cimbomcu Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Wel opmerkelijk dat we inderdaad onze mond vol hebben over Kokcu en Qatar maar een homoseksuele arbiter die in Saudi-Arabie gaat fluiten voor de poen terwijl zijn lotgenoten daar worden gemarteld hoor je niemand over. Ik vind het typisch voor de scheidsrechter Makkelie dat hij dat heeft gedaan. Namelijk iemand die zo egoïstisch is, zo arrogant en ijdel is dat alles ervoor moet wijken ongeacht andere homoseksuelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Ja, dat zei je hiervoor ook al twee keer. "Iets meer inhoud graag". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 51 minuten geleden zei cimbomcu: een homoseksuele arbiter Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 6 minuten geleden zei Tim': Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Bewijs!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 (edited) 16 minuten geleden zei Tim': Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Laffe reactie. Ontken je ook dat Meiland, Gordon of Joling homoseksueel zijn? 'Fluiten in Saudi-Arabië is een prachtige ervaring' (nos.nl) Mensen over Kokcu en Qatar, kom er maar in. Edited November 8, 2022 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Al is ie homo en heeft ie toch gefloten in Saudi-Arabië, dat zegt verder niks over zijn scheidsrechterskwaliteiten dus waarom je dit erbij moet halen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 17 minuten geleden zei cimbomcu: Laffe reactie. Ontken je ook dat Meiland, Gordon of Joling homoseksueel zijn? Nee hoor, van Martien Meiland, Gordon en Gerard Joling valt er weinig te ontkennen. Knap dat je dat hebt kunnen uitvogelen. Maar lukt het je niet om te snappen wat ik bedoel of wil je het niet snappen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 11 uur geleden zei cimbomcu: Heb graag voor je stoer lult iets meer inhoud dan dit. Begin zelf dan eens met posten van ‘inhoud’ op dit forum. Je post bevatte meer dan onzin, een kreet gebaseerd op 0.0. Je hebt geen bewijs geleverd dat hij op mannen valt. Dus kom met bewijs of praat geen poep man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Moet gniffelen om jullie. edit door Fantasy - ik kan hier niet om gniffelen, liedje verwijderd ohoohhoohohoho ohohohoohho ohohohoohohoh ohohohoho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 22 uur geleden zei cimbomcu: Moet gniffelen om jullie. edit door Fantasy - ik kan hier niet om gniffelen, liedje verwijderd ohoohhoohohoho ohohohoohho ohohohoohohoh ohohohoho 's Ochtends beginnen met drank raad ik niemand aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: 's Ochtends beginnen met drank raad ik niemand aan. Nope... drank maakt meer kapot dan je lief is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Ik heb wel eens diep in wat glaasjes gekeken, maar zo ver heen dat geen enkele hersencel nog functioneert ben ik gelukkig nog nooit geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 (edited) Hey moraalridder @Tim' Als je je zo primitief wil gedragen dan doe je maar afstand van je mod functie kwibus. 3 uur geleden zei LouisPSV: Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Ach Louis laat ze lekker. Tuurlijk is Makkelie homo, boeien. Alleen wat vreemd dat je dan in dat soort regimes gaat fluiten. Volgens de mensen hier betekent het ook dat er geen enkele voetballer homoseksueel is ''want anders kwamen ze er wel voor uit!'' Voor de mensen die blijven hameren op het homo argument omdat die niet publiekelijk dat zegt, geld ophalen in Saudi Arabië is wel goed als je hetero bent ofzo of wat? Het is toch sowieso om te kotsen als je die link leest die ik plaatste? Met z'n ''Fluiten in SA is een prachtige ervaring'' ''Gaat mij niet om het geld'' ''Je leert daar anders fluiten'' ''in elk land spelen er bepaalde zaken, niet alleen SA'' ''We gaan daar gewoon blijven fluiten'' ''Ik kan het niet in mn eentje veranderen'' Edited November 8, 2022 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 3 uur geleden zei LouisPSV: Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Dat zou juist het ultieme statement zijn. Hoop dat hij de finale fluit en na afloop het veld bekend maakt dat hij homo is, dat is pas echte klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 4 minuten geleden zei Rogier.: Dat zou juist het ultieme statement zijn. Hoop dat hij de finale fluit en na afloop het veld bekend maakt dat hij homo is, dat is pas echte klasse. En daarna opgehangen word zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Zojuist zei LouisPSV: En daarna opgehangen word zeker. Dat gaat op zeker niet gebeuren. Gaan ze never nooit mee wegkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Zojuist zei Rogier.: Dat gaat op zeker niet gebeuren. Gaan ze never nooit mee wegkomen. Was ook maar 'n grapje. Maar zou inderdaad wel 'n grappig statement zijn, al die jurken in paniek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 Die Makkelie mag best bij ons in de pintjesliga komen fluiten, nemen jullie Lawrence Visser over dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 3 minuten geleden zei Netzwerk: Die Makkelie mag best bij ons in de pintjesliga komen fluiten, nemen jullie Lawrence Visser over dan. Neen bedankt. Makkelie mag mooi daar blijven. Visser mag gratis naar NL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 5 uur geleden zei Tim': Ik heb wel eens diep in wat glaasjes gekeken, maar zo ver heen dat geen enkele hersencel nog functioneert ben ik gelukkig nog nooit geweest. Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 14 minuten geleden zei Bogatyr: Neen bedankt. Makkelie mag mooi daar blijven. Visser mag gratis naar NL. Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 1 minuut geleden zei Netzwerk: Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten. Heb je het dan over Vertenten of Delferierre? Ik heb in die keren dat ik een match gezien heb met Makkelie als scheids, geen enkele keer het gevoel gehad dat hij goed gefloten heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 8, 2022 Share Gepost November 8, 2022 @cimbomcu dat is iets wat hij 3 jaar geleden deed(artikel is in ieder geval van 3 jaar geleden), en zoals je kan lezen doen andere Nederlandse scheidsrechters het ook. Dus wat is je punt? En wat heeft het uberhaupt te maken met zijn optreden van Ajax-PSV? Niks? En je denkt toch niet Saudi-Arabië enige enge land is zoals dat? En je weet ook dat Nederlandse Koningshuis en Regeringshuis vuistdiep banden heeft met SA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 14 uur geleden zei Socrates: Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is? Terechte opmerking Zeus, je mag alles roepen zolang een moderator zelf al buiten de grenzen treedt snap ik goed dat andere users dat ook doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts