Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Jotew:

Vond dat interview van Vlapdrol nog veel schrijnender bij de NOS. Die hanglul heeft dit seizoen al een stuk of vijftien 100% kansen om zeep geholpen.

Het is echt niet normaal meer, inmiddels. Bij Heerenveen / Anderlecht gewoon 1 op 2 gelopen, hoe dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daniel Karlsbakk en Osame Sahraoui naar Heerenveen. Heel benieuwd, maar lijken me goede aankopen. Daniel Karlsbakk in de zomer nog gezien met Noorwegen u19 tegen Nederland. Hij veranderde met zijn invalsbeurt mede de wedstrijd. Prima als 'drukzettende spits' om in FM termen te werken. Hij maakte veel meer indruk dan de 'grote' namen bij de Noren (bv Fiabema).

Van Sahraoui heel veel goede verhalen gehoord. Wel klein en beperkt in duelkracht, maar de eredivisie kan weleens de perfecte competitie zijn voor hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei FlyD:

Daniel Karlsbakk en Osame Sahraoui naar Heerenveen. Heel benieuwd, maar lijken me goede aankopen. Daniel Karlsbakk in de zomer nog gezien met Noorwegen u19 tegen Nederland. Hij veranderde met zijn invalsbeurt mede de wedstrijd. Prima als 'drukzettende spits' om in FM termen te werken. Hij maakte veel meer indruk dan de 'grote' namen bij de Noren (bv Fiabema).

Van Sahraoui heel veel goede verhalen gehoord. Wel klein en beperkt in duelkracht, maar de eredivisie kan weleens de perfecte competitie zijn voor hem. 

Ik ben ook benieuwd. Voor naar Karlsbakk, nog geen goede statistieken maar in de ED kan een Demouge topscorer worden dus misschien Karsbakk ook wel.. Van Sahraoui verwacht ik persoonlijk meer. Die haalde ik bij FM 2022 altijd na twee seizoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Dan ben je AZ-fan en heb je je team echt een slechte eerste helft zien spelen, heeft Volendam ook nog een optreden van Wolter Kroes geregeld voor in de rust...

Van dat optreden moet Oristanio nog last hebben gehad, anders maak je niet zo'n overtreding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites