cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Erwin.: Hij wilt er zijn hypocrisie mee aan tonen omdat ie een keer in Saudi heeft gefloten, maar het is een beetje een miskleun. Waarom een miskleun precies? @Vitesse88 7 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 8 uur geleden zei PJHoutman: Nijhuis heb je ook een hekel aan. Dus dan blijft er weinig over hè, of je moet het briljante idee hebben opgevat om Joey Kooij op Feyenoord - Ajax te zetten. Nijhuis vind ik tenminste nog een leuk mannetje, zijn manier van fluiten staat mij niet aan. Maar je hebt gelijk, het is huilen met de pet op de laatste tijd. Ik vind Allard Lindhout wel goed. Ik vind het ook ridicuul om 1 scheidsrechter alle toppers te laten doen los van wie dat ook is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 16 minuten geleden zei joostmakaay: Dit is wel echt absurd zeg, imo nog 10x erger dan de actie van Klaassen, als je een beetje te hard drukt maak je iemand gewoon permanent blind. Toch vindt de aanklager het niet nodig om verder onderzoek te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Waarom een miskleun precies? @Vitesse88 Lees je eigen post terug en beoordeel hem zelf. Met een beetje logisch nadenken zul jezelf dat ook inzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 3 uur geleden zei Erwin.: Hij wilt er zijn hypocrisie mee aan tonen omdat ie een keer in Saudi heeft gefloten, maar het is een beetje een miskleun. Nou, niet een beetje hoor. Want het is ook behoorlijk triest om te gaan gokken wat iemands geaardheid is om dat vervolgens te gebruiken in een vreemd hypocrisie-argument. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 4 minuten geleden zei Tim': Nou, niet een beetje hoor. Want het is ook behoorlijk triest om te gaan gokken wat iemands geaardheid is om dat vervolgens te gebruiken in een vreemd hypocrisie-argument. Wat lul jij nou dom? Het is algemeen bekend dat Makkelie homoseksueel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 43 minuten geleden zei Vitesse88: Lees je eigen post terug en beoordeel hem zelf. Met een beetje logisch nadenken zul jezelf dat ook inzien. Heb graag voor je stoer lult iets meer inhoud dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 11 minuten geleden zei cimbomcu: Wat lul jij nou dom? Het is algemeen bekend dat Makkelie homoseksueel is. Onzin. Heb je een bron waarin staat dat hij dat inderdaad is? Zo niet, ga dan niet lopen speculeren met als enige doel vervolgens je eigen punt te kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 11 minuten geleden zei cimbomcu: Wat lul jij nou dom? Het is algemeen bekend dat Makkelie homoseksueel is. Laat dat Kökcu maar niet horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 23 minuten geleden zei cimbomcu: Wat lul jij nou dom? Het is algemeen bekend dat Makkelie homoseksueel is. Dat heeft Derksen een keer gezegd, verder is er geen enkele bron voor. Volgens mij is het nog altijd aan iemand om zelf te vertellen wat zijn geaardheid is. Dit soort onzin kan je beter achterwege laten, Cim. Prima dat je gefrusteerd bent, maar een beetje normaal blijven doen is ook wel eens leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Wel opmerkelijk dat we inderdaad onze mond vol hebben over Kokcu en Qatar maar een homoseksuele arbiter die in Saudi-Arabie gaat fluiten voor de poen terwijl zijn lotgenoten daar worden gemarteld hoor je niemand over. Ik vind het typisch voor de scheidsrechter Makkelie dat hij dat heeft gedaan. Namelijk iemand die zo egoïstisch is, zo arrogant en ijdel is dat alles ervoor moet wijken ongeacht andere homoseksuelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Ja, dat zei je hiervoor ook al twee keer. "Iets meer inhoud graag". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 51 minuten geleden zei cimbomcu: een homoseksuele arbiter Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 6 minuten geleden zei Tim': Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Bewijs!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Tim': Hou hier nu eens mee op. Of kom met een bron waarin staat dat hij dat ook echt is. Laffe reactie. Ontken je ook dat Meiland, Gordon of Joling homoseksueel zijn? 'Fluiten in Saudi-Arabië is een prachtige ervaring' (nos.nl) Mensen over Kokcu en Qatar, kom er maar in. 8 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Al is ie homo en heeft ie toch gefloten in Saudi-Arabië, dat zegt verder niks over zijn scheidsrechterskwaliteiten dus waarom je dit erbij moet halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 17 minuten geleden zei cimbomcu: Laffe reactie. Ontken je ook dat Meiland, Gordon of Joling homoseksueel zijn? Nee hoor, van Martien Meiland, Gordon en Gerard Joling valt er weinig te ontkennen. Knap dat je dat hebt kunnen uitvogelen. Maar lukt het je niet om te snappen wat ik bedoel of wil je het niet snappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 11 uur geleden zei cimbomcu: Heb graag voor je stoer lult iets meer inhoud dan dit. Begin zelf dan eens met posten van ‘inhoud’ op dit forum. Je post bevatte meer dan onzin, een kreet gebaseerd op 0.0. Je hebt geen bewijs geleverd dat hij op mannen valt. Dus kom met bewijs of praat geen poep man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Moet gniffelen om jullie. edit door Fantasy - ik kan hier niet om gniffelen, liedje verwijderd ohoohhoohohoho ohohohoohho ohohohoohohoh ohohohoho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 22 uur geleden zei cimbomcu: Moet gniffelen om jullie. edit door Fantasy - ik kan hier niet om gniffelen, liedje verwijderd ohoohhoohohoho ohohohoohho ohohohoohohoh ohohohoho 's Ochtends beginnen met drank raad ik niemand aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: 's Ochtends beginnen met drank raad ik niemand aan. Nope... drank maakt meer kapot dan je lief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Ik heb wel eens diep in wat glaasjes gekeken, maar zo ver heen dat geen enkele hersencel nog functioneert ben ik gelukkig nog nooit geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) Hey moraalridder @Tim' Als je je zo primitief wil gedragen dan doe je maar afstand van je mod functie kwibus. 3 uur geleden zei LouisPSV: Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Ach Louis laat ze lekker. Tuurlijk is Makkelie homo, boeien. Alleen wat vreemd dat je dan in dat soort regimes gaat fluiten. Volgens de mensen hier betekent het ook dat er geen enkele voetballer homoseksueel is ''want anders kwamen ze er wel voor uit!'' Voor de mensen die blijven hameren op het homo argument omdat die niet publiekelijk dat zegt, geld ophalen in Saudi Arabië is wel goed als je hetero bent ofzo of wat? Het is toch sowieso om te kotsen als je die link leest die ik plaatste? Met z'n ''Fluiten in SA is een prachtige ervaring'' ''Gaat mij niet om het geld'' ''Je leert daar anders fluiten'' ''in elk land spelen er bepaalde zaken, niet alleen SA'' ''We gaan daar gewoon blijven fluiten'' ''Ik kan het niet in mn eentje veranderen'' 8 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 3 uur geleden zei LouisPSV: Nouja, ter verdediging van @cimbomcu, het lijkt me niet heel handig als publiekelijk bekend is dat Makkelie homo is als hij in Qatar en Saudi Arabie gaat fluiten natuurlijk. Dat zou juist het ultieme statement zijn. Hoop dat hij de finale fluit en na afloop het veld bekend maakt dat hij homo is, dat is pas echte klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten