LouisPSV Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 4 minuten geleden zei Rogier.: Dat zou juist het ultieme statement zijn. Hoop dat hij de finale fluit en na afloop het veld bekend maakt dat hij homo is, dat is pas echte klasse. En daarna opgehangen word zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Zojuist zei LouisPSV: En daarna opgehangen word zeker. Dat gaat op zeker niet gebeuren. Gaan ze never nooit mee wegkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Zojuist zei Rogier.: Dat gaat op zeker niet gebeuren. Gaan ze never nooit mee wegkomen. Was ook maar 'n grapje. Maar zou inderdaad wel 'n grappig statement zijn, al die jurken in paniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Die Makkelie mag best bij ons in de pintjesliga komen fluiten, nemen jullie Lawrence Visser over dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 3 minuten geleden zei Netzwerk: Die Makkelie mag best bij ons in de pintjesliga komen fluiten, nemen jullie Lawrence Visser over dan. Neen bedankt. Makkelie mag mooi daar blijven. Visser mag gratis naar NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 5 uur geleden zei Tim': Ik heb wel eens diep in wat glaasjes gekeken, maar zo ver heen dat geen enkele hersencel nog functioneert ben ik gelukkig nog nooit geweest. Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 14 minuten geleden zei Bogatyr: Neen bedankt. Makkelie mag mooi daar blijven. Visser mag gratis naar NL. Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 1 minuut geleden zei Netzwerk: Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten. Heb je het dan over Vertenten of Delferierre? Ik heb in die keren dat ik een match gezien heb met Makkelie als scheids, geen enkele keer het gevoel gehad dat hij goed gefloten heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 @cimbomcu dat is iets wat hij 3 jaar geleden deed(artikel is in ieder geval van 3 jaar geleden), en zoals je kan lezen doen andere Nederlandse scheidsrechters het ook. Dus wat is je punt? En wat heeft het uberhaupt te maken met zijn optreden van Ajax-PSV? Niks? En je denkt toch niet Saudi-Arabië enige enge land is zoals dat? En je weet ook dat Nederlandse Koningshuis en Regeringshuis vuistdiep banden heeft met SA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 14 uur geleden zei Socrates: Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is? Terechte opmerking Zeus, je mag alles roepen zolang een moderator zelf al buiten de grenzen treedt snap ik goed dat andere users dat ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Maar @cimbomcu jij bent toch ook homo? Boeien btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 17 minuten geleden zei Pinolero: Maar @cimbomcu jij bent toch ook homo? Boeien btw. Ja maar die blaast ook niet op iemand zijn fluitje in Qatar, dat doet ie mooi in het prachtige Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 8 uur geleden zei cimbomcu: Terechte opmerking Zeus, je mag alles roepen zolang een moderator zelf al buiten de grenzen treedt snap ik goed dat andere users dat ook doen. Wel laffe jongen die Timmert hè, niet eens reageren. Dan moet je verdomme kleur bekennen ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 4 uur geleden zei Pinolero: Maar @cimbomcu jij bent toch ook homo? Boeien btw. Wij allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Reiziger rekte wel veel tijd. Maar 8 minuten blessure tijd, really? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Reiziger rekte wel veel tijd. Maar 8 minuten blessure tijd, really? Benieuwd naar de uitleg hierachter inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Vites moest nog ff die winnende maken vd scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Reiziger rekte wel veel tijd. Maar 8 minuten blessure tijd, really? Niet heel veel anders dan de andere keepers doen in die positie. Volgens mij was 5 minuten logisch geweest. Niemand die begrijpt waar die 8 minuten vandaan haalt, zag het daarom nog wel mis gaan maar Ajax leek ook kapot zeg. Vitesse efficiënt gecounterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 18 uur geleden zei Kyrill: Reiziger rekte wel veel tijd. Maar 8 minuten blessure tijd, really? Dat was de reactie in het stadion ook. Deze snapte ik ook niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Op de blessuretijd na gisteren uitstekend gefloten door Lindhout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 16 uur geleden zei cimbomcu: Op de blessuretijd na gisteren uitstekend gefloten door Lindhout. Begreep dat zowel hij als de VAR bij het potentiële penaltymoment van Bergwijn wel mis zaten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Begreep dat zowel hij als de VAR bij het potentiële penaltymoment van Bergwijn wel mis zaten? Nope, er ís contact, maar dat komt omdat Bergwijn al naar de grond gaat. Terecht geen strafschop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Begreep dat zowel hij als de VAR bij het potentiële penaltymoment van Bergwijn wel mis zaten? Vond geen penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Ik zat in het stadion en vanuit Vak 420, rij 23 kan je echt niet zien of het er wel of geen is. Op Twitter las ik zoiets, maar gelet op jullie reacties waren die reacties dus overtrokken. Niet dat het echt uitmaakt, want Ajax had gewoon beter moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Ging laatst op dit forum, tijdje terug... Bizar is en apart ze in PL nog spelen, week voor het WK begint... Maar in de ED dus blijkbaar ook, veel andere competities misschien ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten