Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Ja, en dat heeft niks met ‘woke’ zijn te maken. Maar leuk dat je weer een nieuw woordje hebt geleerd.

Oké whatever Maarten van Rossem niet woke dan maar slaat nog steeds nergens op, die idioot verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Beppu:

Ik meen me te herinneren dat het was: gooien=naar binnen maar wel weer verder spelen en gooien + wordt iemand geraakt = direct staken. Maar goed ik heb het handboek er niet bij!

Ik was nog niet goed wakker, dit zijn inderdaad de regels. 

Ik kan me wel voorstellen dat Kooij het in die fase van de wedstrijd onverstandig vindt om de boel stil te leggen. Denk dat dat ook geen verkeerde keuze was. Vond hem sowieso goed fluiten, ook met het theater van Olij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik was nog niet goed wakker, dit zijn inderdaad de regels. 

Ik kan me wel voorstellen dat Kooij het in die fase van de wedstrijd onverstandig vindt om de boel stil te leggen. Denk dat dat ook geen verkeerde keuze was. Vond hem sowieso goed fluiten, ook met het theater van Olij. 

Vind het ook een goede keuze. Zo leg je de verantwoordelijkheid bij zowel de spelers als het publiek. Al is het wel een dun lijntje waar je op balanceert: wel of niet naar binnen bij gooien vanuit publiek als gevolg van geprovoceer van de speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook de ellende van die nieuwe beleidslijn natuurlijk. Ik snap op zich wel dat ze niet de scheidsrechter daarin ook nog zelf willen laten bepalen wat zwaar genoeg is, want kan je ook met gooien een 'lijn-Nijhuis' krijgen ofzo. Daar wordt niemand vrolijk van, en al helemaal de KNVB niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ja zeggen die tik erg of te erg is.... 

Een dader wordt slachtoffer gemaakt... Wordt zelfs gezegd ventje aangifte kan gaan doen. Kom op zeg... Door die idioot zijn duizenden mensen naar stadion gegaan... En is het na twintig minuten al gestopt. Ik vind dat ie er nog goed van af komt. 

Ah joh die twee opa's moeten zo stoer zijn als er echt rellen zijn. Dan moeten ze naar voren lopen en de relschoppers een paar tikken geven. Niet een knulletje die meegenomen wordt door beveiliging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat nog wel een paar keer gebeuren. Wel goed ook eigenlijk dat het nu dan een paar keer in korte tijd 'fout' gaat. Even een paar maanden door de zure appel heen bijten en dan is het bij de eencelligen hopelijk ook doorgedrongen dat je niet alleen jezelf maar iedereen om je heen benadeeld. Je merkt ook al dat andere supporters er steeds zieker van worden omdat zij er ook de dupe van worden. Wilde de term 'sociale controle' gebruiken maar hoor Vink er net ook over;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

''ESPN 1 voor iedereen''

Adverteren en dan zenden ze nu op kanaal 1 Eagles-Fortuna uit ipv PSV-Ajax

Wat een fucking joke zeg :uhoh::5;e

Dan zijn ze dus juist voor iedereen. Niet alleen topclubs op de open zender maar ook andere clubs zodat ook Go Ahead- en Fortuna-supporters hun clubs kunnen zien op dat kanaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Ben wel benieuwd of dit nog wat met de wedstrijd doet straks. Bij Ajax hebben ze nu wel even tijd gehad om een plan te bespreken voor het laatste half uur.

Misschien kunnen ze nog een spits inbrengen voor een verdediger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Tim':

Dan zijn ze dus juist voor iedereen. Niet alleen topclubs op de open zender maar ook andere clubs zodat ook Go Ahead- en Fortuna-supporters hun clubs kunnen zien op dat kanaal.

Ja ze zijn er voor iedereen behalve Den Haag. Wij worden nooit uitgezonden.

12 minuten geleden zei himan:

Gewoon nu een tijdje volhouden. Aflasten die wedstrijden.

Onzin. Veel te belachelijke maatregel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut niet. Je hoort gewoon niets op het veld te gooien en het werd alleen maar erger en erger. Als het zo doorging was het geen voetbal meer, maar bierbal. Ook leuk, maar dan moet je het ook maar zo noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites