Zawisza Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Een tribune sluiten schiet je toch niks mee op. Allemaal zeuren over collectieve straffen, maar dan wel 90% van die tribune onterecht willen straffen hehe. Dat die gast van Groningen nog rondloopt in t stadion (ik ga geen namen noemen), is de grap. Gooi die vent eruit, inclusief butplugmaatjes. Iedereen weet wie t zijn, geloof mij nou. Maar straf niet random gasten die willen zingen voor hun club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Op 14-5-2023 om 16:00 zei sennid: Het was een mooi dagje Rotterdam, een resultaat vanuit onze kant had ik toch niet verwacht. Wij mochten op vrij vervoer die kant op, dus vroeg in de trein richting Rotterdam. Toen wij in Deventer weggingen zat die al vol met Feyenoorders uit Enschede en omgeving. Elk station kwamen er meer en meer in tot de trein vol was. Voor de tijd nog even lekker op een terras gezetten en naar de Kuip gelopen. Dit moet toch wel vaker gebeuren, lekker vrij door elkaar heen en op eigen vervoer naar het stadion. Vorig jaar kon het ook al naar Feyenoord en AZ ook. Kaartje moesten we omwisselen voor de tunnel naar het uitvak, maar verder waren we zo vrij als een vogeltje. Toen nog terug in een feestende trein. Wel mooi om mee te maken allemaal. Doekje van Feyenoord was ook wel mooi overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 (bewerkt) 46 minuten geleden zei GAE EAGLES: Het was een mooi dagje Rotterdam, een resultaat vanuit onze kant had ik toch niet verwacht. Wij mochten op vrij vervoer die kant op, dus vroeg in de trein richting Rotterdam. Toen wij in Deventer weggingen zat die al vol met Feyenoorders uit Enschede en omgeving. Elk station kwamen er meer en meer in tot de trein vol was. Voor de tijd nog even lekker op een terras gezetten en naar de Kuip gelopen. Dit moet toch wel vaker gebeuren, lekker vrij door elkaar heen en op eigen vervoer naar het stadion. Vorig jaar kon het ook al naar Feyenoord en AZ ook. Kaartje moesten we omwisselen voor de tunnel naar het uitvak, maar verder waren we zo vrij als een vogeltje. Toen nog terug in een feestende trein. Wel mooi om mee te maken allemaal. Doekje van Feyenoord was ook wel mooi overigens. Ik pakte om 10.15u de trein naar Arnhem en verbaasde me hoe druk het al op Deventer was. Maar dat was in Zutphen, Dieren en Arnhem niet anders. Op Arnhem trouwens best een gemoedelijke onderlinge sfeer. Vitesse wenste ze veel plezier, andersom veel sterkte. Humor VV trouwens erg chill, krijgen wij niet voor de laatste speelronde. Met de trein naar Rotterdam is altijd wel erg chill. 15 mei 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 6 minuten geleden zei Vitesse88: Ik pakte om 10.15u de trein naar Arnhem en verbaasde me hoe druk het al op Deventer was. Maar dat was in Zutphen, Dieren en Arnhem niet anders. Op Arnhem trouwens best een gemoedelijke onderlinge sfeer. Vitesse wenste ze veel plezier, andersom veel sterkte. Humor VV trouwens erg chill, krijgen wij niet voor de laatste speelronde. Met de trein naar Rotterdam is altijd wel erg chill. Wij hadden ook tegen die tijd de trein en alles liep door elkaar heen. Niet dat wij rood-gele kleding aan hadden. Maar die waren er wel en dat liep in de trein, op Amersfoort en in Rotterdam allemaal door elkaar heen. Niets geen gezeik of iets. Vrij vervoer is sowieso het beste, maar helaas kan dat bijna nooit. Als het dan wel kan, dan gaan wij ook. En dan is de trein wel het beste, kan iedereen een biertje doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Duarte in wedstrijden zonder publiek dit seizoen: 2 penals veroorzaakt, 1x rood. Statement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 11 minuten geleden zei Kelvin: Duarte in wedstrijden zonder publiek dit seizoen: 2 penals veroorzaakt, 1x rood. Statement. Je ziet zijn tackle van mijlenver aankomen en toch zet 'ie hem in. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Er is gewoon wel een stadionspeaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Er is gewoon wel een stadionspeaker Zat denk ik nog wel pers en familie etc. op de tribune? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Er is gewoon wel een stadionspeaker Was tijdens Corona ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Zat denk ik nog wel pers en familie etc. op de tribune? Zag pers maar verder niks op de tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Op 15-5-2023 om 15:44 zei Satyr: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1022732/supporter-op-de-noordtribune-onze-veiligheid-is-in-het-geding Blijft inderdaad bizar de de clubs vaak we weten welke gasten voor de problemen zorgen. Maar dat ze niks durven, willen of kunnen doen. En dat is echt niet alleen bij Groningen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Mooie actie van RKC en FC Utrecht.... Maar is nou protest /demo tegen supporters of tegen KNVB? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik gok allebei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 De woorden van Kramer waren vooral gericht aan de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 En die van Viergever aan de supporters. Dus volgens mij hadden ze er allebei een ander beeld bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Op 15-5-2023 om 18:28 zei Zawisza: Een tribune sluiten schiet je toch niks mee op. Allemaal zeuren over collectieve straffen, maar dan wel 90% van die tribune onterecht willen straffen hehe. Dat die gast van Groningen nog rondloopt in t stadion (ik ga geen namen noemen), is de grap. Gooi die vent eruit, inclusief butplugmaatjes. Iedereen weet wie t zijn, geloof mij nou. Maar straf niet random gasten die willen zingen voor hun club Die gehele noordtribune zit op wat enkelingen na vol met dit soort gekken. dat zijn er echt niet "maar 30/40 man". Maar veel meer. Dan flikker die tribune er maar een keer uit. Clubs hebben toch de mond vol over het "elkaar aanspreken"? Dan straf zon hele tribune maar en doe dit een paar keer, moet jij eens opletten hoe snel er een paar van die groep zullen opstaan en zullen zeggen: Jongens, als dit zo doorgaat, zien we geen wedstrijd weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Die gehele noordtribune zit op wat enkelingen na vol met dit soort gekken. dat zijn er echt niet "maar 30/40 man". Maar veel meer. Dan flikker die tribune er maar een keer uit. Clubs hebben toch de mond vol over het "elkaar aanspreken"? Dan straf zon hele tribune maar en doe dit een paar keer, moet jij eens opletten hoe snel er een paar van die groep zullen opstaan en zullen zeggen: Jongens, als dit zo doorgaat, zien we geen wedstrijd weer. ken genoeg gasten op de noordtribune die geen vuurwerk of bier op t veld gooien. Wat zal er op die tribune passen? Een goeie 2000 man? Die kan je toch nooit allemaal over 1 kam scheren. Iedereen weet wie onder de harde kern vallen (dan niet de ultras). Das echt geen groep groter dan 50 man in het stadion. Die jank je er dan uit, en niet 2000 man waarvan ook gewoon vader en zoon beetje willen zingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 3 uur geleden zei Zawisza: ken genoeg gasten op de noordtribune die geen vuurwerk of bier op t veld gooien. Wat zal er op die tribune passen? Een goeie 2000 man? Die kan je toch nooit allemaal over 1 kam scheren. Iedereen weet wie onder de harde kern vallen (dan niet de ultras). Das echt geen groep groter dan 50 man in het stadion. Die jank je er dan uit, en niet 2000 man waarvan ook gewoon vader en zoon beetje willen zingen Ik ken der ook best wel wat daar. Ook wel mensen die niet onder die groep vallen en die staan er gewoon half een beetje bij: Ze zijn zelf niet dom genoeg om wat op het veld te gooien, maar staan er na afloop wel om te geinen en lopen in appgroepjes wel gewoon dat soort onzin een beetje mee te lullen. Maar goed, in essentie heb je gelijk. Rest de vraag hoe het kan dat je die 50 man er niet uitjankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 5 uur geleden zei Zawisza: ken genoeg gasten op de noordtribune die geen vuurwerk of bier op t veld gooien. Wat zal er op die tribune passen? Een goeie 2000 man? Die kan je toch nooit allemaal over 1 kam scheren. Iedereen weet wie onder de harde kern vallen (dan niet de ultras). Das echt geen groep groter dan 50 man in het stadion. Die jank je er dan uit, en niet 2000 man waarvan ook gewoon vader en zoon beetje willen zingen Voetbalsupporters mogen wel altijd over een kam geschoren worden itt andere groepen in de samenleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik ken der ook best wel wat daar. Ook wel mensen die niet onder die groep vallen en die staan er gewoon half een beetje bij: Ze zijn zelf niet dom genoeg om wat op het veld te gooien, maar staan er na afloop wel om te geinen en lopen in appgroepjes wel gewoon dat soort onzin een beetje mee te lullen. Maar goed, in essentie heb je gelijk. Rest de vraag hoe het kan dat je die 50 man er niet uitjankt. angst. De grote man van GCF is geen kleine jongen. Snap wel dat een steward daar niet tegen optreed. dan heb je de hulp van politie nodig, maar die geven alleen af of de normale sup die een biertje teveel op hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei Elsjorro1990: Die gehele noordtribune zit op wat enkelingen na vol met dit soort gekken. dat zijn er echt niet "maar 30/40 man". Maar veel meer. Dan flikker die tribune er maar een keer uit. Clubs hebben toch de mond vol over het "elkaar aanspreken"? Dan straf zon hele tribune maar en doe dit een paar keer, moet jij eens opletten hoe snel er een paar van die groep zullen opstaan en zullen zeggen: Jongens, als dit zo doorgaat, zien we geen wedstrijd weer. Nee niet waar. Niet geheel noord is gestoord. 17 mei 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Tip voor de KNVB: regel invoeren dat je geen capuchon of gezichtsbedekkende kleding mag dragen in het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Tip voor de KNVB: regel invoeren dat je geen capuchon of gezichtsbedekkende kleding mag dragen in het stadion Succes met handhaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 15 minuten geleden zei Chiemel: Tip voor de KNVB: regel invoeren dat je geen capuchon of gezichtsbedekkende kleding mag dragen in het stadion Ik heb vooral truien met capuchons (zonder de capuchon te gebruiken), moet ik dan een hele nieuwe garderobe aanschaffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Beetje reclame maken maar het is goed nieuws voor KPN klanten die ESPN afnemen: Goed nieuws voor ESPN Compleet-abonnees bij KPN. Als hoofdsponsor van de Eredivisie geven we alle KPN klanten met ESPN Compleet een extraatje. Deze klanten kunnen gedurende de laatste twee speelronden alle gelijktijdig gespeelde wedstrijden live zien. We zetten hiervoor, naast de gebruikelijke kanalen 221 tot met 224, 6 extra kanalen in. Op zondag 21 en 28 mei zet KPN 6 extra ESPN-kanalen open, zodat live alle Eredivisiewedstrijden van speelronde 33 en 34 te volgen zijn. Je vindt de extra kanalen op kanaalnummer 215 t/m 220. Exclusief bij KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie. Of het nu gaat om de strijd om de tweede, derde en vierde plaats of wie uitkomt in de nacompetitie, het is nu allemaal te bekijken bij KPN voor ESPN abonnees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten