Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Tim':

Ik heb wel eens diep in wat glaasjes gekeken, maar zo ver heen dat geen enkele hersencel nog functioneert ben ik gelukkig nog nooit geweest.

Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bogatyr:

Neen bedankt. Makkelie mag mooi daar blijven. Visser mag gratis naar NL.

Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Netzwerk:

Toen wij (KVM) in 1B zaten hebben wij zo eens via een uitwisselingsprogramma tussen de KBVB en de KNVB een wedstrijd een Nederlandse ref gehad, dat blijft zonder zever nog altijd de beste dat ik op de Belgische velden heb gezien. Ons niveau van scheidsrechters is echt nihil en het meest trieste is dat ze de beste twee een paar jaar geleden in den bak hebben gesmeten.

Heb je het dan over Vertenten of Delferierre? Ik heb in die keren dat ik een match gezien heb met Makkelie als scheids, geen enkele keer het gevoel gehad dat hij goed gefloten heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cimbomcu dat is iets wat hij 3 jaar geleden deed(artikel is in ieder geval van 3 jaar geleden), en zoals je kan lezen doen andere Nederlandse scheidsrechters het ook. Dus wat is je punt? En wat heeft het uberhaupt te maken met zijn optreden van Ajax-PSV? Niks?  En je denkt toch niet Saudi-Arabië enige enge land is zoals dat? En je weet ook dat Nederlandse Koningshuis en Regeringshuis vuistdiep banden heeft met SA?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Socrates:

Dus je zegt eigenlijk dat dit niet zozeer een drankprobleem betreft maar eerder een kwestie voor het Pieter Baan Centrum is?

Terechte opmerking Zeus, je mag alles roepen zolang een moderator zelf al buiten de grenzen treedt snap ik goed dat andere users dat ook doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Reiziger rekte wel veel tijd. Maar 8 minuten blessure tijd, really? 

Niet heel veel anders dan de andere keepers doen in die positie. Volgens mij was 5 minuten logisch geweest. Niemand die begrijpt waar die 8 minuten vandaan haalt, zag het daarom nog wel mis gaan maar Ajax leek ook kapot zeg. Vitesse efficiënt gecounterd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites