Kelvin Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 2 uur geleden zei Jotew: Vond dat interview van Vlapdrol nog veel schrijnender bij de NOS. Die hanglul heeft dit seizoen al een stuk of vijftien 100% kansen om zeep geholpen. Het is echt niet normaal meer, inmiddels. Bij Heerenveen / Anderlecht gewoon 1 op 2 gelopen, hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Wint Fortuna een keer, gaan de vaderlandse topclubs eventjes verlaat Sinterklaasje spelen bij onze concurrenten. 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Ik ben supporter van Ajax en FC Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 6 uur geleden zei Chiemel: Ik ben supporter van Ajax en FC Groningen Geen successupporter dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Davy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 13 uur geleden zei Chiemel: Ik ben supporter van Ajax en FC Groningen Barre tijden wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Ik vind het een leuke speler voor de toekomst maar nu al naar Lyon, nee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Haha wat een pot bij AZ - Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Dit is een heerlijke zaterdagavondshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik vind het een leuke speler voor de toekomst maar nu al naar Lyon, nee... Niet gezien vanavond Heerlijke punten zeg, ijzersterke wedstrijd en meer dan verdient. Wtf gebeurd in Alkmaar joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 5 fucking 5. Geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Op 27-1-2023 om 00:00 zei Chiemel: Ik ben supporter van Ajax en FC Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Nou dat was weer een ouderwets typisch Nederlandse competitieronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Manschot heeft een bril nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Manschot heeft een bril nodig. Gewoon stoppen, voor iedereen het beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Daniel Karlsbakk en Osame Sahraoui naar Heerenveen. Heel benieuwd, maar lijken me goede aankopen. Daniel Karlsbakk in de zomer nog gezien met Noorwegen u19 tegen Nederland. Hij veranderde met zijn invalsbeurt mede de wedstrijd. Prima als 'drukzettende spits' om in FM termen te werken. Hij maakte veel meer indruk dan de 'grote' namen bij de Noren (bv Fiabema). Van Sahraoui heel veel goede verhalen gehoord. Wel klein en beperkt in duelkracht, maar de eredivisie kan weleens de perfecte competitie zijn voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 23 uur geleden zei FlyD: Daniel Karlsbakk en Osame Sahraoui naar Heerenveen. Heel benieuwd, maar lijken me goede aankopen. Daniel Karlsbakk in de zomer nog gezien met Noorwegen u19 tegen Nederland. Hij veranderde met zijn invalsbeurt mede de wedstrijd. Prima als 'drukzettende spits' om in FM termen te werken. Hij maakte veel meer indruk dan de 'grote' namen bij de Noren (bv Fiabema). Van Sahraoui heel veel goede verhalen gehoord. Wel klein en beperkt in duelkracht, maar de eredivisie kan weleens de perfecte competitie zijn voor hem. Ik ben ook benieuwd. Voor naar Karlsbakk, nog geen goede statistieken maar in de ED kan een Demouge topscorer worden dus misschien Karsbakk ook wel.. Van Sahraoui verwacht ik persoonlijk meer. Die haalde ik bij FM 2022 altijd na twee seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Hou al die Scandinaviërs niet meer bij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Dan ben je AZ-fan en heb je je team echt een slechte eerste helft zien spelen, heeft Volendam ook nog een optreden van Wolter Kroes geregeld voor in de rust... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Het is wel héél treurig wat AZ laat zien vanavond ook hoor. Och och och… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Dan ben je AZ-fan en heb je je team echt een slechte eerste helft zien spelen, heeft Volendam ook nog een optreden van Wolter Kroes geregeld voor in de rust... Van dat optreden moet Oristanio nog last hebben gehad, anders maak je niet zo'n overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Volendam, atijd lastig... Wel leuk voor de ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Dat die Scherpen er nog steeds in staat, werkelijk waar wekelijks aan het blunderen. @Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Dat die Scherpen er nog steeds in staat, werkelijk waar wekelijks aan het blunderen. @Vitesse88 Ja maar heb je gezien wat voor 3 andere kneuzen we hebben? Die zijn nog slechter. Scherpen heeft zoveel potentie maar jeetje man, zulke momenten zijn zo killing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten