Sophomore Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 (bewerkt) Leuk al dat spektakel, maar 24 goals in 4 wedstrijden is natuurlijk totaal niet serieus te nemen zeg. Stuk meer amusement dan die saaie playoffs 1; lekkere speelronde afgelopen weekend zeg :D Edit: Je hebt overigens gewoon gelijk natuurlijk, viel me alleen op dat er nogal wat gelijkspelen met weinig doelpunten waren ^^ 13 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Dat tenue van AZ is toch geen gezicht? Speel dan in het uittenue, want vroeg me een tijd af wat Weghorst bij Twente doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Ik ook,echter in dit scenario maken wij het gelukkig wel gewoon af in de provincie. In de provincie:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 In de provincie:r Door dat soort uitspraken gun je het Feyenoord toch gewoon steeds meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Joh waarschijnlijk woont ie zelf wegens tussen Nieuwe en Oude Pekela in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Die kerel luistert te veel naar Johan Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Die achente... opgefokt mannetje vaak he haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Dit lijkt me het einde voor de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Nou heren, wat was weer een gezellig seizoen. Tot over enkele jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Iedere trainer of assistent, die reageert zoals Wouters, wordt gewoon weggestuurd door de scheids :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Is toch leuk man :-D Heerlijk dit soort wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg. Antonia gaat weg heeft hij al aangegeven. Schenk ben ik ook bang voor. Fischer mag weg wat mij betreft. Ik verwacht een beetje dit voor komend seizoen: Zwarthoed Groenbast - Rexhepi - aankoop - Achenteh suk - aankoop aankoop Marengo - Hendriks - Aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Is toch leuk man :-D Heerlijk dit soort wedstrijden. Geeft wel weer aan dat de top 3 meer mag dan de overige clubs. Wel vermakelijke wedstrijd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Iedere trainer of assistent, die reageert zoals Wouters, wordt gewoon weggestuurd door de scheids :cab: Welnee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 (bewerkt) Welja 4e man staat er wel als een dooie bij :r 16 april 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Hij roept gewoon wat. Daarna een gesprek. Dan word je echt niet gelijk weggestuurd. Zie dat zo vaak gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Keepertje denkt ''Ah laat maar''? Trekt z'n handen terug. Commentator doet alsof Elia m in de kruising schiet uit het niks. Volledig verdiend overigens, ik heb alleen de tweede helft gezien maar wat een rommel wedstrijd zeg. Sowieso vind ik dat Utrecht heel raar staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Sowieso echt eem verschrikkelijke matige pot. Wel verdiende overwinning. Kampioenschap wel binnen daar in zuid nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Sowieso echt eem verschrikkelijke matige pot. Wel verdiende overwinning. Kampioenschap wel binnen daar in zuid nu Ajax verloren dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Ajax verloren dan? Nee want die verliezen niet van provincie clubjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Ratatatatataaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Nee want die verliezen niet van provincie clubjes :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Gelukkig is Friesland een land dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 [quote name='Magikarp'] Ajax verloren dan? [/QUOTE] Nee, maar komende 2 potten zijn gratis punten coor Feyenoord. @Pinolero Hahahaha. Haphap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten