Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei JanVertonghen:

Tannane :-D :-D :-D

Edit: hahahahaha 4 minuten erbij. Waarom doen we niet hetzelfde als op het WK? Dat was een stuk beter. Zouden zeker 7 minuten bij moeten komen hier.

Ajax was de tweede helft vrij dramatisch, maar Pol van Boekel... Ongekend joh. Sommige scheidsrechters in Nederland kunnen d'r echt geen klote van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Tannane leert het ook nooit, wat een ontzettend naar mannetje is dat toch ook. Meneer krijgt vervolgens rood en het is snel over met de pijn want dan is hij binnen 2 seconden in de benen. Vervolgens laat hij zich weer gigantisch gaan. Wat een ontzettende stumper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

Die Tannane leert het ook nooit, wat een ontzettend naar mannetje is dat toch ook. Meneer krijgt vervolgens rood en het is snel over met de pijn want dan is hij binnen 2 seconden in de benen. Vervolgens laat hij zich weer gigantisch gaan. Wat een ontzettende stumper.

Zo’n jongen moet je toch per direct z’n contract ontbinden. Die leert het toch nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij weet toch dat hij dé persoon is die telkens gezocht word, door welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer van NEC, en B) hij laat zich het makkelijkste uit de tent lokken. Dat er dan écht niemand is die daar met hem aan kan werken, of wil werken, of dat hij zelf zo stug is om daar geen verbetering in te willen krijgen, zeg het maar.

Wat een totale klap idioot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was het Heerenveen-AZ. Heerenveen begon beide helften vrij dramatisch. Dan mis ik Ole Tobiassen toch wel. Die liet zijn spelers lekker aanvallend voetballen. KvW wil liever de nul houden dan aanvallend voetbal spelen en tegen een counter oplopen. Tweede goal van AZ was mooi. Penalty gemist door Sarr, die mag ze niet meer nemen (miste tegen Twente ook een strafschop). Die speler afkomstig van Anderlecht vind ik wel een goede, Collassin. Alleen in de afronding moet het beter.

Ajax-Twente was gisteren ook wel een mooie wedstrijd. Twente vreemd genoeg met elf tegen elf veel beter dan toen ze met een man meer speelden. Die keeper van Ajax word ook een miskoop. Om over Bassie maar te zwijgen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jotew:

Hij weet toch dat hij dé persoon is die telkens gezocht word, door welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer van NEC, en B) hij laat zich het makkelijkste uit de tent lokken. Dat er dan écht niemand is die daar met hem aan kan werken, of wil werken, of dat hij zelf zo stug is om daar geen verbetering in te willen krijgen, zeg het maar.

Wat een totale klap idioot.

Toch wel teleurstellend dat Vitesse aanvallend zo weinig kon brengen. Eigenlijk heeft Vitesse ze niet in de problemen gebracht. Potver man, maak me wel flink zorgen. Programma met PSV uit, Twente thuis en Heerenveen uit is natuurlijk compleet kut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Goal van Adekanye :<

Het is wel de zondag van de domme voetballers hè? Die Dogan kwam daar niet heel snugger in.

Vooral niet snugger inderdaad. Heb nou niet het idee dat hij daar echt bewust wil trappen, maar zo hoog en strak inkomen is natuurlijk altijd rood. Lekker als je 1-0 voor staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Gestolen puntje, maar wel leuk. Ook geinig voor die kneuzen voor me, die zo overduidelijk niet voor Fortuna waren. Uitgebreid juichen met gebalde vuistjes en dan niet snappen dat mensen je na vijf minuten eens vriendelijk vragen om je muil te houden en te gaan zitten.

Haha ik had er 3-4 naast me tijdens Sparta - PSV in de beker. Die konden ook op weinig sympathie rekenen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites