Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei himan:

Absoluut niet. Je hoort gewoon niets op het veld te gooien en het werd alleen maar erger en erger. Als het zo doorging was het geen voetbal meer, maar bierbal. Ook leuk, maar dan moet je het ook maar zo noemen.

DbOElW2XUAEh7s8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Is het Heineken waarmee ze gooien? Dan zou ik het nog kunnen snappen.

Haha.

Dat de gooiers worden aangepakt heb ik geen problemen mee, maar het is niet nodig om daar een wedstrijd voor te gaan staken. Tegenwoordig staat bijna alles piekfijn op de camera en als de club wil kom je met gooien niet (meer) weg. 

Moeten eens kappen met alsmaar collectief te straffen en de voetbalsupporter als vogelvrij te zien en harder te (willen) straffen dan een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Mansveld:

Haha.

Dat de gooiers worden aangepakt heb ik geen problemen mee, maar het is niet nodig om daar een wedstrijd voor te gaan staken. Tegenwoordig staat bijna alles piekfijn op de camera en als de club wil kom je met gooien niet (meer) weg. 

Moeten eens kappen met alsmaar collectief te straffen en de voetbalsupporter als vogelvrij te zien en harder te (willen) straffen dan een ander.

Maar dat gebeurde ook niet, daarnaast werd er echt wel veel gegooid, bij bijvoorbeeld een hoekschop, dus iedereen oppakken is ook lastig dan. Helaas is dit nu gewoon een tijdje nodig en dat wordt het vanzelf minder volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei himan:

Maar dat gebeurde ook niet, daarnaast werd er echt wel veel gegooid, bij bijvoorbeeld een hoekschop, dus iedereen oppakken is ook lastig dan. Helaas is dit nu gewoon een tijdje nodig en dat wordt het vanzelf minder volgend jaar.

Moet je eens een corner proberen nemen in Turkije (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei himan:

In 95% van de stadions hangen de cameras dusdanig dat je ook al die gooiers bij een gooier kan identificeren. Dat dat niet gebeurde is een ander verhaal, daar kan de overige 99% van de supporters niks aan doen. Belachelijk om deze dus te gaan straffen. Maar goed, dat kan en mag alleen bij voetbalsupporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Mansveld:

In 95% van de stadions hangen de cameras dusdanig dat je ook al die gooiers bij een gooier kan identificeren. Dat dat niet gebeurde is een ander verhaal, daar kan de overige 99% van de supporters niks aan doen. Belachelijk om deze dus te gaan straffen. Maar goed, dat kan en mag alleen bij voetbalsupporters. 

Maar dat gebeurde dus niet, al dan niet door falend beleid of de hoeveelheid. Dan is de volgende stap een stap hoger straffen ofwel, de clubs(in dit geval met medewerking overigens). Ik vind het heel vervelend, maar met een beetje mazzel gebeurt het de komende maanden niet meer en is het voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijlow

Geert - Alvarez - Hancko - Hartman

Wieffer - Kokcu - Veerman

Kudus - Gimenez - Simons

Alvarez/Trauner/Geertruida ontloopt elkaar niet heel veel op cv. Timber is een schim van zichzelf dit jaar, maar die zou in een goed draaiend elftal met sterke spelers naast hem ook weer opbloeien.

Middenveld en aanval een beetje uit balans maar heb puur voor de in mijn ogen beste voetballers gekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag dit omdat onze bondscoach gisteren ook weer doodleuk te verkondigen dat Feyenoord niet de beste spelers heeft, maar wel het beste team. En toen dacht ik: laat ik eens onderzoek doen op dit forum want volgens mij klopt dit niet, maar ik ben niet geheel neutraal. Ik zou komen tot:

Bijlow, Geertruida, Timber, Hancko, Kerkez Wieffer Szymanski Kokcu Kudus Gimenez en Simons.

Waarbij ik dan wel moet zeggen dat ik verwacht dat met Hancko ernaast Timber wel zou functioneren. Tot nu toe is het gemiddelde een speler of 5 a 6. Dus kom vooral door met die opstellinkjes :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites