Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Leuk al dat spektakel, maar 24 goals in 4 wedstrijden is natuurlijk totaal niet serieus te nemen zeg.

Stuk meer amusement dan die saaie playoffs 1; lekkere speelronde afgelopen weekend zeg :D

Edit: Je hebt overigens gewoon gelijk natuurlijk, viel me alleen op dat er nogal wat gelijkspelen met weinig doelpunten waren ^^

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg.

Antonia gaat weg heeft hij al aangegeven. Schenk ben ik ook bang voor. Fischer mag weg wat mij betreft. Ik verwacht een beetje dit voor komend seizoen:

Zwarthoed

Groenbast - Rexhepi - aankoop - Achenteh

suk - aankoop aankoop

Marengo - Hendriks - Aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites