Mansveld Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 9 minuten geleden zei himan: Absoluut niet. Je hoort gewoon niets op het veld te gooien en het werd alleen maar erger en erger. Als het zo doorging was het geen voetbal meer, maar bierbal. Ook leuk, maar dan moet je het ook maar zo noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Is het Heineken waarmee ze gooien? Dan zou ik het nog kunnen snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Is het Heineken waarmee ze gooien? Dan zou ik het nog kunnen snappen. Bavaria volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei Bogatyr: Is het Heineken waarmee ze gooien? Dan zou ik het nog kunnen snappen. Haha. Dat de gooiers worden aangepakt heb ik geen problemen mee, maar het is niet nodig om daar een wedstrijd voor te gaan staken. Tegenwoordig staat bijna alles piekfijn op de camera en als de club wil kom je met gooien niet (meer) weg. Moeten eens kappen met alsmaar collectief te straffen en de voetbalsupporter als vogelvrij te zien en harder te (willen) straffen dan een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 6 minuten geleden zei Mansveld: Haha. Dat de gooiers worden aangepakt heb ik geen problemen mee, maar het is niet nodig om daar een wedstrijd voor te gaan staken. Tegenwoordig staat bijna alles piekfijn op de camera en als de club wil kom je met gooien niet (meer) weg. Moeten eens kappen met alsmaar collectief te straffen en de voetbalsupporter als vogelvrij te zien en harder te (willen) straffen dan een ander. Maar dat gebeurde ook niet, daarnaast werd er echt wel veel gegooid, bij bijvoorbeeld een hoekschop, dus iedereen oppakken is ook lastig dan. Helaas is dit nu gewoon een tijdje nodig en dat wordt het vanzelf minder volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei himan: Maar dat gebeurde ook niet, daarnaast werd er echt wel veel gegooid, bij bijvoorbeeld een hoekschop, dus iedereen oppakken is ook lastig dan. Helaas is dit nu gewoon een tijdje nodig en dat wordt het vanzelf minder volgend jaar. Moet je eens een corner proberen nemen in Turkije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) Poh, Tadic vandaag... Kun je nog zulke goede statistieken hebben. Bergwijn trouwens ook, die was al een tijdje niet best, maar dit was wel heel matig. 23 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Nu is verschil tussen raken en niet raken wel fijn natuurlijk, anders speel je niks meer uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Deze stand 6 punten voorsprong voor Feyenoord..... En PSV nog en Sparta en AZ uit.. En Feyenoord maar Excelsior en Emmen uit.... Was gelijkspel nou echt nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Eindigt jouw seizoen op 32 wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Kampioenswedstrijden spelen bij Excelsior is historisch gezien niet makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Eindigt jouw seizoen op 32 wedstrijden? Hahaahah Thuiswedstrijden van Feyenoord kan je schriftelijk afdoen en 3 punten noteren standaard Iig laatste weken en maanden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 36 minuten geleden zei himan: Maar dat gebeurde ook niet, daarnaast werd er echt wel veel gegooid, bij bijvoorbeeld een hoekschop, dus iedereen oppakken is ook lastig dan. Helaas is dit nu gewoon een tijdje nodig en dat wordt het vanzelf minder volgend jaar. In 95% van de stadions hangen de cameras dusdanig dat je ook al die gooiers bij een gooier kan identificeren. Dat dat niet gebeurde is een ander verhaal, daar kan de overige 99% van de supporters niks aan doen. Belachelijk om deze dus te gaan straffen. Maar goed, dat kan en mag alleen bij voetbalsupporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 50 minuten geleden zei Mansveld: In 95% van de stadions hangen de cameras dusdanig dat je ook al die gooiers bij een gooier kan identificeren. Dat dat niet gebeurde is een ander verhaal, daar kan de overige 99% van de supporters niks aan doen. Belachelijk om deze dus te gaan straffen. Maar goed, dat kan en mag alleen bij voetbalsupporters. Maar dat gebeurde dus niet, al dan niet door falend beleid of de hoeveelheid. Dan is de volgende stap een stap hoger straffen ofwel, de clubs(in dit geval met medewerking overigens). Ik vind het heel vervelend, maar met een beetje mazzel gebeurt het de komende maanden niet meer en is het voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Fortuna gaat een Heraclesje doen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Lijkt wel alsof Utrecht afgelopen donderdag 120 minuten heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Ze zijn wel heel slecht en tam inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 9 minuten geleden zei PJHoutman: Ze zijn wel heel slecht en tam inderdaad. Nick Viergever: “Het stond goed bij ons” 88 minuten niks gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Sambo: ‘juichen bij de camera’. Ik zie geen camera staan Die man staat daar te provoceren na z’n goal en gaat huilen dat er eigenlijk gestaakt moet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Jullie hebben onbeperkt budget. Hoe zou jullie elftal eruit zien wanneer je alleen eredivisie spelers mag halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Bijlow; Sugawara, Geertruida, Trauner, Hancko; Sangaré, Kökcu, Simons; Saito, Gimenez, Karlsson denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Bijlow Geert - Alvarez - Hancko - Hartman Wieffer - Kokcu - Veerman Kudus - Gimenez - Simons Alvarez/Trauner/Geertruida ontloopt elkaar niet heel veel op cv. Timber is een schim van zichzelf dit jaar, maar die zou in een goed draaiend elftal met sterke spelers naast hem ook weer opbloeien. Middenveld en aanval een beetje uit balans maar heb puur voor de in mijn ogen beste voetballers gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 (bewerkt) Unnerstall Geertruida - Timber - Hancko - Smal/Kerkez Kokcü - Kudus - Zerrouki/Reijnders Simons - Tadic - Sahraoui 24 april 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Oh, dacht dat we altijd pas na 34 speelronden onze favoriete opstelling van afgelopen seizoen gingen delen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Ik vraag dit omdat onze bondscoach gisteren ook weer doodleuk te verkondigen dat Feyenoord niet de beste spelers heeft, maar wel het beste team. En toen dacht ik: laat ik eens onderzoek doen op dit forum want volgens mij klopt dit niet, maar ik ben niet geheel neutraal. Ik zou komen tot: Bijlow, Geertruida, Timber, Hancko, Kerkez Wieffer Szymanski Kokcu Kudus Gimenez en Simons. Waarbij ik dan wel moet zeggen dat ik verwacht dat met Hancko ernaast Timber wel zou functioneren. Tot nu toe is het gemiddelde een speler of 5 a 6. Dus kom vooral door met die opstellinkjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten