MetalMichael Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 't is weer een half cryptogram. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ging laatst op dit forum, tijdje terug... Bizar is en apart ze in PL nog spelen, week voor het WK begint... Maar in de ED dus blijkbaar ook, veel andere competities misschien ook Prima gedicht Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Simpeler dan maar. Blijkbaar spelen heel veel competities door, tot maar liefst een week voordat het WK begint. Daar was onlangs verbazing over dat dat in de PL gebeurt,ook dus in de Eredivisie. Er is dus maar een week tussen stop van competitie voetbal, en het begin van het WK in Qatar. Ergo vrijwel geen rust voor honderden internationals en dus ook geen tot amper oefen wedstrijden. Dat laatste is heel ongebruikelijk vlak voor een WK... Mand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Een winter WK is ook vrij ongebruikelijk. Alle competitieschema's zijn daardoor flink op de schop gemoeten. Volgens mij is de PL wel de enige (grote) competitie die vlak na de finale weer start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Het is dat Zivkovic twee linkerbenen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) Op 11-11-2022 om 23:31 zei Renato: Volgens mij is de PL wel de enige (grote) competitie die vlak na de finale weer start. Nope Ofjah League Cup al vanaf 19 december, dus in zekere zin heb je een beetje gelijk. 13 november 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Citaat Etienne Vaessen staat zondagmiddag niet onder de lat bij RKC Waalwijk in de uitwedstrijd tegen NEC. De doelman heeft zich verslapen en wordt om die reden gepasseerd door trainer Joseph Oosting. Vaessen heeft zich dusdanig verslapen dat hij niet eens is afgereisd naar Nijmegen. De goalie is door Oosting buiten de selectie gelaten en vervangen door Joel Pereira. Het duel tussen NEC en RKC begint om 12.15 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) Blijven toch mensen he ps. Rood leek me wel een beetje overdreven, geel was meer op zijn plaats geweest 13 november 2022 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 2 uur geleden zei joostmakaay: Die was waarschijnlijk in het nachtleven te spotten gisteravond 😅😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Die was waarschijnlijk in het nachtleven te spotten gisteravond 😅😂 Heeft Niet kunnen slapen door @Nom de Guerrezijn novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Leuk potje hoor tussen Heerenveen en Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Nou goh toch nog een puntje. Hele slechte 1e helft, 2e helft goed gespeeld. Even los van dat het Vitesse is. Hoe krijgt Vitesse geen pingel? Waarom 3 minuten twijfelen en niet de scheidsrechter roepen? Ik begrijp niet helemaal wat de grens is. Als je zolang kijkt, laat dan op z’n minst de scheidsrechter kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 12 uur geleden zei Vitesse88: Nou goh toch nog een puntje. Hele slechte 1e helft, 2e helft goed gespeeld. Even los van dat het Vitesse is. Hoe krijgt Vitesse geen pingel? Waarom 3 minuten twijfelen en niet de scheidsrechter roepen? Ik begrijp niet helemaal wat de grens is. Als je zolang kijkt, laat dan op z’n minst de scheidsrechter kijken. Ik zag tijdens de wedstrijd de beelden van iemand voor mij en het leek mij ook duidelijk een penalty. En waarom er dan zolang naar gekeken moet worden is mij sowieso een raadsel. Maar wat geven wij het weg, eerste helft zoveel beter en de 2e helft is alles weg. Onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Ik zag tijdens de wedstrijd de beelden van iemand voor mij en het leek mij ook duidelijk een penalty. En waarom er dan zolang naar gekeken moet worden is mij sowieso een raadsel. Maar wat geven wij het weg, eerste helft zoveel beter en de 2e helft is alles weg. Onbegrijpelijk. Ja bizar dat beide teams een helft domineerde, al creëerde Eagles naast de 2 goals ook vrij weinig (1 kans geloof ik). Dat Vitesse in de 2e helft niet eerder de 2-2 maakte en zelfs meer, ongekend. Denk uiteindelijk wel een terechte uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 1 uur geleden zei Vitesse88: Ja bizar dat beide teams een helft domineerde, al creëerde Eagles naast de 2 goals ook vrij weinig (1 kans geloof ik). Dat Vitesse in de 2e helft niet eerder de 2-2 maakte en zelfs meer, ongekend. Denk uiteindelijk wel een terechte uitslag. Ja, uiteindelijk wel terecht. En inderdaad niet echt kansen gehad. Dat hadden er wel meer moeten zijn met dat overwicht in de eerste helft. Maar uiteindelijk een prima eerste seizoenshelft gedraaid nadat de eerste 5 wedstrijden werden verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar wat een idee zeg. https://1908.nl/artikelen/voorzitter-politiebond-wil-wedstrijden-eredivisie-zonder-publiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Het is een vrij dom idee, want als corona enerzijds en de uitsluiting van fans bij Feyenoord - Ajax anderzijds ons iets hebben geleerd is dat de spanningen niet minder worden van wedstrijden zonder publiek. Het zorgt juist alleen maar voor een opstapeling van frustraties. Nu denk ik niet dat de voorzitter van de politiebond ook maar één sikkepit geeft om het plezier of de veiligheid van voetbalsupporters, maar zelfs dan is het heel naief om te denken dat de raddraaiers bij het voetbal nu dan lekker thuis op de bank gaan zitten. Je verplaatst het probleem naar plekken waar géén politie aanwezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 39 minuten geleden zei PJHoutman: Het is een vrij dom idee, want als corona enerzijds en de uitsluiting van fans bij Feyenoord - Ajax anderzijds ons iets hebben geleerd is dat de spanningen niet minder worden van wedstrijden zonder publiek. Het zorgt juist alleen maar voor een opstapeling van frustraties. Nu denk ik niet dat de voorzitter van de politiebond ook maar één sikkepit geeft om het plezier of de veiligheid van voetbalsupporters, maar zelfs dan is het heel naief om te denken dat de raddraaiers bij het voetbal nu dan lekker thuis op de bank gaan zitten. Je verplaatst het probleem naar plekken waar géén politie aanwezig is. Precies dat dus. En ik denk dan aan het amateurvoetbal als één van de plekken waar het probleem heengaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 O hij was hier ook al geplaatst. Mooie van het voorstel vond ik dat de wedstrijden waar geen politie aanwezig was, er weinig noemenswaardig is gebeurd. Dit is gewoon weer een kwestie van voetbalsupportertje pesten omdat er een paar zich niet kunnen gedragen. Nederland is sowieso het enige land waar met achterlijke verboden voor uitsupporters wordt gewerkt (behalve Polen, maar dat is een stukje ruiger dan het volk waar we het in Nederland over hebben) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Leuk artikel: https://nos.nl/artikel/2457110-debutant-fortuna-sittard-derde-in-de-eredivisie-door-geld-en-gelijkwaardigheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 14 uur geleden zei cimbomcu: Leuk artikel: https://nos.nl/artikel/2457110-debutant-fortuna-sittard-derde-in-de-eredivisie-door-geld-en-gelijkwaardigheid Hebben al een leuke ploeg verzameld en in het vrouwenvoetbal is er nog heel veel mogelijk met een beetje geld en goede connecties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 AZ was bezig met Tomáš Vaclík. Komt alleen niet door de keuring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Vanavond mogen we weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Moeten er spelers knock-out getikt worden voordat Nijhuis voor een overtreding fluit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Dit was toch gewoon ongelukkig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten