goed nieuws voor KPN klanten die ESPN afnemen: Goed nieuws voor ESPN Compleet-abonnees bij KPN. Als hoofdsponsor van de Eredivisie geven we alle KPN klanten met ESPN Compleet een extraatje. Deze klanten kunnen gedurende de laatste twee speelronden alle gelijktijdig gespeelde wedstrijden live zien. We zetten hiervoor, naast de gebruikelijke kanalen 221 tot met 224, 6 extra kanalen in. Op zondag 21 en 28 mei zet KPN 6 extra ESPN-kanalen open, zodat live alle Eredivisiewedstrijden van speelronde 33 en 34 te volgen zijn. Je vindt de extra kanalen op kanaalnummer 215 t/m 220. Exclusief bij KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie. Of het nu gaat om de strijd om de tweede, derde en vierde plaats of wie uitkomt in de nacompetitie, het is nu allemaal te bekijken bij KPN voor ESPN abonnees. Hoe doe/kan ik dit doen met KPN ITV als ik geen reguliere ''normale'' zenders zenders heb met getallen? Ik heb dus uiteraard wel KPN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Hoe doe/kan ik dit doen met KPN ITV als ik geen reguliere ''normale'' zenders zenders heb met getallen? Ik heb dus uiteraard wel KPN Je hebt wel tv in het abonnement? Anders gaat het niet. Heb je wel tv maar kijk je zonder tv-ontvanger, dan kun je gewoon gebruik maken van de itv online app voor telefoon, tablet of wil je via laptop kijken via tv.kpn.com Naast tv van KPN moet je wel een ESPN abonnement hebben bij KPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Je hebt wel tv in het abonnement? Anders gaat het niet. Heb je wel tv maar kijk je zonder tv-ontvanger, dan kun je gewoon gebruik maken van de itv online app voor telefoon, tablet of wil je via laptop kijken via tv.kpn.com Naast tv van KPN moet je wel een ESPN abonnement hebben bij KPN. Duidelijk, laat dan maar Richard, dat heb ik niet. Maar mooi voor de mensen die wel hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Ik voldoe aan alle voorwaarden, maar heb ook 2 verjaardagen Mooie actie wel. Benieuwd hoeveel wedstrijden er uit gespeeld gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 43 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb vooral truien met capuchons (zonder de capuchon te gebruiken), moet ik dan een hele nieuwe garderobe aanschaffen? Jep, boefje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 6 uur geleden zei Kelvin: Ik heb vooral truien met capuchons (zonder de capuchon te gebruiken), moet ik dan een hele nieuwe garderobe aanschaffen? Naja, voor 1 wedstrijdje in de week kan je best wel een speciaal shirtje aanschaffen en daarna wellicht eventueel misschien in de wasmachine doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Oh oh oh Stankovic van held naar schlemiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Je snapt toch wel waarom Cambuur gedegradeerd is. Sparta speelt echt een dramatische eerste helft. En komt dan eigenlijk zonder goed te spelen of aan te zetten op 3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Positief puntje: Nog geen enkele wedstrijd gestaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Dat schakel kanaal is zeer vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Je snapt toch wel waarom Cambuur gedegradeerd is. Sparta speelt echt een dramatische eerste helft. En komt dan eigenlijk zonder goed te spelen of aan te zetten op 3-1 Maar Sparta heeft wel echt heeeerlijk seizoen, kan je van Cambuur niet zeggen /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 37 minuten geleden zei 007mark: Oh oh oh Stankovic van held naar schlemiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Is het heel onaardig als ik hoop dat Emmen verliest in de play-offs? Heb echt niks met Emmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Ik ook niet. Kut kunstgras. Lekkere thuisafsluiter zeg. Eerste kwartier gemist omdat we te laat vertrokken uit de kroeg Maar mooie middag gehad, nu lekker naar huis en op tijd pitten. Kapot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 (bewerkt) Had gehoopt dat Excelsior eruit vloog. Wat een vreselijke club is dat. Kan niet echt een reden benoemen waarom. 21 mei 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 1 uur geleden zei Aaron21: Had gehoopt dat Excelsior eruit vloog. Wat een vreselijke club is dat. Kan niet echt een reden benoemen waarom. Hartstikke knap juist. Club met beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Hartstikke knap juist. Club met beleid. Ja, dat klopt inderdaad. Heb er alleen weinig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Die beelden bij Excelsior. Wat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 13 uur geleden zei Aaron21: Had gehoopt dat Excelsior eruit vloog. Wat een vreselijke club is dat. Kan niet echt een reden benoemen waarom. Punten in mindering voor Excelsior graag en alsnog degraderen. Als we een vreugdebiertje op het veld na een goal gaan bestraffen met stakingen, dan is een pitch invasion puntenaftrek waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 18 uur geleden zei Michaelinho*: Is het heel onaardig als ik hoop dat Emmen verliest in de play-offs? Heb echt niks met Emmen Best wel ja, hoe kun je Emmen nou niet leuk vinden? Nou ja, op basis van het voetbal zouden ze het verdienen om er uit te vliegen: Er zit nogal wat contrast tussen het 1e seizoen van Emmen in de eredivisie en dit seizoen: Het was vaak niet om aan te gluren. Dat eerste jaar speelden ze toch wat lekkerder, aanvallender. Maar goed, heeft ook wel met beleid te maken. Je haalt een spits die de 100 meter loopt in 4 seconden dan moet je lekker gaan counteren. Dat ligt Lukkien helemaal niet, dus Zivkovic was eigenlijk het hele seizoen nagenoeg onbruikbaar. Je zag afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord wel waar zijn kracht ligt, op dat randje weggestoken worden. Maar als je dan vervolgens buitenspelers/middenvelders hebt die niet 1 fatsoenlijke bal kunnen spelen, wordt het een lastig verhaal. Het zegt ook wel erg veel dat Veendorp een van de beteren was dit seizoen. Veel spelers ook die absoluut niet renderen. Je schrikt er bijna van, maar FC Emmen heeft een selectie van 32 man. En dan spelers als Guclu, Lieder, Darfalou, Hoesen, Sanchez, Toufiqui, Vos en ga zo maar even door, die nagenoeg geen wedstrijd gespeeld hebben door ofwel blessures, ofwel een gebrek aan kwaliteit. Dat zijn wel echt te veel spelers die je geld kostten waar je geen gebruik van maakt. En dat blijkt wel: Er is niet echt 1 uitblinker. Ja die is er wel, maar die staat centraal achter in. Maar als club/sfeer is het toch een prima club? Enkel nadeel is dat stomme kunstgras, maar daar wordt snel een klap op gegeven begreep ik: Ofwel komt er een nieuw stadion met echt gras en als dat niet door graat, tyfstralen ze dat kunstgras er uit. Huilen wel wat die van Boekel deed bij die uitbraak van Zivkovic. Fluiten voor een overtreding i.p.v. voordeel af te wachten, weten dat je fout zit en dan een terecht boze Zivkovic een gele kaart geven. Zeg dan gewoon dat je een lul bent dat je afgefloten hebt i.p.v. geel geven, en dan in de rust toegeven dat je fout zit. Slappe zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 3 uur geleden zei Mansveld: Punten in mindering voor Excelsior graag en alsnog degraderen. Als we een vreugdebiertje op het veld na een goal gaan bestraffen met stakingen, dan is een pitch invasion puntenaftrek waard. Alleen al voor die dans moves van Dijkhuizen moeten ze wat mij betreft helemaal onderaan in de voetbalpyramide beginnen. Wat een gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Dan moet ik zeker dood vanwege mijn moves (robotdance). Nee lekker aardig allemaal weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 /S ofzo toch? Schijnt helemaal hip te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Deze boomer heeft echt geen idee waar je het over hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 4 uur geleden zei Mansveld: Punten in mindering voor Excelsior graag en alsnog degraderen. Als we een vreugdebiertje op het veld na een goal gaan bestraffen met stakingen, dan is een pitch invasion puntenaftrek waard. Heracles dan ook maar meteen het kampioenschap afpakken, en met terugwerkende kracht Twente het behalen van Europees voetbal vorig jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten